作者: wanch 時間: 2012-3-14 21:28 標題: ipad 4th gen 一齊吹
本帖最後由 wanch 於 2012-3-14 21:33 編輯
既然d人咁鐘意rumor
一年前吹定先
ipad 3th gen後
大家有咩想變
個人:A6 quad core CPU應該成熟
GPU就...
RAM 1GB再加好似冇咩意思
鏡頭5MP上8MP都唔太重要(已經1080p)
facetime>facetime HD(跟返mac機)
screen(諗唔到點升,3D未係時候)
可能薄返同輕返
電keep到10hrs都ok
4G都有埋(最好有埋2600,1800,可能遲d就出,未必要next gen)
重要既係ios更新
一堆silicon都要有software驅動
作者: 軟硬大師 時間: 2012-3-14 21:49
影像實體化
3D投射
作者: a886 時間: 2012-3-14 21:54
回復 1# wanch
睇錯野
作者: ykwky 時間: 2012-3-14 21:55
太陽能充電...

Floating touch...

作者: jensonsum 時間: 2012-3-14 21:58
起碼7mm以下啦
作者: ringo 時間: 2012-3-14 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
