Board logo

標題: ipad 4th gen 一齊吹 [打印本頁]

作者: wanch    時間: 2012-3-14 21:28     標題: ipad 4th gen 一齊吹

本帖最後由 wanch 於 2012-3-14 21:33 編輯

既然d人咁鐘意rumor
一年前吹定先
ipad 3th gen後
大家有咩想變
個人:A6 quad core CPU應該成熟
      GPU就...
      RAM 1GB再加好似冇咩意思
      鏡頭5MP上8MP都唔太重要(已經1080p)
      facetime>facetime HD(跟返mac機)
      screen(諗唔到點升,3D未係時候)
      可能薄返同輕返
      電keep到10hrs都ok
      4G都有埋(最好有埋2600,1800,可能遲d就出,未必要next gen)
      重要既係ios更新
      一堆silicon都要有software驅動
作者: 軟硬大師    時間: 2012-3-14 21:49

影像實體化
3D投射
作者: a886    時間: 2012-3-14 21:54

回復 1# wanch

睇錯野
作者: ykwky    時間: 2012-3-14 21:55

太陽能充電...
Floating touch...
作者: jensonsum    時間: 2012-3-14 21:58

起碼7mm以下啦
作者: ringo    時間: 2012-3-14 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2