Board logo

標題: Iphone 4s 十二月回收價 [打印本頁]

作者: azothterry    時間: 2011-12-1 14:18     標題: Iphone 4s 十二月回收價

下午Lunch ST 16GB White $6350

十一價請看這條
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1710668
作者: azothterry    時間: 2011-12-1 14:20

大獲, 點解發新帖會錯區...
求版主大發慈悲, 放本人一馬...
作者: murooney    時間: 2011-12-1 14:34

Hold 到6500!!!!
作者: gooapple    時間: 2011-12-1 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azothterry    時間: 2011-12-1 18:28

朋友剛ST放機, 16G White 6230
作者: azothterry    時間: 2011-12-1 18:28

朋友剛ST放機, 16G White 6230
作者: Yukchi    時間: 2011-12-1 18:34

16g hold 到 6600
作者: carwin    時間: 2011-12-1 19:52

6230 too low
作者: madgame    時間: 2011-12-1 20:02

本帖最後由 madgame 於 2011-12-2 12:39 編輯

01/12 16G 4S
12:00 6350
20:00 6250

打錯!sor!
作者: sistinechapel    時間: 2011-12-1 20:46

01/12 16G 4S
12:00 4350
20:00 4250
madgame 發表於 2011-12-1 20:02


咩料?  吹水
作者: gen77    時間: 2011-12-1 21:05

無6500 以上都唔賣.......
作者: mig33    時間: 2011-12-1 22:28

最少等到69啦
作者: oralb    時間: 2011-12-1 22:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azothterry    時間: 2011-12-1 22:54

朋友報 18:30 $6150
作者: ksk    時間: 2011-12-1 22:57

大陸同胞鬼理你咩Android 4.0
作者: oralb    時間: 2011-12-1 22:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oralb    時間: 2011-12-1 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wah On    時間: 2011-12-1 23:25

seems the price is drop!
作者: jasugun    時間: 2011-12-1 23:51

大把人等緊 4.0  

apple 人既世界只有 apple
oralb 發表於 2011-12-1 22:59



    c9富婆用apple先有話題, 理鬼你咩4.0
作者: 純粹係普通人    時間: 2011-12-2 00:02

4.0? 5.01?
就如..你個真係個個識i5 i7 fx8150 呢d野?
始終門外漢才佔大多數呀
作者: TeraBytes    時間: 2011-12-2 00:05

究竟係玩app定玩os? 定係os玩你?
作者: carwin    時間: 2011-12-2 00:46

越來越低
作者: hkmarriott    時間: 2011-12-6 15:42

越來越低
carwin 發表於 2011-12-2 00:46


都叫守住$6k 丫
作者: goalsp    時間: 2011-12-6 17:53

但係華強價升左
http://www.sjpif.com/help.asp?id=2578
作者: enn    時間: 2011-12-6 18:00

4天前....
作者: goalsp    時間: 2011-12-6 18:03

唔係4日前, 係今日價
作者: kkfan    時間: 2011-12-6 18:10

咁貴都有人照買噶啦
作者: ubuntu1104    時間: 2011-12-6 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmarriott    時間: 2011-12-7 10:34

drop!drop!drop!
ubuntu1104 發表於 2011-12-6 22:45


呢幾日升返d 喎
作者: carwin    時間: 2011-12-7 18:10

hold 6500
作者: lastphoenix    時間: 2011-12-7 23:10

請問64GB幾多錢?
作者: logitech1973    時間: 2011-12-8 05:11

如果訂機,記得訂黑色16GB,因今天放16GB4s白機得$6320,
反之黑色$6500,問過原來ST全場太多白機,黑機好少量,
所以各師兄有得訂,記得訂黑機!
作者: logitech1973    時間: 2011-12-8 05:12

請問64GB幾多錢?
lastphoenix 發表於 2011-12-7 23:10


今日問過,$6600!
作者: lastphoenix    時間: 2011-12-8 08:55

今日問過,$6600!
logitech1973 發表於 2011-12-8 05:12


即蝕,好在無話升返上去

上星期放得arm
作者: Tsz    時間: 2011-12-8 10:05

今日問過,$6600!
logitech1973 發表於 2011-12-8 05:12



下?
64上返7000啦
作者: ahpong    時間: 2011-12-8 10:58

seems successiful ordered, i got an order no.
lets check if i received confirm email later on
作者: philipsphilips    時間: 2011-12-8 12:23

Hold 到7K...
升升升...
作者: niqueen    時間: 2011-12-8 17:41

4s 黑色16GB剛放$6470
最低開$6300
作者: 招搖仔    時間: 2011-12-8 18:15

而家16GB 黑 定 白 放得高D?
定係一樣價?
作者: Poissons    時間: 2011-12-8 18:22

今日問過,$6600!
logitech1973 發表於 2011-12-8 05:12

邊間咁搵笨答你6600
作者: Cartesius    時間: 2011-12-8 19:10

而家16GB 黑 定 白 放得高D?
定係一樣價?
招搖仔 發表於 2011-12-8 06:15 PM



    黑高$2xx
作者: odiepooky    時間: 2011-12-8 19:12

32g 白色
收幾多
作者: cool4u_hk    時間: 2011-12-8 19:15

16GB 白 今日2:00 ST 放左 $6250
作者: hkepcu1    時間: 2011-12-9 08:46

16GB 白 今日2:00 ST 放左 $6250
cool4u_hk 發表於 2011-12-8 07:15 PM



    咁低?
作者: hkmarriott    時間: 2011-12-9 10:24

而家16GB 黑 定 白 放得高D?
定係一樣價?
招搖仔 發表於 2011-12-8 18:15


黑高過白$150-$200左右
作者: y2kming    時間: 2011-12-9 10:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmarriott    時間: 2011-12-9 10:32

呢排白供應多左,反而黑色少左,所以高番些少
y2kming 發表於 2011-12-9 10:27


黑色個價日日升
唔知今次會唔會又多數人ORDER 黑色呢
作者: gooapple    時間: 2011-12-9 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmarriott    時間: 2011-12-9 10:38

yes, ordered 4 16B yesterday
other fds also all ordered black
gooapple 發表於 2011-12-9 10:33



咁黑白個價可以近反D 喇
作者: y2kming    時間: 2011-12-9 10:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 時差攻擊    時間: 2011-12-9 11:12

擒晚想訂又無貨,仲有兩部起手未甩
作者: ribenalemon    時間: 2011-12-9 11:26

回復 47# hkmarriott

應該買白色,下次出貨會黑色多白色小。因為而家個個都ORDER黑色。
作者: hkmarriott    時間: 2011-12-9 11:30

回復  hkmarriott

應該買白色,下次出貨會黑色多白色小。因為而家個個都ORDER黑色。 ...
ribenalemon 發表於 2011-12-9 11:26



我一半黑一半白
作者: Tcmh    時間: 2011-12-9 15:08

今日行過ST 見16GB 6500, 唔知係咪
作者: majai214    時間: 2011-12-10 12:37

4S 16G白
琴晚收6150
今朝6050
作者: akao    時間: 2011-12-10 12:41

holy, $6050 only?? maybe I should hold my 16G W
作者: hkepcu1    時間: 2011-12-10 20:38

holy, $6050 only?? maybe I should hold my 16G W
akao 發表於 2011-12-10 12:41 PM



    D 貨仌緊喎 ... 還 HOLD?
作者: Cartesius    時間: 2011-12-10 21:08

16b唔洗hold啦
16w就...等下吧
作者: majai214    時間: 2011-12-12 17:26

4S 16G W
10/12 中午, 6000-6080
11/12, 6120

16G B, 一般多200





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2