作者: azothterry 時間: 2011-12-1 14:18 標題: Iphone 4s 十二月回收價
下午Lunch ST 16GB White $6350
十一價請看這條
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1710668
作者: azothterry 時間: 2011-12-1 14:20
大獲, 點解發新帖會錯區...
求版主大發慈悲, 放本人一馬...
作者: murooney 時間: 2011-12-1 14:34
Hold 到6500!!!!
作者: gooapple 時間: 2011-12-1 14:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azothterry 時間: 2011-12-1 18:28
朋友剛ST放機, 16G White 6230
作者: azothterry 時間: 2011-12-1 18:28
朋友剛ST放機, 16G White 6230
作者: Yukchi 時間: 2011-12-1 18:34
16g hold 到 6600
作者: carwin 時間: 2011-12-1 19:52
6230 too low
作者: madgame 時間: 2011-12-1 20:02
本帖最後由 madgame 於 2011-12-2 12:39 編輯
01/12 16G 4S
12:00 6350
20:00 6250
打錯!sor!
作者: sistinechapel 時間: 2011-12-1 20:46
咩料? 吹水
作者: gen77 時間: 2011-12-1 21:05
無6500 以上都唔賣.......
作者: mig33 時間: 2011-12-1 22:28
最少等到69啦
作者: oralb 時間: 2011-12-1 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azothterry 時間: 2011-12-1 22:54
朋友報 18:30 $6150
作者: ksk 時間: 2011-12-1 22:57
作者: oralb 時間: 2011-12-1 22:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oralb 時間: 2011-12-1 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wah On 時間: 2011-12-1 23:25
seems the price is drop!
作者: jasugun 時間: 2011-12-1 23:51
c9富婆用apple先有話題, 理鬼你咩4.0

作者: 純粹係普通人 時間: 2011-12-2 00:02
4.0? 5.01?
就如..你個真係個個識i5 i7 fx8150 呢d野?
始終門外漢才佔大多數呀
作者: TeraBytes 時間: 2011-12-2 00:05
究竟係玩app定玩os? 定係os玩你?
作者: carwin 時間: 2011-12-2 00:46
越來越低
作者: hkmarriott 時間: 2011-12-6 15:42
都叫守住$6k 丫
作者: goalsp 時間: 2011-12-6 17:53
但係華強價升左
http://www.sjpif.com/help.asp?id=2578
作者: enn 時間: 2011-12-6 18:00
4天前....
作者: goalsp 時間: 2011-12-6 18:03
唔係4日前, 係今日價
作者: kkfan 時間: 2011-12-6 18:10
咁貴都有人照買噶啦
作者: ubuntu1104 時間: 2011-12-6 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmarriott 時間: 2011-12-7 10:34
呢幾日升返d 喎
作者: carwin 時間: 2011-12-7 18:10
hold 6500
作者: lastphoenix 時間: 2011-12-7 23:10
請問64GB幾多錢?
作者: logitech1973 時間: 2011-12-8 05:11
如果訂機,記得訂黑色16GB,因今天放16GB4s白機得$6320,
反之黑色$6500,問過原來ST全場太多白機,黑機好少量,
所以各師兄有得訂,記得訂黑機!
作者: logitech1973 時間: 2011-12-8 05:12
今日問過,$6600!
作者: lastphoenix 時間: 2011-12-8 08:55
即蝕,好在無話升返上去
上星期放得arm
作者: Tsz 時間: 2011-12-8 10:05
下?
64上返7000啦
作者: ahpong 時間: 2011-12-8 10:58
seems successiful ordered, i got an order no.
lets check if i received confirm email later on
作者: philipsphilips 時間: 2011-12-8 12:23
Hold 到7K...
升升升...
作者: niqueen 時間: 2011-12-8 17:41
4s 黑色16GB剛放$6470
最低開$6300
作者: 招搖仔 時間: 2011-12-8 18:15
而家16GB 黑 定 白 放得高D?
定係一樣價?
作者: Poissons 時間: 2011-12-8 18:22
邊間咁搵笨答你6600
作者: Cartesius 時間: 2011-12-8 19:10
黑高$2xx
作者: odiepooky 時間: 2011-12-8 19:12
32g 白色
收幾多
作者: cool4u_hk 時間: 2011-12-8 19:15
16GB 白 今日2:00 ST 放左 $6250
作者: hkepcu1 時間: 2011-12-9 08:46
咁低?
作者: hkmarriott 時間: 2011-12-9 10:24
黑高過白$150-$200左右
作者: y2kming 時間: 2011-12-9 10:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmarriott 時間: 2011-12-9 10:32
黑色個價日日升
唔知今次會唔會又多數人ORDER 黑色呢
作者: gooapple 時間: 2011-12-9 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmarriott 時間: 2011-12-9 10:38
哈

咁黑白個價可以近反D 喇
作者: y2kming 時間: 2011-12-9 10:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 時差攻擊 時間: 2011-12-9 11:12
擒晚想訂又無貨,仲有兩部起手未甩
作者: ribenalemon 時間: 2011-12-9 11:26
回復 47# hkmarriott
應該買白色,下次出貨會黑色多白色小。因為而家個個都ORDER黑色。
作者: hkmarriott 時間: 2011-12-9 11:30

我一半黑一半白
作者: Tcmh 時間: 2011-12-9 15:08
今日行過ST 見16GB 6500, 唔知係咪
作者: majai214 時間: 2011-12-10 12:37
4S 16G白
琴晚收6150
今朝6050
作者: akao 時間: 2011-12-10 12:41
holy, $6050 only?? maybe I should hold my 16G W
作者: hkepcu1 時間: 2011-12-10 20:38
D 貨仌緊喎 ... 還 HOLD?
作者: Cartesius 時間: 2011-12-10 21:08
16b唔洗hold啦
16w就...等下吧
作者: majai214 時間: 2011-12-12 17:26
4S 16G W
10/12 中午, 6000-6080
11/12, 6120
16G B, 一般多200

