作者: ych2 時間: 2023-12-6 13:51 標題: WD SN770唔另外加散熱片頂唔頂得住?
如題~~
有張SN770 1TB向desktop用緊(有加散熱片),想轉到notebook用,但notebook好似加唔到散熱片,睇網上評測話full load時(都係無另外加散熱)差唔多70度,70度會唔會熱得滯?同埋notebook都係行pcie3.0 X4,full load時會唔會涼d?謝謝大家~~
作者: ckyuen2 時間: 2023-12-6 17:44
隻碟本身行唔盡gen 4
行gen 3 唔差太遠
另外接近70只係接近
唔係太過份
你又唔會經常連續full load幾分鐘或以上
驚咪預個機底外置風扇
踩盡果時吹吓
作者: shing0719 時間: 2023-12-22 19:57
想問下我買左部ROG魔霸7PLUS,應該明天就會收到貨啦
想問下ROG個D機如果換SSD夠唔夠位加埋散熱片,如果唔裝會唔會太熱OR好易HANG機呢??
想問下如果想重裝WINDOW,因為想要繁體版WINDOW,可以用返本身部機個條內置WINDOW KEY嗎??
同埋如果買機後想重裝windows,可以係asus香港官網下載driver安裝嗎??
呢部機即係香港咩型號??
