Board logo

標題: [一般問題] SSD 單位成本穿 400/TB [打印本頁]

作者: usei    時間: 2023-4-19 16:57     標題: SSD 單位成本穿 400/TB

HDD 如果 >200/TB 無咩吸引力
2.5" 單位成本較高 , 好難 < 200/TB
作者: 剋星    時間: 2023-4-22 01:59

京東賣京東京造. 499人仔.2TB
作者: kwind13    時間: 2023-4-22 22:28

國產好多4X9~500 2TB! (主要Dramless)
平到笑
作者: ckyuen2    時間: 2023-4-22 23:58

dramless nvme有HMB 其實作為2nd drive用落唔失禮
反而係大家對國貨信心如何

dramless sata順手睇有隻平到209人仔1tb
但無HMB用落可能會窒
俾多十幾羊已經有nvme... 無位插就無計啦
作者: hk133    時間: 2023-4-25 20:04

dramless nvme有HMB 其實作為2nd drive用落唔失禮
反而係大家對國貨信心如何

dramless sata順手睇有隻平到 ...
ckyuen2 發表於 2023-4-22 15:58



    整返個 10Gbps nvme 外置硬盤盒囉,轉接完依然快過 SATA。
作者: 一隻人    時間: 2023-4-25 20:12

HDD 如果 >200/TB 無咩吸引力
2.5" 單位成本較高 , 好難 < 200/TB
usei 發表於 2023-4-19 16:57



我好想貼一幅old news is so excited的圖
pcie4滿速也早破400/TB了
550人仔搞了條雜牌愛國者pcie4 2TB
so far so good
作者: chkile    時間: 2023-4-25 20:28

回覆 4# ckyuen2


國產平平地買隻用黎裝game都唔錯, 壞左最多steam重新download。  如果用黎裝系統、存片或者資料都係買大牌子穩陣啲。
作者: usei    時間: 2023-5-2 17:22

看來外國牌都有機會穿 300/TB
作者: sing    時間: 2023-5-2 18:17

本帖最後由 sing 於 2023-5-2 18:25 編輯

$499人仔已經買到有DRAM嘅HP EX950 2TB
唔駛諗要用HMB嘅model
作者: chkile    時間: 2023-5-2 20:46

$499人仔已經買到有DRAM嘅HP EX950 2TB
唔駛諗要用HMB嘅model
sing 發表於 2023-5-2 18:17



ching睇番你之前個post應該係計埋你之前幾十蚊退款先做到羊499, 官店賣緊羊549。
作者: sing    時間: 2023-5-2 21:39

ching睇番你之前個post應該係計埋你之前幾十蚊退款先做到羊499, 官店賣緊羊549。 ...
chkile 發表於 2023-5-2 20:46



唔係
京東自營做緊人仔499
乜都唔駛

我一入去
佢仲掉張人仔599減60 coupon俾我
我順手買多約一百蚊嘢
再用埋之前幾十蚊refund (退notebook嘅運費refund)


不過佢係BiWin做
有人好介意
亦有人話翻車

我就覺得HP 呢隻NVMe銷量大
同一failure rate下
case就梗係多

京東自營
DOA可於香港退
運費仲有得refund

自己touchwood咁多年未死過SSD
Harddisk唔計人為
只死過一隻Conner 170MB
預隻EX950一係DOA
一係長命百歲

呢隻主控係SMI
有DRAM
五百蚊人仔
咪買嚟玩吓

(不過佢係雙面
有啲notebook不能用)
作者: chkile    時間: 2023-5-2 22:39

唔係
京東自營做緊人仔499
乜都唔駛

我一入去
佢仲掉張人仔599減60 coupon俾我
我順手買多約一百蚊嘢
...
sing 發表於 2023-5-2 21:39



睇落好底玩, 即刻衝去買條玩下。
作者: akiro    時間: 2023-5-3 06:08

唔係
京東自營做緊人仔499
乜都唔駛

我一入去
佢仲掉張人仔599減60 coupon俾我
我順手買多約一百蚊嘢
...
sing 發表於 2/5/2023 21:39


上代 頂級 PCIE 3.0 SSD 之1
作者: ppoppq123    時間: 2023-5-3 08:29

呢個2TB如果響京東自營店購買
再揀香港自提點送到嚟實收港幣$560
我上去睇香港格價網個價錢竟然開到最平差唔多都要千七蚊一條
咁樣即係一係擺明揾水魚一係根本香港代理冇入行貨導致啲炒家亂開價錢
作者: YBM    時間: 2023-5-3 15:06

本帖最後由 YBM 於 2023-5-3 15:07 編輯

回覆 11# sing

$499 2tb 係京東京造  or ex950 ?
京東京造個型號有dram?
作者: MAX100    時間: 2023-5-3 15:35

請問有無2TB 單面有dram 推介?
作者: sing    時間: 2023-5-3 18:23

回覆  sing

$499 2tb 係京東京造  or ex950 ?
京東京造個型號有dram?
YBM 發表於 2023-5-3 15:06


京東自營賣嘅HP EX950
非京東京造
作者: sing    時間: 2023-5-3 18:26

請問有無2TB 單面有dram 推介?
MAX100 發表於 2023-5-3 15:35



有乜要求?
我自己本就用緊SK Hynix 1TB
後來見2TB平
約USD120
買咗
貪佢夠涼無咁耗電
作者: MAX100    時間: 2023-5-3 20:35

有乜要求?
我自己本就用緊SK Hynix 1TB
後來見2TB平
約USD120
買咗
貪佢夠涼無咁耗電 ...
sing 發表於 2023-5-3 18:26


放落GPD Win Max 2用,用裝到單面SSD, 之前變左 Geil P4L dramless 2TB,  覺得開機比較慢
作者: sing    時間: 2023-5-4 02:54

放落GPD Win Max 2用,用裝到單面SSD, 之前變左 Geil P4L dramless 2TB,  覺得開機比較慢 ...
MAX100 發表於 2023-5-3 20:35




如部機RAM少+內顯
仲用咗啲RAM嚟做HMB
一來少咗RAM未必夠用/少咗閒置RAM做cache/pre fetch
二來同iGPU爭Bandwidth
可能令整體感覺冇咁暢順
都係買有 DRAM較好
不過以下係我自己假設
未買過DRAMless

我自己用途計
唔覺PCI-E 3.0 同4.0有noticable 嘅分別
但電量/溫度影響就比較易見
俾我再揀
都係揀返P31
你如果唔大要求
都可以入P31
作者: should    時間: 2023-5-4 03:25

回覆 11# sing


    同SX8200比,差幾遠?
作者: ckyuen2    時間: 2023-5-4 07:25

如部機RAM少+內顯
仲用咗啲RAM嚟做HMB
一來少咗RAM未必夠用/少咗閒置RAM做cache/pre fetch
二來同iGPU ...
sing 發表於 2023-5-4 02:54



HMB 唔知偷得64MB定128MB
正常配置影響有限
𠝹俾iGPU都唔止咁少
但唔會因為咁叫大家用獨顯

有部laptop間中插得8GB ddr4行兩條dramless都好順
係好似樓上話開機可能慢少少
但本身唔同碟開機速度都有分別
SN770之類啲dramless 頂流估計唔會點慢
最衰係無乜做特價

到行都行唔順果時
都係8GB本身唔夠唔係差果少少
重點係dramless涼啲
當然抄寫多的話有dram一定快啲
但一條有dram乜都夠

個人唔建議6GB 或以下嘅機用dramless
但有錢買有dram ssd用得6GB不如加ram先
作者: MAX100    時間: 2023-5-4 08:29

原本Win Max 2 原廠係用biwin PCIE 3.0  1TB, read 得2XXXMB/s, 但我覺得開機仲快過read 有5xxxMM/s 既Geil P4L

當然開著Win 之後,用落唔覺有太大分別

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: sing    時間: 2023-5-4 08:57

HMB 唔知偷得64MB定128MB
正常配置影響有限
????俾iGPU都唔止咁少
但唔會因為咁叫大家用獨顯

有部laptop ...
ckyuen2 發表於 2023-5-4 07:25


你唔講我都唔知NVMe HMB用咁少RAM
我以為用返一般NVMe DRAM cache size咁上下大小添
作者: sing    時間: 2023-5-4 09:01

原本Win Max 2 原廠係用biwin PCIE 3.0  1TB, read 得2XXXMB/s, 但我覺得開機仲快過read 有5xxxMM/s 既Geil ...
MAX100 發表於 2023-5-4 08:29


既然開咗機冇乜分別
多一事不如少一事
作者: onion    時間: 2023-5-4 10:25

本帖最後由 onion 於 2023-5-4 10:26 編輯

JD 嘅HP自營店人仔499有2T堅吸引!
作者: sing    時間: 2023-5-4 10:58

JD 嘅HP自營店人仔499有2T堅吸引!
onion 發表於 2023-5-4 10:25



堅吸引
買買埋埋啲SSD
有啲開咗盒未用過/甚至未開盒
記憶中起碼有Micron MX300 750GB / Toshiba model唔記得400GB enterprise SSD / 三星960Pro 1 TB
閒置嘅就多到唔記得
作者: onion    時間: 2023-5-4 15:24

堅吸引
買買埋埋啲SSD
有啲開咗盒未用過/甚至未開盒
記憶中起碼有Micron MX300 750GB / Toshiba model唔 ...
sing 發表於 2023-5-4 10:58


好簡單,一係放返出去,一係買啲外置盒返嚟用咗佢
電子嘢放喺度會慢慢壞,所以點都要處理佢架啦
作者: sing    時間: 2023-5-4 17:27

回覆  sing


    同SX8200比,差幾遠?
should 發表於 2023-5-4 03:25


可參考
https://www.anandtech.com/show/1 ... -pro-vs-hp-ex950/10
作者: sing    時間: 2023-5-4 17:41

好簡單,一係放返出去,一係買啲外置盒返嚟用咗佢
電子嘢放喺度會慢慢壞,所以點都要處理佢架啦 ...
onion 發表於 2023-5-4 15:24



結果係買咗一堆盒/NVMe to USB 盒
又覺得唔方便
又埋買一堆MLC 雜牌手指
之後又覺得雜牌雖然快
但拎俾交嘢俾人
人哋成日都覺得你用cheap嘢
好鬼煩
其實雜牌128GB用SMI controller 有DRAM嗰陣都三百蚊
佢哋用嗰啲“名牌”
一百蚊有找
試過有人拎我隻手指抄嘢落去
一抄落去就話完
問我係咪壞咗...
我話唔係
隻手指係超快
叫佢開返啲files嚟睇冇事
佢啞咗一輪之後問我邊度買

最後嗰三隻雜牌留返嚟行WinToGo/Backup
自己再買兩隻Sandisk CZ880 一隻常用一隻備用
再買返一堆“名牌”嚟同人交換data
唔駛再被人寸
作者: freefdhk    時間: 2023-5-4 18:02

https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=0#detail

https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=0#detail

點解 大陸平香港一半以上@_@
作者: YBM    時間: 2023-5-4 18:37

回覆 31# freefdhk

唔知有冇換料仲係咪的 test 的料
作者: ckyuen2    時間: 2023-5-4 18:46

換料極都穩陣過不知名牌子嘅
係速度唔敢包
作者: onion    時間: 2023-5-5 11:59

回覆 30# sing

無辦法,普通人只係識牌子嘢
識嘢嘅人就務實啲
唔係好睇牌子
作者: freefdhk    時間: 2023-5-5 13:32

JD 嘅HP自營店人仔499有2T堅吸引!
onion 發表於 2023-5-4 10:25



    https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=5007164725589

taobao 官方店都係499.
奇怪taobao 直接 search不到出來. 要入店找出來。
作者: freefdhk    時間: 2023-5-5 13:34

換料極都穩陣過不知名牌子嘅
係速度唔敢包
ckyuen2 發表於 2023-5-4 18:46



如果都係原廠換批次換料,而不是山寨廠貼牌就沒所謂。
好似 asus 技嘉那類主機版.  v1  v2 v3 每個版本都在cut cost .
作者: chihim2468    時間: 2023-5-5 13:51

唔係
京東自營做緊人仔499
乜都唔駛

我一入去
佢仲掉張人仔599減60 coupon俾我
我順手買多約一百蚊嘢
...
sing 發表於 2023-5-2 21:39



師兄如果而家砌新機用呢隻黎做系統盤同pcie4x4 會唔會好大分別?
作者: 林洋2    時間: 2023-5-5 14:33

跟本每TB要平過傳統HD先合理
作者: onion    時間: 2023-5-5 14:52

回覆 35# freefdhk

係呀~ 唔知點解要入店先搵到
但其實唔係499架,加咗入購物車後都無減
仲係599
[img] hp_2T.png [/img]

圖片附件: hp_2T.png (2023-5-5 14:52, 20.06 KB) / 下載次數 198
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2371434&k=662559006bf16667065990329cf9c535&t=1782278298&sid=28jKBK1gPm


作者: sing    時間: 2023-5-5 14:56

師兄如果而家砌新機用呢隻黎做系統盤同pcie4x4 會唔會好大分別?
chihim2468 發表於 2023-5-5 13:51


一般人用
PCI-E 3.0同4.0分別不大

但Notebook我會揀P31
Desktop揀 SN850X 或 Solidigm P44
因為價錢又唔係差好遠
作者: sing    時間: 2023-5-5 17:17

回覆  freefdhk

係呀~ 唔知點解要入店先搵到
但其實唔係499架,加咗入購物車後都無減
仲係599
...
onion 發表於 2023-5-5 14:52



    京東自營店呀大佬
作者: playman    時間: 2023-5-5 17:20

回覆 39# onion

結算會再減100 自提不用運費 在JD要運費
這個還有送散熱器

我還考慮買這個定KE680

我諗唔明EX950 2T在港為何還要$2k+
作者: usei    時間: 2023-5-5 17:28

回覆 42# playman

個別商戶 / 代理開搵水魚價
作者: onion    時間: 2023-5-6 22:46

回覆 41# sing

大哥,我當然知道是京東自營店499啦
我那個回覆是因為有版友話TB都有呢個價499
但我發現實際上TB做唔到呢個價
大家都係拎出嚟討論下啫
你唔好咁激動啦
作者: onion    時間: 2023-5-6 22:51

回覆 42# playman

原來要結算先會再減100
算啦,我見TB做唔到499
我最後喺JD落咗單啦
等緊佢送嚟

只能說香港做生意嘅成本太高
所以啲 mark up 都好高
價格自然貴
不過而家網上購物真係太方便
想再搵香港人做水魚,真係有啲難度
作者: ts_bum    時間: 2023-5-7 01:43

剛剛到貨, 速度ok唔錯!

圖片附件: ssd-1.jpg (2023-5-7 01:42, 59.29 KB) / 下載次數 155
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2371625&k=23c05b741e938c9b2928f70bf8e6fc9b&t=1782278298&sid=28jKBK1gPm


作者: ???    時間: 2023-5-7 07:39

回覆 46# ts_bum
有dram,算係gen 3 top tier
作者: 789si    時間: 2023-5-10 16:35

回覆  playman

原來要結算先會再減100
算啦,我見TB做唔到499
我最後喺JD落咗單啦
等緊佢送嚟

只能說香 ...
onion 發表於 2023-5-6 22:51


HP 2TB 剛見到有 46X-47X, 仲係老店, 但不直送香港
作者: redhothits    時間: 2023-5-10 19:16

剛剛到貨, 速度ok唔錯!
ts_bum 發表於 2023-5-7 01:43

師兄將來要keep住報告下隻ssd用成點
你隻ssd實在平到冇朋友

via HKEPC Reader for Android
作者: madgod1213    時間: 2023-5-10 19:40

HP 2TB 剛見到有 46X-47X, 仲係老店, 但不直送香港
789si 發表於 2023-5-10 16:35

攞左紅包, 自營391人仔包郵, 諗緊買唔買好, 本身已經用緊970evoplus 2TB,  仲有4XX幾gb位
作者: sing    時間: 2023-5-10 20:02

師兄將來要keep住報告下隻ssd用成點
你隻ssd實在平到冇朋友

via HKEPC Reader for Android ...
redhothits 發表於 2023-5-10 19:16


正常使用中
放喺二號機
冇理佢
作者: oneisall    時間: 2023-5-10 20:32

攞左紅包, 自營391人仔包郵, 諗緊買唔買好, 本身已經用緊970evoplus 2TB,  仲有4XX幾gb位 ...
madgod1213 發表於 2023-5-10 19:40



    紅包點拎
作者: Kin_2012    時間: 2023-5-10 21:30

攞左紅包, 自營391人仔包郵, 諗緊買唔買好, 本身已經用緊970evoplus 2TB,  仲有4XX幾gb位 ...
madgod1213 發表於 2023-5-10 19:40


平到唔使諗
作者: madgod1213    時間: 2023-5-10 23:09

平到唔使諗
Kin_2012 發表於 2023-5-10 21:30

但睇京東評價, 有D人話會掉盤, 所以1516
作者: madgod1213    時間: 2023-5-10 23:10

紅包點拎
oneisall 發表於 2023-5-10 20:32

開新帳號
作者: Kin_2012    時間: 2023-5-10 23:47

但睇京東評價, 有D人話會掉盤, 所以1516
madgod1213 發表於 2023-5-10 23:09


自營算有保障, 就算真係咁唔好彩, 過關寄番比佢,點都抵
作者: ts_bum    時間: 2023-5-11 00:16

師兄將來要keep住報告下隻ssd用成點
你隻ssd實在平到冇朋友

via HKEPC Reader for Android ...
redhothits 發表於 2023-5-10 19:16


攞嚟做windows 11 system disk冇咩問題! 冇咩特別!
Read/write: 33XX/31XX
最好加埋 heatsink!  我用Jonsbo M2 加厚 heatsink!
作者: kcthomlau    時間: 2023-5-11 18:17

剛有需要買條GEN3 2TB
原本見美亞P31千鬆D好想入
但見有話有斷電loss data去SSP睇其他(雖然laptop無乜斷電風險)
發現970 EVO PLUS跌到885比P31再平200
大家都係GEN3頂級其實一般用差唔遠
結果都係入手970 EVO PLUS
作者: wow189    時間: 2023-5-11 18:56

本帖最後由 wow189 於 2023-5-11 19:02 編輯
剛有需要買條GEN3 2TB
原本見美亞P31千鬆D好想入
但見有話有斷電loss data去SSP睇其他(雖然laptop無乜斷電 ...
kcthomlau 發表於 2023-5-11 18:17



    呢隻不嬲好熱 idle都48c 新版仲有0E問題
作者: sing    時間: 2023-5-11 19:07

自營算有保障, 就算真係咁唔好彩, 過關寄番比佢,點都抵
Kin_2012 發表於 2023-5-10 23:47



香港可退
唔駛過關
作者: kcthomlau    時間: 2023-5-11 19:13

呢隻不嬲好熱 idle都48c 新版仲有0E問題
wow189 發表於 2023-5-11 10:56


本身都有一條做OS盤
當時買14XX
依家42度
我加左塊厚導熱貼將溫度傳去底蓋
作者: YBM    時間: 2023-5-11 21:46

回覆 58# kcthomlau

970 EVO PLUS跌到885 《 HKD? SSP / 美亞?
作者: Kin_2012    時間: 2023-5-11 22:04

香港可退
唔駛過關
sing 發表於 2023-5-11 19:07



唔係講緊 DOA,   用左一段時間之後掉盤, 香港點退?
作者: kcthomlau    時間: 2023-5-11 23:46

回覆  kcthomlau

970 EVO PLUS跌到885 《 HKD? SSP / 美亞?
YBM 發表於 2023-5-11 13:46


ssp hkd
作者: onion    時間: 2023-5-12 10:46

回覆 48# 789si

我都見到,但喺HP自營店買
感覺會實在啲,都係貴三草
有五年保(老店好似得三年)。
所以我都係選擇喺HP自營店落單
作者: sing    時間: 2023-5-12 11:08

唔係講緊 DOA,   用左一段時間之後掉盤, 香港點退?
Kin_2012 發表於 2023-5-11 22:04


試過Notebook過咗兩三個月都退到
睇你牙力
作者: oneisall    時間: 2023-5-12 15:20

剛剛到貨, 速度ok唔錯!
ts_bum 發表於 2023-5-7 01:43



    聽講係白片來
作者: ts_bum    時間: 2023-5-12 15:52

回覆 67# oneisall

同呢個一樣
https://hk.XXX.com/69567/hp-ex950-m-2-ssd-review/
作者: oneisall    時間: 2023-5-12 16:15

回覆  oneisall

同呢個一樣
ts_bum 發表於 2023-5-12 15:52



    xfas  test?
睇圖應該係白片來,不過個價真係無得輸 唔使300蚊1TB
作者: onion    時間: 2023-5-12 16:35

回覆 69# oneisall

請問咩叫做「白片」呀?
我用 xfas test 係開到個 page 來睇
作者: oneisall    時間: 2023-5-12 21:31

回覆  oneisall

請問咩叫做「白片」呀?
我用 xfas test 係開到個 page 來睇
onion 發表於 2023-5-12 16:35



    https://data-recover.com.tw/2017 ... %E5%88%A5%E3%80%82/

依到有講
作者: onion    時間: 2023-5-13 01:46

回覆 71# oneisall

看後明白了,感謝師兄賜教!
作者: oneisall    時間: 2023-5-13 10:29

回覆  oneisall

看後明白了,感謝師兄賜教!
onion 發表於 2023-5-13 01:46



    BTW 我都買左
作者: madgod1213    時間: 2023-5-13 15:07

呢隻不嬲好熱 idle都48c 新版仲有0E問題
wow189 發表於 2023-5-11 18:56

970 EVO PLUS  2TB應該冇新版, 得1TB有改版
溫度係有D熱, 平常都54度, 但so far幾好用, 我上年買970 EVO PLUS  2TB要14XX
作者: madgod1213    時間: 2023-5-13 15:54

本帖最後由 madgod1213 於 2023-5-13 15:56 編輯
依到有講
oneisall 發表於 2023-5-12 21:31

那麼“白片”又是什麼呢? 其實 白片就是封裝後的原片中再檢測到有瑕疵的晶片,然後淘汰下來的垃圾。 原廠的NAND中是不能有白片的。 但晶圓廠為了回收一部分製造成本,也會將未打標的顆粒白片給下游管道,然後這些管道再將白片上打上其他標識
黑片是在原料階段就被淘汰的部分,白片則是成品後再檢測不合格的瑕疵品。雖然有瑕疵,但不可完全浪費掉,在這裡面又有一個產業鏈,也就是晶片行業的廢品回收再利用
現在不少廠商選擇白片,一來,原廠沒有那麼大產能供應;二來,價格優勢,選擇有保障的白片NAND,雖然售出的SSD返修率偏高,憑藉價格優勢,有一定的銷量
--------------------------------------------------------------------------
哇!!!! 好彩冇買到HP姐, 唔怪得勁多評價話用冇幾耐就會掉盤, 資料冇哂total loss
果然冇得貪平, 雖然話呢隻係深圳雜廠生產, 但HP貼牌HP做返5年保, 但一出事就要返深圳保修, 一來一回車錢時間都响返度, 而且D資料又會冇哂, 依家*** 970 evo plsu都係8百幾, 都係比多些少買個安心
作者: sing    時間: 2023-5-13 17:00

本帖最後由 sing 於 2023-5-13 17:01 編輯
那麼“白片”又是什麼呢? 其實 白片就是封裝後的原片中再檢測到有瑕疵的晶片,然後淘汰下來的垃圾。 原廠 ...
madgod1213 發表於 2023-5-13 15:54


其實唔駛咁驚

有啲人話有用白片就一定有問題
其實唔係
例如Adata/Kingston都會買成塊wafer返嚟做binning同packaging
咁就一定唔會有原NAND廠marking
但話呢啲係白片就一定有事,咁講就唔啱了

一粒NAND入面有唔同Block
有問題嗰啲block封咗唔用
唔會影響其他block架
CPU/GPU都有咁做
總之結果仲係Within spec
冇事架喎

HP嘅NVMe係BiWin
但係咪BiWin做就一定有問題?
NAND以前係經SpecTek拎AS Grade嘅貨
(唔肯定家陣呢條係咪,不過HP唔會太亂嚟)
係咪冇原廠咁好?
都係嗰句
Within spec冇事喎
Controller係Customized Silicon Motion嘅版本
好過好多唔同brand
啲人話EX950“掉盤”
都係集中某中國網站
我亦上網搵過外國Newegg/Amazon 買家comments
唔算特別好/差
HP唔係貼自己名落人哋啲NVMe就交貨
係BiWin跟HP order / Spec生產
(粒controller 同firmware都係HP搞過,証明唔係隨便貼名)
呢個好大分別

三星又係咪一定好?
唔係囉!
我本來都入咗條2TB 980 Pro
因為爆出0E bug退鬼咗

總之大家知道自己要乜咪買乜
我買嚟後備機試嘢用
500蚊人仔我覺得非常ok
我喺度話俾人知呢條NVMe
係因為買佢好過買長江NAND但用其他唔stable嘅controller
我喺呢度都講明呢條係BiWin貨
買定唔買
自己諗啦
作者: kofz    時間: 2023-5-14 14:14

dramless nvme有HMB 其實作為2nd drive用落唔失禮
反而係大家對國貨信心如何

dramless sata順手睇有隻平到 ...
ckyuen2 發表於 2023-4-22 23:58

冇dram始終差d咁。。。。

via HKEPC IRF 5.0.0 - Android(5.0.1)
作者: kofz    時間: 2023-5-14 14:20

HP 2TB 剛見到有 46X-47X, 仲係老店, 但不直送香港
789si 發表於 2023-5-10 16:35

係非官方店見過人評論

壞咗因為唔係HP官方店買

冇保養

via HKEPC IRF 5.0.0 - Android(5.0.1)
作者: Kin_2012    時間: 2023-5-14 14:50

其實唔駛咁驚

有啲人話有用白片就一定有問題
其實唔係
例如Adata/Kingston都會買成塊wafer返嚟做binning ...
sing 發表於 2023-5-13 17:00


上面話 jd 391 人仔, 抵買


有 sata 版仲好
作者: kwind13    時間: 2023-5-14 18:30

本帖最後由 kwind13 於 2023-5-14 18:31 編輯

https://www.ithome.com/0/692/536.htm
gen 4 長江存儲新一代 3D TLC  $539 - 2TB
分別7450MB/s,6750MB/s
3600TBW 超耐用, 抵啊!
作者: chihim2468    時間: 2023-5-14 19:30

本帖最後由 chihim2468 於 2023-5-15 09:10 編輯
gen 4 長江存儲新一代 3D TLC  $539 - 2TB
分別7450MB/s,6750MB/s
3600TBW 超耐用, 抵啊! ...
kwind13 發表於 2023-5-14 18:30



我有買呢隻比PS5 用,冇投訴,諗緊買多條砌新機,不過冇DRAM 用HMB, 做系統盤會唔會分別不大?
作者: Z80    時間: 2023-5-15 03:06

https://hp.biwintech.com/

白片係晶片廠嘅次貨
但係而家HP SSD
基本上係BiWin自家生產
用HP品牌銷售
自家生產都用白片就有啲唔合理
我覺得可能係Marketing原因
專登唔印BiWin個名喺NAND度
作者: gerrardjamie    時間: 2023-5-15 03:20

岩岩買左nextstorage 2t,減到129...正..買比PS5
作者: Freak    時間: 2023-5-15 12:22

白片其實都係有級數的, 唔係所有白片都係垃圾
白片有分已測試白片同未測試白片
已測試白片, 如大S出品的, 已經有指明效能標準
未測試白片, 如某A牌精選NAND, 由廠方自行買回來測試, 好的就可以做"精選" 不夠好的, 再有出處, 例如封做SD咭, USB手指之類低端設備. 無浪費的, 夠環保(攢到盡)
作者: chihim2468    時間: 2023-5-15 14:47

本帖最後由 chihim2468 於 2023-5-15 14:48 編輯

之前以為5百幾人仔2T 用國產長江存儲o既ssd 已經夠平,點知原來仲有隻牌子叫達墨型號白羊座都係用長江片(第三方封裝),pcie 4x4 7000MB/S read 6000MB/S write,5年保或TBW1400,重點係有2G Dram 都只係599 人仔(有券仲平),呢個價有DRAM 比較少見
作者: sing    時間: 2023-5-15 19:12

之前以為5百幾人仔2T 用國產長江存儲o既ssd 已經夠平,點知原來仲有隻牌子叫達墨型號白羊座都係用長江片(第 ...
chihim2468 發表於 2023-5-15 14:47


建議先search一下主控
睇吓啱唔啱你心水
作者: chihim2468    時間: 2023-5-15 19:35

本帖最後由 chihim2468 於 2023-5-15 19:37 編輯
建議先search一下主控
睇吓啱唔啱你心水
sing 發表於 2023-5-15 19:12



    同ADATA XGP 系列一樣用國產Innogrit IG5236 ,未買,睇緊B站啲評測,暫時唔覺有乜伏
作者: sing    時間: 2023-5-15 21:06

同ADATA XGP 系列一樣用國產Innogrit IG5236 ,未買,睇緊B站啲評測,暫時唔覺有乜伏 ...
chihim2468 發表於 2023-5-15 19:35

未必影響到所有人
所以我叫大家search吓睇吓佢特性

Plextor using the same controller:
Also worth keeping in mind there might be unrelated reasons as well, a mostly full disk can't do proper garbage collection and tends to perform worse for example.
https://www.guru3d.com/news-stor ... -ssd-blazingly-fast,3.html

Adata S70 using the same controller
利用 AIDA64 Disk Benchmark 的連續線性寫入來看 SLC 快取狀況,S70 BLADE 在寫滿約 33% 容量前,寫入速度可保持在每秒 6000 MB 左右,其後會降至每秒 2000 MB 左右,接著在寫滿 42% 容量後,寫入速度會在 880MB~2300MB 左右震盪,整體連續寫入平均速率為每秒 2765.9MB。
https://www.4gamers.com.tw/news/ ... lade-2tb-ssd-review
作者: Z80    時間: 2023-5-15 21:23

Acer GM7000 2TB
主控用 IG5236
Micron NAND
送 Heatsink
淘記賣緊 ¥729
好似都入得過

http://www.pcdiy.com.tw/detail/22394
作者: chihim2468    時間: 2023-5-15 22:16

Acer GM7000 2TB
主控用 IG5236
Micron NAND
送 Heatsink
淘記賣緊 ¥729
好似都入得過

...
Z80 發表於 2023-5-15 21:23


但GM7000我見評價好多掉盤
作者: Z80    時間: 2023-5-15 22:56

但GM7000我見評價好多掉盤
chihim2468 發表於 2023-5-15 22:16


好似話 IG5236 好易掉盤
都係搵過隻唔係用佢做主控嘅 Gen4 SSD
作者: chihim2468    時間: 2023-5-15 23:19

好似話 IG5236 好易掉盤
都係搵過隻唔係用佢做主控嘅 Gen4 SSD
Z80 發表於 2023-5-15 22:56



睇黎真係要避避呢隻主控
作者: sing    時間: 2023-5-15 23:39

睇黎真係要避避呢隻主控
chihim2468 發表於 2023-5-15 23:19


達墨呢隻model相對哋比較少聽到掉盤
我都唔sure係controller h/w,firmware 定散熱問題
唔敢講
但半滿/全滿情況
似乎唔同brand都差不多

如果怕/資料好重要/down time影響好大
咁都係買返其他頭幾大大廠Top model算
作者: madgod1213    時間: 2023-5-16 06:44

白片係晶片廠嘅次貨
但係而家HP SSD
基本上係BiWin自家生產
用HP品牌銷售
自家生產都用白片就有啲唔合理
...
Z80 發表於 2023-5-15 03:06

乜BiWin有自家晶圖廠生產晶片咁高科技??? 雜廠黎架喎
長江背後有祖國就話姐
作者: Z80    時間: 2023-5-16 08:08

乜BiWin有自家晶圖廠生產晶片咁高科技??? 雜廠黎架喎
長江背後有祖國就話姐 ...
madgod1213 發表於 2023-5-16 06:44


抱歉,我講得有啲模糊
我只係話BiWin係晶片廠
唔係話佢係圓晶廠
BiWin都係用 YMTC raw wafers 封裝晶片
諗返啲師兄講嘅白片
應該講緊圓晶階段
係我誤會封裝階段

不過睇返啲新聞
YMTC 被美國禁運
啲NAND有YMTC 個名就出唔到口
我只係覺得HP
無理由會用白片做SSD

https://www.tomshardware.com/news/biwin-demos-acer-ssd-ymtc
作者: Miipp    時間: 2023-5-16 09:38

抱歉,我講得有啲模糊
我只係話BiWin係晶片廠
唔係話佢係圓晶廠
BiWin都係用 YMTC raw wafers 封裝晶片
...
Z80 發表於 2023-5-16 08:08


HP EX9xx 絕大部份, 如非全部, 都係白片

e.g. 開始出名的 EX920 就係用第三方封測的 micron 白片
https://www.tomshardware.com/reviews/hp-ex920-ssd,5527.html
作者: sing    時間: 2023-5-16 09:52

FX900
The two flash chips are Micron 176-layer 3D TLC NAND. They have been rebranded by BIWIN, who's manufacturing this drive for HP. BIWIN buys the wafer from Micron, cuts and test the individual dies, and then packages them into their own chips. Each chip has a capacity of 512 GB.
https://www.techpowerup.com/review/hp-fx900-1-tb/2.html

EX950
The four flash chips are Micron 64-layer 3D TLC NAND; they have been rebranded by HP, too. Each chip has a capacity of 512 GB.
https://www.techpowerup.com/revi ... m-2-nvme-ssd/2.html

唔同Model / 同Model唔同時期
都可能轉唔同NAND 甚至controller
大家買前上網揀吓啦
作者: Z80    時間: 2023-5-16 17:00

$499人仔已經買到有DRAM嘅HP EX950 2TB
唔駛諗要用HMB嘅model
sing 發表於 2023-5-2 18:17


猶豫咗好耐
都係扑鎚買咗4隻行RAID 0
不過如果其中1隻掉盤
啲Data就會Total Loss
所以只係用嚟擺Game

前2年呢度有團購
買咗隻1T用到而家都仲好正常
亦唔覺有其他師兄投訴
其實對佢都幾有信心

如果只睇Gen 3
計佢用 SMI Controller 同有DRAM呢兩點
¥499呢個價真係無敵
不過只係知NAND係BiWin自己封裝
佢要印自己個名上去都可以
唔知點解佢專登唔印
作者: 044003    時間: 2023-5-16 17:22

猶豫咗好耐
都係扑鎚買咗4隻行RAID 0
不過如果其中1隻掉盤
啲Data就會Total Loss
所以只係用嚟擺Game :ha ...
Z80 發表於 2023-5-16 17:00



    ex950係唔係好過FX900?
作者: chihim2468    時間: 2023-5-16 17:36

本帖最後由 chihim2468 於 2023-5-16 17:41 編輯
FX900
The two flash chips are Micron 176-layer 3D TLC NAND. They have been rebranded by BIWIN, who's ...
sing 發表於 2023-5-16 09:52



EX950 我見京東成500+差評,其實而家o既M.2. SSD 有冇完全唔會掉盤o既?我以前隻SLC 256G SATA SSD 用左8年都冇出過問題,掉盤關唔關controller 過熱事?如果做系統盤買隻samsung 980pro 係咪可以免除左掉盤煩惱?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2