作者: cowegg 時間: 2023-2-25 00:36 標題: 想幫PS5加SSD,seagate firecuda 530 2TB會係好選擇嗎?
找左一輪,都好似無咩人講呢張SSD,係性價比差,定係有伏呢?請教下各位師兄
作者: jzllee 時間: 2023-2-25 00:46
回覆 1# cowegg
伏就冇,大路貨,Philson E18 controller + Micron 176 layer TLC, 性價比極差。
https://www.tomshardware.com/rev ... -m2-nvme-ssd-review
作者: cowegg 時間: 2023-2-25 02:25
另外行開腦埸,聽講D人好得意,WD SN850,因為有認證,所以就算慢過同貴過850X,都好多人買黎比PS5用,個認證真係咁緊要?
作者: ckyuen2 時間: 2023-2-25 09:05
回覆 3# cowegg
打機的小朋友唔識咁多

作者: ??? 時間: 2023-2-25 12:08
之前美森 p5 plus 2TB US$123最抵
作者: king333 時間: 2023-2-25 12:29
本帖最後由 king333 於 2023-2-25 12:42 編輯
都係美森低買
作者: singsing12345 時間: 2023-2-25 19:50
Kingsman Gaming KP800 2TB
$1080 HKD
作者: Miipp 時間: 2023-2-25 22:05
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 37&pid=41580820
作者: jzllee 時間: 2023-2-25 22:08
呢隻用Innogrit IG5236 controller, 有災情,避吓先
作者: cowegg 時間: 2023-2-26 00:28
回覆 9# jzllee
而且記憶體好似用長江儲存
作者: jzllee 時間: 2023-2-26 01:23
本帖最後由 jzllee 於 2023-2-26 01:33 編輯
據Tomshardware講,長江储存啲NAND技術上好過Micron/三星...等等(用wafer on wafer),唔係Micron/Samsung...没呢D科技,而係呢D技術成本貴,Micron/Samsung 等唔用
作者: cowegg 時間: 2023-2-26 02:17
回覆 11# jzllee
但controller有問題又係好大鑊的事,又要再望下先
作者: singsing12345 時間: 2023-2-26 05:41
我之前買咗隻PLEXTOR M10P 都係用Innogrit IG5236
作者: jzllee 時間: 2023-2-26 09:57
三星的0E都唔係個個中
作者: Dannykong 時間: 2023-2-26 11:34
回復 11 #jzllee
通常都係瓜controller 先,nand flash 冇咁易死.而家長江存儲俾人制裁,市面用佢nand好似冇乜選擇
作者: jzllee 時間: 2023-2-26 19:41
回復 jzllee
通常都係瓜controller 先,nand flash 冇咁易死.而家長江存儲俾人制裁,市面用佢nand好似冇乜選 ...
Dannykong 發表於 2023-2-26 11:34
唔關制裁事,好似Acer Predator GM7,就用長江長儲存,
https://www.tomshardware.com/reviews/acer-predator-gm7-ssd-review
主要係Acer/HP/Kingston呢D牌子,佢哋賣自家品牌信仰,係唔會公布零件貨源,祇有冇乜名氣嘅牌子,好似梵想、AITC 先會公佈用長江或其他知名NAND嚟比客户信心. 佢哋咁做會提高生產難度,因為唔可以隨意換料。
順帶一帶, 制裁只係對長江232層 NAND生產有影响,128 層NAND 似乎冇事。
作者: cowegg 時間: 2023-2-28 01:50
回覆 16# jzllee
係啦,第日壞左,代理都唔知會唔會有貨換
作者: Miipp 時間: 2023-2-28 09:42
"會公佈用長江或其他知名NAND嚟比客户信心"
世上應該無不知名 NAND die
sdd 來來去去都係用三喪, 現袋, 尾肛, 海峽 NAND, 唔公佈難道會有機會用山寨 NAND?
作者: s84292 時間: 2023-2-28 09:50
本帖最後由 s84292 於 2023-2-28 09:53 編輯
長江NAND 冇咩大問題,新個批232層某程度仲好過三星
長江個Xtacking 3D 架構個優勢其實好大
三星同美光仲食緊老本,靠暴力疊,良率上唔到去
作者: MAX100 時間: 2023-2-28 09:53
好多山寨廠用大牌子既黑片,唔敢標明出處的
作者: Miipp 時間: 2023-2-28 09:57
睇清楚討論緊 NAND die 定係封裝先
唔好咁心急轉移目標住
作者: MAX100 時間: 2023-2-28 11:36
唔明點為之心急轉移目標
山寨廠都係用唔見得光既料,點敢同人講用乜牌子....
作者: Miipp 時間: 2023-2-28 12:15
你咪轉移左講封裝囉,我樓上講緊 NAND die
晶圓廠有賣晶圓出去比第三方封測的
作者: MAX100 時間: 2023-2-28 12:26
似你轉移多啲喎
樓上出Post 話大陸細廠標明用乜野NAND,等買家有信心
你就話世上應該無不知名 NAND die
個概念完全係兩回事...
作者: Miipp 時間: 2023-2-28 12:33
你唔認識晶圓同芯片分別
無認真睇我上面回乜
作者: MAX100 時間: 2023-2-28 12:50
知你係SSD專家啦,唔洗下下「你識乜呀,阿叔玩SSD多過你食米啦」咁既口氣既,
咁既討論氣氛真係好無謂....
作者: Miipp 時間: 2023-2-28 12:56
邊個口氣問題有眼得睇
我講緊正常產品用料,你就拉到去山寨野黑片來做極端例子,重有乜討論空間?
作者: MAX100 時間: 2023-2-28 13:05
知啦,你係業界專家,我唔夠level 同你再討論啦
就此謝過
作者: jzllee 時間: 2023-2-28 14:52
本帖最後由 jzllee 於 2023-2-28 15:46 編輯
我明白師兄所講die 同封裝嘅分別,我所講嘅長江或知名NAND, 係講印有長江儲存或其他品牌嘅商業logo而又承擔其商品嘅商業責任。
至於你講D wafer 都係嗰幾間fab 出,不存在不知明NAND. 舉Spec Tek為例,你估美光會唔會承擔Spec Tek商品嘅法律責任?
作者: cowegg 時間: 2023-2-28 23:44
咁即係話,唔需要擔心KINGSMAN佢第日瓜左,會無貨換呢樣野啦,不過另外一樣擔心就係,ADXXX D野,由其係RAM,開頭用就好好地,用得一兩年,就會傻下傻下,但又唔壞喎,如果kingsman用同佢一樣controller,會唔會都係會咁,第日部PS5一時認倒隻SSD,一時又見唔倒佢架!
作者: jzllee 時間: 2023-3-1 00:41
本帖最後由 jzllee 於 2023-3-1 12:32 編輯
你係需要擔心冇貨換。
第一,你唔知Kingsman呢D細廠會唔會接埋。
第二,你唔知Kingsman同長江儲存嘅商業關係,ATIC 網頁冇宣傳過用長江儲存NAND. 如果下年長江唔供貨或呢個系列停產,咁Kingsman正路嘅話祗會換同級貨俾你。
https://www.aitc-tw.com/zh-hant/ksmg/ssd/mkp800/
第三,如無意外,呢隻Kingsman 又係港水扮行,AITC 個網頁係冇香港代理。
https://www.aitc-tw.com/zh-hant/wtb/
此刻你最好嘅選擇
等得嘅,Cucial P5 Plus
https://www.amazon.com/-/zh_TW/C ... 77603638&sr=8-5
唔等得嘅,WD (買2條大减價)
https://www.tomshardware.com/news/wd-ssd-two-pack-deal
https://www.westerndigital.com/p ... Limited#WDS200T2X0E
作者: cowegg 時間: 2023-3-1 13:08
回覆 31# jzllee
明白,THX,再睇下先!
作者: singsing12345 時間: 2023-3-2 00:46
兩隻用緊 Innogrit IG5236 controller
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2361872&k=4a6ea6201ae702e20e6fe9145793aff6&t=1782262908&sid=8yFWsLgTU

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2361873&k=d8b7b4b2721d727c4577993a9574763a&t=1782262908&sid=8yFWsLgTU

作者: Miipp 時間: 2023-3-2 07:17
ching 係冷門 ssd 愛好者
作者: ckyuen2 時間: 2023-3-2 07:47
ssd 出出吓換chip不是新聞
第時拎唔到長江拎第度啲黑片白片砌嚟賣都得
只要公司唔執代理又真係代理
唔使擔心長江問題
擔心佢會唔會求其換隻dramless qlc 俾你好過

作者: singsing12345 時間: 2023-3-3 21:47
PS5 開心使用中
作者: Miipp 時間: 2023-3-3 21:56
PS5 有無乜非 RPG game 好玩?
咁耐都搵唔到理由再買多部 (第一部初出時抽到賣左, 因無 game 玩)
作者: singsing12345 時間: 2023-3-4 00:41
地平線 西域禁地
UNCHARTED™: 盜賊傳奇合輯
生化危機
吞食天地
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362124&k=ea8375cdfa6e587ec8363a6bcbd1b232&t=1782262908&sid=8yFWsLgTU

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362125&k=930aa289cf251259867917de604d1f83&t=1782262908&sid=8yFWsLgTU

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362126&k=3917d422c8a91c88d1087fd504ab986c&t=1782262908&sid=8yFWsLgTU

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362127&k=94f6041ae57e1411c4bddf1bd2f4b515&t=1782262908&sid=8yFWsLgTU

作者: cowegg 時間: 2023-3-4 01:35
地平線 西域禁地係首選,一二集都正到爆,爆3次機先放出去,生化危機都是好玩,今集村莊真係做得唔錯,Uncharted係好玩的GAME,不過係PS4 PRO年代已經玩左,但無玩過絕對值得玩
作者: Miipp 時間: 2023-3-4 11:04
好介紹
得閒去搵下詳細 game 評
作者: singsing12345 時間: 2023-3-4 23:37
隻 地平線 西域禁地 最近升級會員有得玩
我張CODE一直未用...
作者: singsing12345 時間: 2023-3-4 23:44
本帖最後由 singsing12345 於 2023-3-4 23:49 編輯
[youtube]_pzep0SMzI4[/youtube]
[youtube]QHZodQ6LrVU[/youtube]
作者: cowegg 時間: 2023-3-10 22:58
今日出開旺角,上旺電行下,隻seagate firecuda 530居然一野減左@XX幾,落到去!$$)
作者: 小小米 時間: 2023-3-30 13:24
即係咩呀... 講左等於無講

