Board logo

標題: [一般問題] Plextor 打手 [打印本頁]

作者: cmsjkung    時間: 2014-10-22 13:31     標題: Plextor 打手

本帖最後由 cmsjkung 於 2014-10-22 13:33 編輯

plextor 今多問題,但不停都會有人話好, plextor 果然係勁.
作者: Ray少    時間: 2014-10-22 13:40

plextor 今多問題,但不停都會有人話好, plextor 果然係勁.
cmsjkung 發表於 2014-10-22 13:31

有問題都係得果1隻新chips既型號,你仲見到有人推果隻果d真係打手,但你講到成個牌子都有問題咪仲打手
作者: cmsjkung    時間: 2014-10-22 13:59

知道有人會話我係打手,唔緊要,大家都係睇事實,
作者: KinChungE    時間: 2014-10-22 14:09

Plextor曾經好好
M3P / M5P (非M5 Pro)
不過而家我對佢有小小保留, 效能就係好, 但係質素
作者: q_boy    時間: 2014-10-22 14:21

無錯,大家睇楚事實自己去了解,唔好人講咩就信
作者: 腦殘    時間: 2014-10-22 16:35

咁宜家咩牌子比較好
作者: taje    時間: 2014-10-22 18:08

咁宜家咩牌子比較好
腦殘 發表於 2014-10-22 16:35

intel

via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature    時間: 2014-10-22 20:21

我選姑掃。
作者: Aries    時間: 2014-10-22 20:37

主要係冇咩人想用 *** 同 SF
作者: khf    時間: 2014-10-22 21:40

用過兩隻 plextor
M6e M.2 一直無事
M6P 就出事
第一、二水問題大Do瓜~

我又唔會因為一件貨話佢整個BAND都唔OK
對品牌無仇恨~
作者: akam7777    時間: 2014-10-22 22:36

早論去黄金執三set新機,D店員極力推介啦,好彩都有留意下行程,否則已伏鬼左了
作者: kennyyyt    時間: 2014-10-22 22:42

M3P 用左差唔多2年半, W/R 無跌過速....
加上近日個FD 放隻全新M5S 256GB比我都係 8XX蚊!!!

變左PLEXTOR 支持者0.0
到M6P出事.....佢地都努了回收同改進,至少無係HW上偷工減料0.0
作者: lycq525    時間: 2014-10-22 22:49

回覆 4# KinChungE
M5P (非M5 Pro)係邊一隻?
作者: 前田愛    時間: 2014-10-22 23:22

noctilux
cmsjkung
呢2位人兄最鍾意數臭Plextor, 可以不理
作者: KinChungE    時間: 2014-10-22 23:34

回覆  KinChungE
M5P (非M5 Pro)係邊一隻?
lycq525 發表於 2014-10-22 22:49


咪就係叫M5P
佢賣賣下偷偷地改左名做M5 Pro, 轉左用唔同NAND
作者: cmsjkung    時間: 2014-10-22 23:35

本帖最後由 cmsjkung 於 2014-10-22 23:59 編輯

其實開這個 post, 只係唔想有人買錯野, waste money and time. 如果 plextor 係好, 大把人用, 不過覺得不停有人叫人買 plextor 就好好笑啦, 最好笑係 新 firmware 以沒事可以買了, 但好多人以經用到想死, 成曰 hang.  重叫人去買, 可以叫人買其他 plextor  model 都得呱.

如果要買都等新  plextor model 又真係沒事先再 consider.

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=2

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1&page=36
作者: noctilux    時間: 2014-10-22 23:59

M5P 有凍結問題,用左成年,但不會成個Partition唔見,算好,等代理出新FW,如UP完都唔得就再算.
作者: 9634725888    時間: 2014-10-23 02:24

本帖最後由 9634725888 於 2014-10-23 02:25 編輯

我信錯朋友Frankie Li推介買左M5 Pro 512GB俾macbook用,用左半年開始lag。最近放左,入手SanDisk Extreme Pro,依家感覺好好多。
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 04:07

今日買左張 M5M 128GB 俾架新機用 tim
作者: cmsjkung    時間: 2014-10-24 23:38

其實 plextor m.2, 有冇問題
作者: siuming9512    時間: 2014-10-24 23:55

我覺得無咩野
我隻m5s 256gb 用左成年都重係好快...
作者: 華仔1228    時間: 2014-10-25 02:24

回覆 1# cmsjkung


    M6S使用中~冇問題
作者: 窮學生    時間: 2014-10-25 02:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cmsjkung    時間: 2014-10-25 08:16

回覆 23# 窮學生


512G 死 那隻 band
作者: big_nature    時間: 2014-10-25 08:25

P記妮一水真係鑊氣重。

作者: columbia    時間: 2014-10-25 08:33

Plextor曾經好好
M3P / M5P (非M5 Pro)
不過而家我對佢有小小保留, 效能就係好, 但係質素 ...
KinChungE 發表於 2014-10-22 02:09 PM


lite-on OEM?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2