Board logo

標題: [保養相關] intel 320 80g 變成8mb,請問哪裡保養? [打印本頁]

作者: awtq    時間: 2012-5-11 05:48     標題: intel 320 80g 變成8mb,請問哪裡保養?

如題
作者: james_lam530    時間: 2012-5-11 08:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ted219    時間: 2012-5-11 10:16

聯強就去葵涌大連排道
作者: Miipp    時間: 2012-5-11 15:52

都係 x25m g2 好
作者: awtq    時間: 2012-5-11 18:31

個盒到無聯強貼紙!所以唔知哪裡保?
作者: minglaw    時間: 2012-5-11 18:32

個盒到無聯強貼紙!所以唔知哪裡保?
awtq 發表於 2012-5-11 18:31



    有單既咪打去問番間鋪囉
作者: awtq    時間: 2012-5-11 18:40

有單既咪打去問番間鋪囉
minglaw 發表於 2012-5-11 18:32

單唔記得擺係邊啦!
剛剛搵到有人話" Intel SSD 只有聯強代理"
作者: kim_168    時間: 2012-5-11 18:51

係未firmware 問題
作者: awtq    時間: 2012-5-12 12:04

係未firmware 問題
kim_168 發表於 2012-5-11 18:51


係!真係多得佢唔少
作者: awtq    時間: 2012-5-12 12:05

今日去換左隻新
作者: talbert    時間: 2012-5-20 19:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: onetoend    時間: 2012-5-20 21:49

用320中,好想中...............有借ロ換
作者: talbert    時間: 2012-5-20 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomato_hk    時間: 2012-5-20 23:37

今日去換左隻新
awtq 發表於 2012-5-12 12:05



   
可唔可以換 330架
作者: idolclub    時間: 2012-5-21 00:22

仲有人中 320-8MB bug.

各位C hing 可以看下.

我就suggest M4.
talbert 發表於 2012-5-20 19:49

Upgrade最新Firmware後已很少出現8MB
作者: idolclub    時間: 2012-5-21 00:22

可唔可以換 330架
tomato_hk 發表於 2012-5-20 23:37

可以換成330
作者: madebyp90    時間: 2012-5-21 04:50

係!真係多得佢唔少
awtq 發表於 2012-5-12 12:04



    唔關事
新買320
up埋上新bios
15min一樣8mb

我自己隻320 120G
新bios,又係8mb

救data 報要十二萬幾(last冇救到)
作者: tomato_hk    時間: 2012-5-21 20:00

可以換成330
idolclub 發表於 2012-5-21 00:22


   
要做定backup 等隻 320死
重有4年有機會換 330
作者: xc63774174    時間: 2012-5-21 20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AC360    時間: 2012-5-21 20:58

唔關事
新買320
up埋上新bios
15min一樣8mb

我自己隻320 120G
新bios,又係8mb

救data 報要十二萬 ...
madebyp90 發表於 2012-5-21 04:50

咁好彩, 有冇買六合彩?
作者: madebyp90    時間: 2012-5-21 21:08

咁好彩, 有冇買六合彩?
AC360 發表於 2012-5-21 20:58



    有
中左$640

買左隻S3
2個月再死(己換左牛)

m3p使用中
s3重係漢科手上

幾隻adata反而冇事........
作者: AC360    時間: 2012-5-21 21:13


中左$640

買左隻S3
2個月再死(己換左牛)

m3p使用中
s3重係漢科手上

幾隻adata反而冇事....... ...
madebyp90 發表於 2012-5-21 21:08

連中三元, 買多次可能會再中返個三獎
作者: tvh    時間: 2012-5-21 21:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2012-5-21 21:21

連中三元, 買多次可能會再中返個三獎
AC360 發表於 2012-5-21 21:13



    新買8mb係幫客買
自己中8mb個隻一出就買,有追bios,比antec tp電死掛
s3就用係家中sb i5,新ea430(s511->s3,backup未洗)

重有s599, 64g s511 64g , G2 40g, g3 40g係健左

為有買true img,用定時backup指向nas
作者: tomato_hk    時間: 2012-5-22 13:21

過多一年之後重有冇330先
xc63774174 發表於 2012-5-21 20:26


換 340 囉
似終 SATA3好過 SATA2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2