作者: sosing 時間: 2012-4-25 20:44 標題: adata s510 128GB $799
岩岩經過jumbo 見左特價$799 128GB
師兄們點睇???
s510 同s511有咩分別架???
作者: Its 時間: 2012-4-25 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joelty 時間: 2012-4-25 21:49
S510 應該得120GB吧
作者: eeeuser 時間: 2012-4-25 21:52
Cheap 成咁,隻Starram 120G仲唔插水去到$600

作者: Its 時間: 2012-4-25 22:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: userlam 時間: 2012-4-25 22:11
有冇 師兄$799 買做?
作者: Its 時間: 2012-4-25 22:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cat852 時間: 2012-4-25 22:25
買2隻嚟行RAID都抵過/快過 Intel 330 180G
作者: ken826 時間: 2012-4-25 22:49
有D咁嘅事
作者: tongtong123 時間: 2012-4-25 22:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: albert_ma 時間: 2012-4-25 22:52
嘩,大跳水
作者: albert_ma 時間: 2012-4-25 22:52
adata 重要行raid真係要好勇敢先得囉
作者: cat852 時間: 2012-4-25 22:57
命裹有事終須有,命裹無事莫強求
作者: bobocar 時間: 2012-4-25 23:33
咁低玩 !!! 買隻放 game 先 XD
作者: Its 時間: 2012-4-25 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2012-4-26 00:19
呢隻controller係sf-2281, 速度其實唔算低階, 我用60g做系統盤有行sata2都有7.6wei
作者: siuba 時間: 2012-4-26 00:46
可能遲下好多苦主走出黎...
作者: kcthomlau 時間: 2012-4-26 03:40
回復 17# siuba
http://www.hkepc.com/7786
其實咁跌法代理hold住D貨真係無乜著數, 而且跌勢有可能加劇
作者: mark4 時間: 2012-4-26 08:52
回復 1# sosing
s510 同s511既分別好似係用既記憶顆粒唔同
作者: jimboy 時間: 2012-4-26 09:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Its 時間: 2012-4-26 10:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billchau 時間: 2012-4-26 11:51
AData S510 120GB 會賣$799, OCZ Agility 3 120GB 會賣$849
作者: K_C_ 時間: 2012-4-26 12:00
Ching有內幕??
作者: Its 時間: 2012-4-26 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akao 時間: 2012-4-26 12:11
then what price for my new forceGT 120GB?
作者: Its 時間: 2012-4-26 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 310332063309 時間: 2012-4-26 12:22
邊度賣緊???
作者: ukaiiaku 時間: 2012-4-26 13:34
s510 同OCZ Agility 3 邊個好D ?
agilty3 係唔係冇2.5" -> 3.5"?
大家差$50
作者: pumber 時間: 2012-4-26 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris1234567 時間: 2012-4-26 14:00
ADATA邊間保?
作者: ericngau 時間: 2012-4-26 14:16
$799這個價,我都想買番隻玩.
作者: bobocar 時間: 2012-4-26 14:23
清舊貨 !!! 手快有 !!!!!
作者: Its 時間: 2012-4-26 14:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snakeka 時間: 2012-4-26 14:56
門市仲係$9xx 喔,CHING幾時會減價?
作者: A君 時間: 2012-4-26 15:01
A、O 鬥價是真的,有買襯手

作者: Zz笨影zZ 時間: 2012-4-26 15:03
好似intel 穩陣d
都係買330 120gb算
作者: A君 時間: 2012-4-26 15:19
平咁多,忍得手嗎?
作者: Zz笨影zZ 時間: 2012-4-26 15:20
我都怕忍唔到,同朋友商量過,都建議我買intel
本身都係諗住買平d
作者: lwwk 時間: 2012-4-26 15:25
128gx2都唔駛兩千
作者: 1999jj1999 時間: 2012-4-26 15:51
留意返A-data 510 係120GB唔係128GB
作者: avataryu 時間: 2012-4-26 15:56
CHING 邊個好同快 ?
作者: foxchan 時間: 2012-4-26 15:57
$799... 已經入手
作者: usei 時間: 2012-4-26 15:58
買來玩 D3 同 BF3 就最正
作者: jabawack 時間: 2012-4-26 15:58
For me, I'll rank them as follows:
Intel > OCZ > ADATA
作者: avataryu 時間: 2012-4-26 16:11
Thanks Ching
Intel > OCZ > Adata 係什麼好 ?
作者: coolman2011 時間: 2012-4-26 16:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jabawack 時間: 2012-4-26 16:17
In terms of reliability & support.
作者: ukaiiaku 時間: 2012-4-26 16:22
http://www.hkepc.com/7806
其實聽日先開始優惠,等聽日考完DSE (m1) 入番隻
作者: imac531 時間: 2012-4-26 16:27
証明之前食水都好深
作者: MrWhite 時間: 2012-4-26 16:29
好同志
明天考M2, 然後入GTX570(水貨)
現在連都要入SSD
作者: gary0916 時間: 2012-4-26 16:29
ching可唔可以跑benchmark睇睇....
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-4-26 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: redust 時間: 2012-4-26 17:24
OCZ Agility 3 $849明天才開始, 不過每間舖得好少同埋我見有間lunch time偷步賣比孰客, 唔怪知次次都買唔倒啦....
作者: 男人ATV 時間: 2012-4-26 17:30
可唔可以pm邊度有得買?
作者: ryel 時間: 2012-4-26 17:42
OCZ 定ADATA 好?.... 8舊水好想買!!
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-4-26 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coolman2011 時間: 2012-4-26 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0916 時間: 2012-4-26 18:10
SATA2冇計....
就係咁慢...
作者: bobocar 時間: 2012-4-26 18:17
剛入左隻 ...低玩
作者: gary0916 時間: 2012-4-26 18:40
ching可唔可以幫手跑benchmark....
作者: bobocar 時間: 2012-4-26 18:49
我 U 都未買.TB左粒.1230v2未到..暫時得板 ram SSD
部舊機就無謂跑喇 p45 e5200
作者: bobocar 時間: 2012-4-26 18:51
請別 PM 我
隻 510 剛係 旺電 海鮮檔入 ...jumbx
有性趣就去睇下喇 !
作者: gary0916 時間: 2012-4-26 18:54
其實1235有冇出v2??
作者: bobocar 時間: 2012-4-26 18:57
我真係唔知...只知 1230 有 v2 ...and 好似都低玩..咪學人玩下
其實多左 v2 係後面係點解我都未清楚
作者: gary0916 時間: 2012-4-26 19:00
我係度猶疑緊好冇買...
但係聽聞510獲氣好重...
作者: nick_yip 時間: 2012-4-26 21:21
點解我見到$899 ?
作者: darkdragoon 時間: 2012-4-26 21:33
1230 V1 係SB, V2 係IB
作者: passion3s 時間: 2012-4-26 21:51
就黎到我目標出手價, 5蚊PER GB
作者: richardyiu 時間: 2012-4-26 21:55
799 @ ssp tonight
作者: cheung69874 時間: 2012-4-26 22:17
我都買左隻ADATA $799 真係抵!!
作者: kennethsam 時間: 2012-4-26 22:29
聽日去黃金執番隻先, 不過用緊sata2板 T.T
作者: 男人ATV 時間: 2012-4-26 22:30
我聽日都要入返隻玩@@
作者: kennethsam 時間: 2012-4-26 22:36
回復 72# 男人ATV
唔知有無CHING 睇過有黃金重有無貨?
作者: vermicelli 時間: 2012-4-26 22:39
+刀同中田都有
作者: pk007sky 時間: 2012-4-26 22:47
我都入左隻799@jumXX
用埋USB手指裝WINDOWS,唔洗6分鐘用得
作者: kennethsam 時間: 2012-4-26 22:50
回復 74# vermicelli
正
作者: hello088 時間: 2012-4-26 23:02
之前買左$910,e+買多隻$799,正
好彩之前無買sandisk果隻$799

作者: ken826 時間: 2012-4-26 23:18
其實依隻s510好唔好用???
作者: Sound 時間: 2012-4-27 00:09
我都好想買返一隻...
唔知S510有冇送2.5吋轉3.5吋架?
作者: coolman2011 時間: 2012-4-27 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen 時間: 2012-4-27 00:23
本帖最後由 killer_queen 於 2012-4-27 00:24 編輯
有咩 ? 唔係得個咩 disk migration utility 喳咩 ? 定呢個就係呢 ?
正刀 $799 入手 ~~~ 裝個 win8 玩下先 ~~~
作者: deep@hkepc 時間: 2012-4-27 00:27
我今晚係cut * 都見到標$799, 咁搞法隻StarRAM 要跌到$666 先有競爭力...
作者: killer_queen 時間: 2012-4-27 01:20
係o既到時咪買多隻囉~~~
作者: joe 時間: 2012-4-27 02:06
我都買左, 中央田799, clone左晚終於搞掂, 唔知有咩要set番呢??
作者: kuen0206 時間: 2012-4-27 03:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garie 時間: 2012-4-27 12:07
我新手想入依隻SSD, 唔知岩唔岩SAMSUNG NOTEBOOK用呢? 會唔會個位唔岩插?
作者: Diamond_Black 時間: 2012-4-27 14:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 型氣小子 時間: 2012-4-27 14:45
我買左 2 隻 OCZ
作者: linggo 時間: 2012-4-27 14:47
請問有冇見旺電賣 adata 799 ?
作者: Fizzy 時間: 2012-4-27 15:35
我對呢個 software 大興趣過隻 SSD,諗住俾隻 M4 用,晌 XP機做 TRIM!買的話會要仔唔要乸

作者: luckyguy2012 時間: 2012-4-27 17:41
回復 90# Fizzy
我一舊水讓給你吧!!!
作者: Sound 時間: 2012-4-27 17:48
啱啱係SSP買左一隻. 終於由磁性HD過渡去SSD了!
原本部機係OEM版WIN7, 宜家有幾個問題.
1)究竟重裝WINDOWS定用 Acronis True Image copy 落SSD好呢?
2) 如果重裝WIN7, 會唔會啓用唔到.
3) 如果用acronis true image, WIN7條KEY會唔會失效? (除左HD, 部機其他部份無改過.)
作者: hkhk1874 時間: 2012-4-27 17:49
大把
作者: 男人ATV 時間: 2012-4-27 18:00
有個問題 ssd係咪同hdd一樣都要格式化左先用到
作者: aumanzz 時間: 2012-4-27 18:09
本帖最後由 aumanzz 於 2012-4-27 18:12 編輯
都见到多人买
作者: aumanzz 時間: 2012-4-27 18:10
在湾仔买左只
作者: mokchakman 時間: 2012-4-27 18:45
Bought one from wanchai computer center. Good value for sata2 laptop.
作者: bill3546 時間: 2012-4-27 20:24
ADATA最近好多減價
上次S510 $1099 (買左)
今次$799.....
作者: 大喊包 時間: 2012-4-27 20:32
早買早享受
作者: kcthomlau 時間: 2012-4-27 20:33
有咩 ? 唔係得個咩 disk migration utility 喳咩 ? 定呢個就係呢 ?
正刀 $799 入手 ~~~ 裝個 win8 ...
killer_queen 發表於 2012-4-27 00:23
個sw係Acronis True image HD

