Board logo

標題: [產品資訊] adata s510 128GB $799 [打印本頁]

作者: sosing    時間: 2012-4-25 20:44     標題: adata s510 128GB $799

岩岩經過jumbo 見左特價$799 128GB
師兄們點睇???
s510 同s511有咩分別架???
作者: Its    時間: 2012-4-25 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joelty    時間: 2012-4-25 21:49

S510 應該得120GB吧
作者: eeeuser    時間: 2012-4-25 21:52

Cheap 成咁,隻Starram 120G仲唔插水去到$600
作者: Its    時間: 2012-4-25 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: userlam    時間: 2012-4-25 22:11

有冇 師兄$799 買做?
作者: Its    時間: 2012-4-25 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cat852    時間: 2012-4-25 22:25

買2隻嚟行RAID都抵過/快過 Intel 330 180G
作者: ken826    時間: 2012-4-25 22:49

有D咁嘅事
作者: tongtong123    時間: 2012-4-25 22:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: albert_ma    時間: 2012-4-25 22:52

嘩,大跳水
作者: albert_ma    時間: 2012-4-25 22:52

買2隻嚟行RAID都抵過/快過 Intel 330 180G
cat852 發表於 25/4/2012 22:25


adata 重要行raid真係要好勇敢先得囉
作者: cat852    時間: 2012-4-25 22:57

adata 重要行raid真係要好勇敢先得囉
albert_ma 發表於 2012-4-25 22:52



  命裹有事終須有,命裹無事莫強求
作者: bobocar    時間: 2012-4-25 23:33

咁低玩 !!! 買隻放 game 先 XD
作者: Its    時間: 2012-4-25 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2012-4-26 00:19

呢隻controller係sf-2281, 速度其實唔算低階, 我用60g做系統盤有行sata2都有7.6wei
作者: siuba    時間: 2012-4-26 00:46

ADATA 呢排勁,S102 Pro 都好正....
Its 發表於 2012-4-25 23:41


可能遲下好多苦主走出黎...
作者: kcthomlau    時間: 2012-4-26 03:40

回復 17# siuba
http://www.hkepc.com/7786
其實咁跌法代理hold住D貨真係無乜著數, 而且跌勢有可能加劇
作者: mark4    時間: 2012-4-26 08:52

回復 1# sosing


    s510 同s511既分別好似係用既記憶顆粒唔同
作者: jimboy    時間: 2012-4-26 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Its    時間: 2012-4-26 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billchau    時間: 2012-4-26 11:51

AData S510 120GB 會賣$799, OCZ Agility 3 120GB 會賣$849
作者: K_C_    時間: 2012-4-26 12:00

AData S510 120GB 會賣$799, OCZ Agility 3 120GB 會賣$849
billchau 發表於 2012-4-26 11:51


Ching有內幕??
作者: Its    時間: 2012-4-26 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akao    時間: 2012-4-26 12:11

then what price for my new forceGT 120GB?
作者: Its    時間: 2012-4-26 12:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 310332063309    時間: 2012-4-26 12:22

邊度賣緊???
作者: ukaiiaku    時間: 2012-4-26 13:34

s510 同OCZ Agility 3  邊個好D ?
agilty3 係唔係冇2.5" -> 3.5"?
大家差$50
作者: pumber    時間: 2012-4-26 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris1234567    時間: 2012-4-26 14:00

ADATA邊間保?
作者: ericngau    時間: 2012-4-26 14:16

$799這個價,我都想買番隻玩.
作者: bobocar    時間: 2012-4-26 14:23

清舊貨 !!! 手快有 !!!!!
作者: Its    時間: 2012-4-26 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snakeka    時間: 2012-4-26 14:56

門市仲係$9xx 喔,CHING幾時會減價?
作者: A君    時間: 2012-4-26 15:01

A、O 鬥價是真的,有買襯手
作者: Zz笨影zZ    時間: 2012-4-26 15:03

A、O 鬥價是真的,有買襯手
A君 發表於 2012-4-26 15:01



    好似intel 穩陣d
都係買330 120gb算
作者: A君    時間: 2012-4-26 15:19

好似intel 穩陣d
都係買330 120gb算
Zz笨影zZ 發表於 26/4/2012 15:03



    平咁多,忍得手嗎?
作者: Zz笨影zZ    時間: 2012-4-26 15:20

平咁多,忍得手嗎?
A君 發表於 2012-4-26 15:19



我都怕忍唔到,同朋友商量過,都建議我買intel

本身都係諗住買平d
作者: lwwk    時間: 2012-4-26 15:25

128gx2都唔駛兩千
作者: 1999jj1999    時間: 2012-4-26 15:51

留意返A-data 510 係120GB唔係128GB
作者: avataryu    時間: 2012-4-26 15:56

AData S510 120GB 會賣$799, OCZ Agility 3 120GB 會賣$849
billchau 發表於 2012-4-26 11:51


CHING 邊個好同快 ?
作者: foxchan    時間: 2012-4-26 15:57

$799... 已經入手
作者: usei    時間: 2012-4-26 15:58

買來玩 D3 同 BF3 就最正
作者: jabawack    時間: 2012-4-26 15:58

CHING 邊個好同快 ?
avataryu 發表於 2012-4-26 15:56

For me, I'll rank them as follows:
Intel > OCZ > ADATA
作者: avataryu    時間: 2012-4-26 16:11

For me, I'll rank them as follows:
Intel > OCZ > ADATA
jabawack 發表於 2012-4-26 15:58


Thanks Ching
Intel > OCZ > Adata 係什麼好 ?
作者: coolman2011    時間: 2012-4-26 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jabawack    時間: 2012-4-26 16:17

Thanks Ching
Intel > OCZ > Adata 係什麼好 ?
avataryu 發表於 2012-4-26 16:11


In terms of reliability & support.
作者: ukaiiaku    時間: 2012-4-26 16:22

http://www.hkepc.com/7806

其實聽日先開始優惠,等聽日考完DSE (m1) 入番隻
作者: imac531    時間: 2012-4-26 16:27

証明之前食水都好深
作者: MrWhite    時間: 2012-4-26 16:29

其實聽日先開始優惠,等聽日考完DSE (m1) 入番隻
ukaiiaku 發表於 2012-4-26 16:22

好同志

明天考M2, 然後入GTX570(水貨)

現在連都要入SSD
作者: gary0916    時間: 2012-4-26 16:29

$799... 已經入手
foxchan 發表於 2012-4-26 15:57
買左了.....上機中
coolman2011 發表於 2012-4-26 16:15

ching可唔可以跑benchmark睇睇....
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-4-26 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: redust    時間: 2012-4-26 17:24

OCZ Agility 3 $849明天才開始, 不過每間舖得好少同埋我見有間lunch time偷步賣比孰客, 唔怪知次次都買唔倒啦....
作者: 男人ATV    時間: 2012-4-26 17:30

OCZ Agility 3 $849明天才開始, 不過每間舖得好少同埋我見有間lunch time偷步賣比孰客, 唔怪知次次都買唔倒 ...
redust 發表於 2012-4-26 17:24


可唔可以pm邊度有得買?
作者: ryel    時間: 2012-4-26 17:42

OCZ 定ADATA 好?.... 8舊水好想買!!
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-4-26 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coolman2011    時間: 2012-4-26 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gary0916    時間: 2012-4-26 18:10

回復  gary0916

有冇C-HING可以幫下手......好Q慢

Gigabyte P35 Sata2 Win7
coolman2011 發表於 2012-4-26 18:04


SATA2冇計....
就係咁慢...
作者: bobocar    時間: 2012-4-26 18:17

剛入左隻 ...低玩
作者: gary0916    時間: 2012-4-26 18:40

剛入左隻 ...低玩
bobocar 發表於 2012-4-26 18:17


ching可唔可以幫手跑benchmark....
作者: bobocar    時間: 2012-4-26 18:49

ching可唔可以幫手跑benchmark....
gary0916 發表於 2012-4-26 18:40



我 U 都未買.TB左粒.1230v2未到..暫時得板 ram SSD

部舊機就無謂跑喇 p45 e5200
作者: bobocar    時間: 2012-4-26 18:51

請別 PM 我

隻 510 剛係 旺電 海鮮檔入 ...jumbx

有性趣就去睇下喇 !
作者: gary0916    時間: 2012-4-26 18:54

我 U 都未買.TB左粒.1230v2未到..暫時得板 ram SSD

部舊機就無謂跑喇 p45 e5200  ...
bobocar 發表於 2012-4-26 18:49


其實1235有冇出v2??
作者: bobocar    時間: 2012-4-26 18:57

其實1235有冇出v2??
gary0916 發表於 2012-4-26 18:54



我真係唔知...只知 1230 有 v2 ...and 好似都低玩..咪學人玩下

其實多左 v2 係後面係點解我都未清楚
作者: gary0916    時間: 2012-4-26 19:00

我係度猶疑緊好冇買...
但係聽聞510獲氣好重...
作者: nick_yip    時間: 2012-4-26 21:21

點解我見到$899 ?
作者: darkdragoon    時間: 2012-4-26 21:33

我真係唔知...只知 1230 有 v2 ...and 好似都低玩..咪學人玩下

其實多左 v2 係後面係點解我都 ...
bobocar 發表於 2012-4-26 18:57


1230 V1 係SB, V2 係IB
作者: passion3s    時間: 2012-4-26 21:51

就黎到我目標出手價, 5蚊PER GB
作者: richardyiu    時間: 2012-4-26 21:55

799 @ ssp tonight
作者: cheung69874    時間: 2012-4-26 22:17

我都買左隻ADATA $799 真係抵!!
作者: kennethsam    時間: 2012-4-26 22:29

聽日去黃金執番隻先, 不過用緊sata2板 T.T
作者: 男人ATV    時間: 2012-4-26 22:30

聽日去黃金執番隻先, 不過用緊sata2板 T.T
kennethsam 發表於 2012-4-26 22:29



    我聽日都要入返隻玩@@
作者: kennethsam    時間: 2012-4-26 22:36

回復 72# 男人ATV


    唔知有無CHING 睇過有黃金重有無貨?
作者: vermicelli    時間: 2012-4-26 22:39

回復  男人ATV


    唔知有無CHING 睇過有黃金重有無貨?
kennethsam 發表於 2012-4-26 22:36


+刀同中田都有
作者: pk007sky    時間: 2012-4-26 22:47

我都入左隻799@jumXX

用埋USB手指裝WINDOWS,唔洗6分鐘用得
作者: kennethsam    時間: 2012-4-26 22:50

回復 74# vermicelli


    正
作者: hello088    時間: 2012-4-26 23:02

之前買左$910,e+買多隻$799,正

好彩之前無買sandisk果隻$799
作者: ken826    時間: 2012-4-26 23:18

其實依隻s510好唔好用???
作者: Sound    時間: 2012-4-27 00:09

我都好想買返一隻...
唔知S510有冇送2.5吋轉3.5吋架?
作者: coolman2011    時間: 2012-4-27 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen    時間: 2012-4-27 00:23

本帖最後由 killer_queen 於 2012-4-27 00:24 編輯
回復  Sound


    有!!! 仲有Acronis True image software 送 (不過是2010Ver.)
coolman2011 發表於 2012-4-27 00:11


    有咩 ? 唔係得個咩 disk migration utility 喳咩 ? 定呢個就係呢 ?

正刀 $799 入手 ~~~ 裝個 win8 玩下先 ~~~
作者: deep@hkepc    時間: 2012-4-27 00:27

我今晚係cut * 都見到標$799, 咁搞法隻StarRAM 要跌到$666 先有競爭力...
作者: killer_queen    時間: 2012-4-27 01:20

我今晚係cut * 都見到標$799, 咁搞法隻StarRAM 要跌到$666 先有競爭力...
deep@hkepc 發表於 2012-4-27 00:27



    係o既到時咪買多隻囉~~~
作者: joe    時間: 2012-4-27 02:06

我都買左, 中央田799, clone左晚終於搞掂, 唔知有咩要set番呢??
作者: kuen0206    時間: 2012-4-27 03:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garie    時間: 2012-4-27 12:07

我新手想入依隻SSD, 唔知岩唔岩SAMSUNG NOTEBOOK用呢? 會唔會個位唔岩插?
作者: Diamond_Black    時間: 2012-4-27 14:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 型氣小子    時間: 2012-4-27 14:45

啱啱去灣電買左隻...
Diamond_Black 發表於 2012-4-27 14:20



我買左 2 隻 OCZ
作者: linggo    時間: 2012-4-27 14:47

請問有冇見旺電賣 adata 799 ?
作者: Fizzy    時間: 2012-4-27 15:35

回復  Sound


    有!!! 仲有Acronis True image software 送 (不過是2010Ver.)
coolman2011 發表於 2012-4-27 00:11


我對呢個 software 大興趣過隻 SSD,諗住俾隻 M4 用,晌 XP機做 TRIM!買的話會要仔唔要乸
作者: luckyguy2012    時間: 2012-4-27 17:41

回復 90# Fizzy


    我一舊水讓給你吧!!!
作者: Sound    時間: 2012-4-27 17:48

啱啱係SSP買左一隻. 終於由磁性HD過渡去SSD了!

原本部機係OEM版WIN7, 宜家有幾個問題.
1)究竟重裝WINDOWS定用 Acronis True Image copy 落SSD好呢?
2) 如果重裝WIN7, 會唔會啓用唔到.
3) 如果用acronis true image, WIN7條KEY會唔會失效? (除左HD, 部機其他部份無改過.)
作者: hkhk1874    時間: 2012-4-27 17:49

請問有冇見旺電賣 adata 799 ?
linggo 發表於 2012-4-27 14:47

大把
作者: 男人ATV    時間: 2012-4-27 18:00

有個問題 ssd係咪同hdd一樣都要格式化左先用到
作者: aumanzz    時間: 2012-4-27 18:09

本帖最後由 aumanzz 於 2012-4-27 18:12 編輯

都见到多人买
作者: aumanzz    時間: 2012-4-27 18:10

在湾仔买左只
作者: mokchakman    時間: 2012-4-27 18:45

Bought one from wanchai computer center. Good value for sata2 laptop.
作者: bill3546    時間: 2012-4-27 20:24

ADATA最近好多減價
上次S510 $1099 (買左)
今次$799.....
作者: 大喊包    時間: 2012-4-27 20:32

ADATA最近好多減價
上次S510 $1099 (買左)
今次$799.....
bill3546 發表於 2012-4-27 20:24


早買早享受
作者: kcthomlau    時間: 2012-4-27 20:33

有咩 ? 唔係得個咩 disk migration utility 喳咩 ? 定呢個就係呢 ?

正刀 $799 入手 ~~~ 裝個 win8  ...
killer_queen 發表於 2012-4-27 00:23

個sw係Acronis True image HD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2