作者: man0217 時間: 2025-9-1 13:21 標題: 而家d ipad air(m3) 咁易壞(分享+發洩post)
本帖最後由 man0217 於 2025-9-1 13:24 編輯
7月中用bts 買咗部 ipad air,貼完玻璃貼差滿電,開過機但連wifi 都未連過,就熄機收入櫃。
8月30日諗住拎出嚟差多次電,比阿仔拎返學校裝管理系統,已經開唔到。
拎去天才吧,話死底板
最煩係佢冇貨即刻換比我,幾日後要行多轉,好彩阿仔嗰班唔係今個星期收機,唔係都唔知點嘔部機出嚟
。
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2025-9-1 19:51
買咗A16 ipad嘅表示執返身彩
作者: man0217 時間: 2025-9-1 22:39
回復 2 #ckyuen2
我都有ipad mini (2012) 同 ipad air(2019) 到而家都未壞。
今次咁好彩抽到部未正式用就壞嘅機王。都好嘅咁快壞
via HKEPC Reader for Android
作者: s84292 時間: 2025-9-3 15:38
黑仔
公司200部IPAD 8 9 10同36部IPAD AIR M1都冇一部死
作者: smoke_cheese 時間: 2025-9-3 16:08
用都未用過就 Minor scratch,真易花
天才驗屍官
作者: 保時捷 時間: 2025-9-4 11:41
回覆 5# smoke_cheese
宜家 Apple 啲貨根本一開盒就已經隨時係花
唔係十年前嘅 Apple
作者: tongziv 時間: 2025-9-4 12:24
仲覺得APPLE係神級公司只有死忠先會咁想
作者: man0217 時間: 2025-9-9 13:20
本帖最後由 man0217 於 2025-9-9 13:30 編輯
19公司,佢現場都冇指出我部機邊度有花一直只係話幫我換機。陰陰濕濕咁搵藉口換部翻新機畀我。
黑仔完呢次,希望之後唔好壞。
via HKEPC Reader for Android
作者: money仔 時間: 2025-9-9 15:16
本帖最後由 money仔 於 2025-9-9 07:18 編輯
我換2次都收到M機!鏡頭入塵同mon有條綠色bar

