Board logo

標題: Del...... [打印本頁]

作者: Strike_Zero    時間: 2017-12-27 16:14     標題: Del......

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:41 編輯

Del......
作者: andy12001    時間: 2017-12-27 21:14

Apple 配件兩至三年出新
作者: hihihi123hk    時間: 2017-12-27 23:20

我覺得起起 4-5年命  

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: artai    時間: 2018-1-5 07:51

新版本Apple Pencil,將進化充電體驗

via HKEPC Reader for Android
作者: wing1234    時間: 2018-1-29 20:04

新版本Apple Pencil,將進化充電體驗  

via HKEPC Reader for Android
artai 發表於 2018-1-5 07:51


   
買左都唔覺好大用途🙈

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPad
作者: a886    時間: 2018-1-29 22:35

三星果隻S PEN都要出到NOTE5定NOTE7 先有升級
Apple Pencil 出得個一兩年就想出gen2 ?
作者: a39g99    時間: 2018-1-30 21:10

三星果隻S PEN都要出到NOTE5定NOTE7 先有升級
Apple Pencil 出得個一兩年就想出gen2 ? ...
a886 發表於 2018-1-29 22:35


應該話你支筆想有咩大進步,壓感/無線充電
前者再進步基本上iPad面板都要進步

不如叫apple收購adobe間公司好過...
有apps支援基本上就維持到生態...真係iPad Pro
作者: akitohk    時間: 2018-1-30 22:52

應該話你支筆想有咩大進步,壓感/無線充電
前者再進步基本上iPad面板都要進步

不如叫apple收購adobe間 ...
a39g99 發表於 2018-1-30 21:10


短D唔好咁長, 重心再低D(短左就可能已解決左)或者輕D就已經OK
作者: a886    時間: 2018-1-30 23:38

回覆 7# a39g99


    如果要進步,我諗都係搞左個差電方法先 插IPAD 差真係好無美感
作者: The Dude    時間: 2018-2-6 20:38

When will Apple Pencil 2 release?
作者: s84292    時間: 2018-2-7 22:42

本帖最後由 s84292 於 2018-2-7 22:44 編輯
回覆  a39g99


    如果要進步,我諗都係搞左個差電方法先 插IPAD 差真係好無美感 ...
a886 發表於 2018-1-30 23:38


如果出無線充電的話都唔錯 ,然後充電座要另外比4舊水買

BTW 冇新IPAD PRO出,APPLE都唔會無啦啦出PENCIL 2, 等下啦
依家APPLE IPAD最大客仔係公司同學校,都唔會急更新產品~
(反正IPAD 呢個檔位都冇其他有力競爭對手)
作者: a886    時間: 2018-2-7 23:53

回覆 11# s84292


   認真我用開andphone都唔用andtab,因為tab 黎講真係用ios 好過
依家ipad pro 有16:9 真係top spec andtab 有咩優勢
作者: wongja    時間: 2018-2-8 13:18

回覆  s84292


   認真我用開andphone都唔用andtab,因為tab 黎講真係用ios 好過
依家ipad pro 有16:9 真 ...
a886 發表於 2018-2-7 23:53


打電話
話說最近我都睇緊d 8" pad
因為公司出trip 換卡真的是很麻煩
但我又唔想孭兩部電話喺身
lenovo tab 真係好方便

雖然功能上都係同ipad 完全重疊 (即唔係出trip 就完全無用)
但出開 trip 都知又要帶laptop,又要拖喼,真係好煩
所以都可能照買

如果ipad 有得打電話,或者 iphone 有dual sim 就正...

利申 : ipad pro 10.5 user
作者: chrisyip9999    時間: 2018-2-9 13:31

回覆  s84292


   認真我用開andphone都唔用andtab,因為tab 黎講真係用ios 好過
依家ipad pro 有16:9 真 ...
a886 發表於 2018-2-7 23:53


IPAD PRO 唔係16:9 啦
所有IPAD 個比例都係4:3
作者: a886    時間: 2018-2-9 17:27

回覆 14# chrisyip9999


    google ipad pro 10.5"
作者: akitohk    時間: 2018-2-9 18:23

回覆  chrisyip9999


    google ipad pro 10.5"
a886 發表於 2018-2-9 17:27


2224*1668
定係你指將來既PRO 10.5?

p.s. 現有pro10.5用家
作者: a886    時間: 2018-2-9 18:36

2224*1668
定係你指將來既PRO 10.5?

p.s. 現有pro10.5用家
akitohk 發表於 9-2-2018 18:23



   頂俾人fake ,之前又話10.5係16:9
作者: chrisyip9999    時間: 2018-2-9 22:33

回覆  chrisyip9999


    google ipad pro 10.5"
a886 發表於 2018-2-9 17:27


ipad pro 10.5" 我用左半年有多啦 , 點會唔知佢個比例
作者: wing1234    時間: 2018-3-3 11:24

回覆  s84292


   認真我用開andphone都唔用andtab,因為tab 黎講真係用ios 好過
依家ipad pro 有16:9 真 ...
a886 發表於 2018-2-7 23:53


   
除左睇片 4:3 係好用過16:9

打橫用最覺

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: maffy    時間: 2018-3-3 18:43

but some games 4:3 no good...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2