作者: Strike_Zero 時間: 2017-12-27 16:14 標題: Del......
本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:41 編輯
Del......
作者: andy12001 時間: 2017-12-27 21:14
Apple 配件兩至三年出新
作者: hihihi123hk 時間: 2017-12-27 23:20
我覺得起起 4-5年命
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: artai 時間: 2018-1-5 07:51
新版本Apple Pencil,將進化充電體驗
via HKEPC Reader for Android
作者: wing1234 時間: 2018-1-29 20:04
買左都唔覺好大用途🙈
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPad
作者: a886 時間: 2018-1-29 22:35
三星果隻S PEN都要出到NOTE5定NOTE7 先有升級
Apple Pencil 出得個一兩年就想出gen2 ?

作者: a39g99 時間: 2018-1-30 21:10
應該話你支筆想有咩大進步,壓感/無線充電
前者再進步基本上iPad面板都要進步
不如叫apple收購adobe間公司好過...
有apps支援基本上就維持到生態...真係iPad Pro
作者: akitohk 時間: 2018-1-30 22:52
短D唔好咁長, 重心再低D(短左就可能已解決左)或者輕D就已經OK
作者: a886 時間: 2018-1-30 23:38
回覆 7# a39g99
如果要進步,我諗都係搞左個差電方法先 插IPAD 差真係好無美感
作者: The Dude 時間: 2018-2-6 20:38
When will Apple Pencil 2 release?
作者: s84292 時間: 2018-2-7 22:42
本帖最後由 s84292 於 2018-2-7 22:44 編輯
如果出無線充電的話都唔錯 ,然後充電座要另外比4舊水買
BTW 冇新IPAD PRO出,APPLE都唔會無啦啦出PENCIL 2, 等下啦
依家APPLE IPAD最大客仔係公司同學校,都唔會急更新產品~
(反正IPAD 呢個檔位都冇其他有力競爭對手)
作者: a886 時間: 2018-2-7 23:53
回覆 11# s84292
認真我用開andphone都唔用andtab,因為tab 黎講真係用ios 好過
依家ipad pro 有16:9 真係top spec andtab 有咩優勢
作者: wongja 時間: 2018-2-8 13:18
打電話
話說最近我都睇緊d 8" pad
因為公司出trip 換卡真的是很麻煩
但我又唔想孭兩部電話喺身
lenovo tab 真係好方便
雖然功能上都係同ipad 完全重疊 (即唔係出trip 就完全無用)
但出開 trip 都知又要帶laptop,又要拖喼,真係好煩
所以都可能照買
如果ipad 有得打電話,或者 iphone 有dual sim 就正...
利申 : ipad pro 10.5 user
作者: chrisyip9999 時間: 2018-2-9 13:31
所有IPAD 個比例都係4:3
作者: a886 時間: 2018-2-9 17:27
回覆 14# chrisyip9999
google ipad pro 10.5"
作者: akitohk 時間: 2018-2-9 18:23
2224*1668
定係你指將來既PRO 10.5?
p.s. 現有pro10.5用家
作者: a886 時間: 2018-2-9 18:36
頂俾人fake ,之前又話10.5係16:9
作者: chrisyip9999 時間: 2018-2-9 22:33
ipad pro 10.5" 我用左半年有多啦 , 點會唔知佢個比例

作者: wing1234 時間: 2018-3-3 11:24
除左睇片 4:3 係好用過16:9
打橫用最覺
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: maffy 時間: 2018-3-3 18:43
but some games 4:3 no good...

