Board logo

標題: IPAD CELLULAR版可收SMS嗎? [打印本頁]

作者: sony_vaio    時間: 2015-12-2 10:08     標題: IPAD CELLULAR版可收SMS嗎?

上網我見話可以
但其實係FORWARD IPHONE D SMS
THX
作者: daikiyukiman    時間: 2015-12-2 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_vaio    時間: 2015-12-2 14:17

點解你自問自答
daikiyukiman 發表於 2015-12-2 11:51



呃下分先
點解你覺得係自問自答
作者: pazuchoi    時間: 2015-12-2 18:16

我試過是不可以的, iPad mini 2, ios 9.1
作者: aquarius    時間: 2015-12-12 21:17

以前ios6 果時得,但上咗 iOS 7 之後已經冇行





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2