作者: jso77 時間: 2015-11-17 17:41 標題: ipp算唔算係一個伏?
尋晚終於試左真機, 咁大部咁重點拿出街用? 返屋企又做唔到office既野, keyboard仲要貴過surface, 筆又要再另計, 不過個mon就真係靚過surface, 我就當唔出街只在屋企純娛樂性質用, 睇戲只得單邊喇叭出聲, 效果同左右喇叭爭好遠, 恕我直言我覺得ipp真係幾伏下
作者: bobopig 時間: 2015-11-17 18:39
回復 1 #jso77
佢唔係四個 speaker ?
via HKEPC Reader for Android
作者: jso77 時間: 2015-11-17 18:50
係喎,睇漏左,真係有四個speaker,sorry
咁睇來又冇咁伏,純娛樂家用係ok喎
作者: kingking1001 時間: 2015-11-17 19:03
本帖最後由 kingking1001 於 2015-11-17 19:06 編輯
ipad pro係4個speaker出聲bo..
部野重唔重就見人見知啦.
我覺得呢部絕對唔係伏.
本身ios已經好多功能可以用..
而部機本身個spec係遠超其他ios機..
即係話呢部野.可以keep到好耐ios更新(用多幾年就會知值回票價)
你買ipad係享受個體驗
而唔係只係買佢做到乜做到乜
唔好唔記得ios都係會keep住更新.今日做唔到..唔代表聽日都做唔到
當初ipad出個陣都比人話.只係放大在ge iphone.
我只可以話..呢個產品係好有潛力.
作者: mygirls 時間: 2015-11-17 19:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingking1001 時間: 2015-11-17 22:37
本帖最後由 kingking1001 於 2015-11-17 22:43 編輯
我都有睇呢個post.
呢條product line會點..過多幾年便知龍與鳳.
我對ipad pro唔會抱負面心態.
而且覺得好正..(因為我會用ipad玩jubeat
好多人都唔知apple產品價值係邊.
apple身為科技帶頭者..應該要試多D前無古人ge產品/科技
指紋辨識/3d touch呢某D人都會覺得無乜用.
但係如果唔係apple出ge話我地都唔會咁簡單就享受到呢D科技帶黎ge好處
你唔會係surface度享受到呢D功能
從長遠發展考慮
ios會有好多好多發展性.甚至比你想像中更實用
(apple wallet,3D touch的遊戲,用3D touch技術黎做電子磅)
老實講.我都有部surface 3..但係出到街.我都係會拎ipad
你出到街用/打機.根本唔會想帶多隻mouse去打機.
如果真係要用office/畫cad.點解唔帶laptop/ultra book呢?
作者: ayacalip 時間: 2015-11-17 22:54
本帖最後由 ayacalip 於 2015-11-17 22:57 編輯
ipad pro係4個speaker出聲bo..
部野重唔重就見人見知啦.
我覺得呢部絕對唔係伏.
本身ios已經好多功能可以 ...
kingking1001 發表於 2015-11-17 19:03
問題係.. 除左筆外,講真果句我真心唔係好覺佢究竟可以強 iPad Air 幾多....
如果你話專業繪圖師,當呢部野係繪圖板畫畫咁又唔同講法....
如果唔係,我覺得無咩吸引力... 好多野根本Air都做到!我只能當它係「放大版」的iPad,但呢個size,極度尷介囉
作者: kingking1001 時間: 2015-11-17 23:06
我自己覺得ipad pro性能黎講可以比到ios有好大發展空間.
(唔好咁近視.用多幾年就知分別)
ipad pro 4gb ram係多在成倍ram
你就知道apple的野心係邊度
作者: psuser 時間: 2015-11-17 23:28
佢行乜 os ,有乜跟機,乜價錢,開賣之前一早知。
啱用先買。點算係伏
作者: pakchi70 時間: 2015-11-17 23:35
我估計iPad pro 2 應該要2年後,2017先有,下年會update iPad Air 3
所以呢部iPad pro 真係個spec預你玩兩年
作者: pakchi70 時間: 2015-11-17 23:38
其實我有少少唔明點解Apple iPad 就用返原有比例去放大做12吋,但iPhone 放大部機就改比例做16:9
作者: a39g99 時間: 2015-11-18 00:06
本帖最後由 a39g99 於 2015-11-18 00:10 編輯
其實一開始都係大家會錯意
大家想像既產品可能叫MAC Touch之類
打從開始叫iPad Pro,開始有iPad個名就應該預左行IOS
iPad Pro作為放大版,佢暫時無晶片間之類事件
假如M$輕觸肯落力,抄下iPad呢套
咁Pro可以話完全無還手之力,可惜就係蘋果自己都味做
個個期待iPad Pro就係想佢保持iPad既輕觸方式,為輕觸介面而設計既OSX
可惜期望愈大,失望都愈大,但係Pro版都唔算伏
假如成日係屋企上下網,睇電影,iPad Pro絕對可以比到你唔錯既體驗
但係出街,我寧願帶部iPad Air仲好
真係話做野就用Surafce Pro
旅行,遠行帶部Surface Pro就可以免手提電腦,iPad,一部機滿足我全部願望
又可以做到輕量文書工作
作者: 戀人未滿 時間: 2015-11-18 00:14
回覆 4# kingking1001
回覆 6# kingking1001
回覆 8# kingking1001

上圖可以睇到A系CPU 進步越黎越低, 變左係推高頻黎換效能, 當然, 若然高頻左但用電少/一樣都唔係問題, 呢樣都係技術黎,
但佢可以推到幾時呢? 4ghz? 5ghz?
ios既優化越黎越廢, 甚至我聽過有負優化(ip 5s升左上ios8影相差過ios7), 可以升多幾次而保持速度呢?
我覺得係apple都唔係好清楚ipad pro個定位係邊, 因為佢將幾個唔太相關既功能擺落同一部機到,
4 * 喇叭: 打機, 睇片
筆: 畫畫, 設計
鍵盤: 可以長時間打字, 取代nb做既簡單文書
當然, 可以話佢想無敵d, 接近乜人都用得, 但我會話係佢都唔知自己想點, 所以放幾個唔相關既功能落去,
睇落好無敵咁,
用多幾年就會知值回票價
過多幾年便知龍與鳳
唔好咁近視.用多幾年就知分別
你咁真係無乜好討論
指紋辨識/3d touch呢某D人都會覺得無乜用.
指紋辨識: 只係方便姐, 但有一定保安程度
3d touch: 無乜用, 用落trackpad就係掂啦,
我覺得ipad pro最大既用途都係當繪圖板, 個延遲好低, 而且同繪圖板比較既話, 根本唔算貴(http://www.price.com.hk/category ... r=101174&sort=0)
但要apps既配合, 所以當繪圖板既話, 鍵盤 + 喇叭 都無用, 甚至係電池都無用(不過就唔係平板),
不過要買配件或用方法令佢有角度
作者: joelai0405 時間: 2015-11-18 00:43
我都有睇呢個post.
呢條product line會點..過多幾年便知龍與鳳.
我對ipad pro唔會抱負面心態.
而且覺得 ...
kingking1001 發表於 2015-11-17 22:37
作為已訂 ipad pro 同SP4的用家, 會提供一些資料:
IPad Pro 係無3D touch
SP3/4有個新TypeCover 係有指紋reader嘅
佢地事實係相反,出街做嘢會用Sp4, 在家玩下上下網先用IPP.
作者: kingking1001 時間: 2015-11-18 01:12
本帖最後由 kingking1001 於 2015-11-18 01:22 編輯
回覆 kingking1001
回覆 kingking1001
回覆 kingking1001
上圖可以睇到A系CPU 進步越黎越低, 變左係 ...
戀人未滿 發表於 2015-11-18 00:14
我講緊RAM你就講在去CPU性能..做乜野?
如果你真係咁睇重效能.咁買apple機黎做乜?
又唔見你講下ios 8 升9.1順在幾多?
我叫你地班人放長相眼睇.
就係叫你地唔好盲目計算產品本身功能咁簡單.
個個就係針住呢部機做唔到乜乜乜..唔值呢個價.
個個踩到部機一文不值
又有無考慮過部機耐用,設計,體驗,實際使用?
當年ipad比人話放大iphone到E加咪又係個個走去用?
ios系統優勢很大,可以有好多改變
大家都咁.小看軟件更新ge影響.根本ipad pro個靈魂就在於ios再加上大mon
點解ios唔可以出大mon機?點解ios唔可以做更專業工作?
個個人只係覺得ios只係"娛樂"之用
不值7千.至少我唔係咁睇
呢部會係一部頂級平板電腦.而不是頂級的電腦
點解咁講?你又要念下tablet到底出黎做到D乜?
佢有咩優勢係好過laptop?
係pro tab呢個市場.係使用上就有好多大分別
相反我就覺得surface系列特顯唔到"平板電腦"特性
買在返黎你有幾何拎上手玩佢D apps?咪又係插住個KB pad做野?
你有幾何run個exe用佢個touch screen?(你會用touch screen黎玩LF2?極速落樓梯?)
我覺得係整合失敗
SP4一出.接近成皮野一部.做到D野.又會覺得值?對得住個價
我要知道呢個是否一個好的科技產品
你比張數據圖我做乜je?
兩部機,邊部多人用.就係一部好機啦.
又話者.你拎住兩部機.你想用邊部.邊部用ge時間長
就係最岩你la
呢幾日.我係呢個forum睇在好多ipad pro留言
都係古板,守舊ge看法去睇呢件產品
沒有長遠眼光.科技何有突破?
作者: 8達通 時間: 2015-11-18 01:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 8達通 時間: 2015-11-18 01:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 8達通 時間: 2015-11-18 01:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joelai0405 時間: 2015-11-18 01:33
呢個功能我都希望可以快啲玩下,但我訂的SP4是i7/16G ram/512SSD. 要十二月先有

IPP 32Gwifi 大空灰就十九號
作者: 8達通 時間: 2015-11-18 01:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingking1001 時間: 2015-11-18 02:05
本帖最後由 kingking1001 於 2015-11-18 02:20 編輯
ipad pro點同當年ipad1,當年ipad pro係教主打個江山出泥,殺死netbook
但係ipad pro出現更多人諗到既係appl ...
8達通 發表於 2015-11-18 01:29
apple要張ipad同mac分開係絕對有原因.
touch screen操作同mouse+KB操作係有好大分別
現在電腦講求人性化操作
SP有整合失敗感覺就係
因為MS硬把電腦 加入平板電腦元素...
當成"平板電腦"
而現時最有可能整合補完ge就係"平板電腦"呢個指標(一部成功的平板電腦點會唔考慮人性化操作?有touch screen何不好好善用?)
我覺得暫時最人性化.就係ios
如今ipad pro升至4 gb ram,而且又同adobe合作
係對ios導入專業市埸一大步
你都識講.ipad1打個江山出泥
換句話說ipad pro有很大發展可能性
但係ipad pro岩岩出呢段時間.
我覺得唔應該立即把SP專業功能同性能,盲目比對(好多人鍾意咁做)
ipad pro仍有好大潛力
到底係電腦遷就用家,還是用家遷就電腦?
作者: arthur8523 時間: 2015-11-18 03:39
哩3句野我真係睇唔透

作者: a39g99 時間: 2015-11-18 05:20
唔好玩啦,真係揾食邊會用iPad Pro呀
日本畫漫畫同動畫揾食個班(唔係迪士尼個種畫個卡通原型,電腦制作)
三四千張原稿
個個話同adobe合作就好似有前境
你畫完初稿用電腦修正,iPad Pro估都估到無可能可以做到啦,下下話等app發展
迪士尼話用iPad Pro得,隨時佢地根本一直係用開紙,畫個人物原型,幾個動作
到呢家根本好多人都仲係用紙畫,電腦做後期
wacom已經算係潮一代,後生仔既玩意,設計個邊
到呢家日本方面都無聲氣就知,iPad Pro當輔助形式
出街唸到新設計,即場發下揮就得
但係取代揾食工具,咪玩啦,真係日日畫幾百張原稿既人都味出聲
一班根本唔畫圖既人代表人地發言
iPad Pro根本就係一部放大部iPad,比起一般iPad支援多左支筆咁解,同係呢家唯一擁有A9X,4GB ram
性能下一代Air3一定追得上Pro,就係唔知用A9X定係都係同Pro2統一 A10X,可能主頻無Pro咁高,ram唔夠多
講話iPad Pro性能幾強,可以玩幾耐,簡直係笑話,等Air3出左,行A10X,咁你咪繼續用Pro1

蘋果既野下代就肯定係咁先啦,A10X又翻多成倍性能,到時部Pro同Pro2即刻變龜兔賽跑
當年出iPad Air
哇!幾輕幾快!呢家拍去部Air2,Reload到你九彩等時Pro2可能又革命性輕左成倍又點又點
Smart keyboard根本唔係咩技術野,只係官方出品,就係咁簡單
唔好唔記得,傳說中既IOS10,隨時有殺手級既動畫特效,程序佔用等緊你
我自己就預左Pro4/iPad Pro是旦出一部
自己有Air2,Pro3。呢家就係等緊Pro4 i7版本出貨,睇下用電同熱量點先
作者: 8達通 時間: 2015-11-18 10:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 8達通 時間: 2015-11-18 11:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja 時間: 2015-11-18 12:11
阿 king king 可能唔知道ipad sales 年年跌
跌到mini 隔年先更新
跌到有廠停產ipad
事實上ipad 並唔係平板電腦上最受歡迎既產品。
而其中一個原因係iphone6+
你問我ipad pro 算唔算伏,唔算。
但ipad pro 推唔推得番起 ipad sales ,i doubt it.
作者: bobopig 時間: 2015-11-18 13:38
本帖最後由 bobopig 於 2015-11-18 13:41 編輯
只可以話有買貴, 冇買錯.
雖然佢機能機, 但未必可以用幾年.....
當然 IOS 可以不斷更新.
但問題 APPLE 都可以 LOCK 野. 只係第幾代打後先可以更新到呢個功能. 就算你部機仲有能力.....
又或者簡單一個新功能. 要有粒新晶片先得. 好似 TOUCH....
好似分屏, AIR 1 有冇支援 ? 因為 1G RAM 而冇 ?
同埋唔可以話 IPAD PRO 比 AIR 多左支筆, 好玩左.
AIR 1 同 AIR 2 都有第三廠出筆. 只係 APPLE 呢支更加好用可能. ( 因為仲未有能會掂到 )
作者: 戀人未滿 時間: 2015-11-18 16:37
回覆 15# kingking1001
又唔見你講下ios 8 升9.1順在幾多?
我部ipad mini2由7.1.4升上9.1慢左好多, 重要一日最少彈app一次
我叫你地班人放長相眼睇.
又係呢句, 唔通兩,三年後再討論?
個個就係針住呢部機做唔到乜乜乜..唔值呢個價.
個個踩到部機一文不值
又有無考慮過部機耐用,設計,體驗,實際使用?
ipp用唔到3ds max, 唔通實際使用上會用到?
耐用? 講到無野好講? 用十年?
大家都咁.小看軟件更新ge影響.根本ipad pro個靈魂就在於ios再加上大mon
點解ios唔可以出大mon機?點解ios唔可以做更專業工作?
個個人只係覺得ios只係"娛樂"之用
呢加ios9, 唔通上左ios10, 個ps會有同windows版一樣既功能?
係pro tab呢個市場.係使用上就有好多大分別
相反我就覺得surface系列特顯唔到"平板電腦"特性
買在返黎你有幾何拎上手玩佢D apps?咪又係插住個KB pad做野?
你有幾何run個exe用佢個touch screen?(你會用touch screen黎玩LF2?極速落樓梯?)
我覺得係整合失敗
SP4一出.接近成皮野一部.做到D野.又會覺得值?對得住個價
SP3/4有跟枝筆, 你冇左件事? touch screen唔比人畫畫? 一定要打機/行exe?
ipp重要另外買添, 重要成788, sp枝筆先468
兩部機,邊部多人用.就係一部好機啦.
android 市佔超過8成, 姐係android 好過iphone?
又話者.你拎住兩部機.你想用邊部.邊部用ge時間長
就係最岩你la
姐係冇討論空間,
每個人都有少少唔同嫁啦, 唔洗討論, 自己想買乜就買乜, 唔洗問人
沒有長遠眼光.科技何有突破?
科技突破唔等於件產品會成功
作者: 戀人未滿 時間: 2015-11-18 16:42
回覆 21# kingking1001
你都識講.ipad1打個江山出泥
換句話說ipad pro有很大發展可能性
如何換句話說呢?
ipad 成功 =/= ipad pro 成功
但係ipad pro岩岩出呢段時間.
我覺得唔應該立即把SP專業功能同性能,盲目比對(好多人鍾意咁做)
咁應該同咩比較呢? ipad mini 4? ipad air 2 ?
到底係電腦遷就用家,還是用家遷就電腦?
係要互相遷就, 唔係你話點解要用鍵盤打字咁麻煩,
點解個電腦遷就我, 發明腦電波打字咪得囉,
作者: rakaiha 時間: 2015-11-18 20:11
又唔係好覺係伏 , 感覺 air 取代 mini , pro 頂上 air 位 , 只覺ipad mini 存在價值真係越來越細 , 3,4代發佈都快速完成 , 已非核心產業(只在個人選用程度的感覺)
依家mini 都係比個女同仔玩 , 老婆同我都係用air / iphone +. 個女(4歲)有得撰擇都選air比部mini我 , 正常我是下代先會買 , 主要在家娛樂 , 改朝換代 , 正常不過也 .
作者: smallfaihk1111 時間: 2015-11-19 09:10
ipp 標 ipad air2 嘅價,睇下到時仲伏唔伏……
作者: bobopig 時間: 2015-11-19 13:30
又唔係好覺係伏 , 感覺 air 取代 mini , pro 頂上 air 位 , 只覺ipad mini 存在價值真係越來越細 , 3,4代 ...
rakaiha 發表於 2015-11-18 20:11
IPAD PRO 會唔會二代先買好 ? 因為 APPLE 野二代或 S代改良版最好.
好似 IPAD2 好過 1好多.......
MINI2又係.
同埋 PRO 唔係二三千野, 成皮野.......
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-19 13:55
又係果句..伏唔伏..係睇你用唔用到...
如果正常人用..買返mini/air 啦~
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-19 13:56
又唔係好覺係伏 , 感覺 air 取代 mini , pro 頂上 air 位 , 只覺ipad mini 存在價值真係越來越細 , 3,4代 ...
rakaiha 發表於 2015-11-18 20:11
唔覺喎...mini真係有市場...
我日日帶部mini出街都唔累...
拎出黎仲方便過air...
作者: wongja 時間: 2015-11-19 14:32
但整體係賣得唔好係事實
9.7" ipad 都下滑緊
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-19 14:35
正常, ipad唔係必需品...正常你一定3~4年先會轉機....
唔係話ipad, 手機一樣有呢個情況...
作者: rakaiha 時間: 2015-11-19 15:41
回覆 36# charcsc2000
可能apple 都見到呢個情況 , 所以改緊2年先出部新
我同你用途唔同 , ipad 全是家用 , 買左次 ipad 2 係cellular 後 , 之後全wifi , 出街實在無時間用
主要打機同睇片 , 但買左tv4後情況都改變左 , 一家人多左一齋用tv睇片,玩, airplay分享野 , 感覺溫馨左
以前仔 , 女自已一人一部ipad , 睇youtube 就唔理人.
ipad pro 價錢我都覺真係貴左 , 希望可做到 mini 同 air 一樣的差價 (同G數) 800 就perfect
作者: wongja 時間: 2015-11-19 15:41
OT
想問下,refund 係咪拎番舊野+packing 落去搵sales 講refund 就得?
我發覺apple Watch 真係伏
等陣落去refund :xd:
作者: luis2909 時間: 2015-11-19 15:42
OT
想問下,refund 係咪拎番舊野+packing 落去搵sales 講refund 就得?
我發覺apple Watch 真係伏
等陣落 ...
wongja 發表於 2015-11-19 15:41
yes, 要齊料
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-19 16:10
正常, 你家用更係air...只係你沒帶出街需要...
但ipad pro差唔多係兩部air咁大...應該沒可能咁平..
而且都唔係正常人用...
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-19 16:13
OT
想問下,refund 係咪拎番舊野+packing 落去搵sales 講refund 就得?
我發覺apple Watch 真係伏
等陣落 ...
wongja 發表於 2015-11-19 15:41
又係果句...伏唔伏睇你有沒用到既需要...
你當佢係藝術品其實唔差...
買隻靚少少既seiko都唔止啦...
作者: wongja 時間: 2015-11-19 16:19
yes... 所以我決定refund 完買隻seiko / g-shock :haha:
作者: hkocx 時間: 2015-11-19 16:25
apple 其實太多新產品,app 有d 跟不上
apple tv, apple watch, ipad pro , 3d touch 都好需要新app,但依家出的都係功能有限,未夠好用
希望第二代會好d la
作者: liedmund 時間: 2015-11-19 16:34
伏唔伏真係睇需要,睇use case,有use case 就好好用,無use case,部機識飛都無用。
iPad pro 同 iPad air 比,的確係多左use case, 起碼 "大" 就係一個好重要既因素。iPad Pro 個 screen 已經接近4紙,一比一顯示A4 size 既文件/圖,已經比9.7 好好多。
我做工程,係地盤係成日要開cad 圖行黎行去,點都係用iPad方便過notebook,大左個幾寸,對睇圖黎講係好有用,zoom 少好多。
另外,玩音樂既時候要黎睇樂譜好方便,因為已經接近A4紙,唔洗print 出黎,揭頁仲快過實體紙。
當然,上面係iPad pro 同 iPad Air 比較,如果同 SF pro 4 比就無得好講,一個係mobile os,一個係 full function desktop OS,因為工作同家庭全部mac + iOS,所以自然就靠iPad Pro 邊站。
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-19 18:32
其實好多玩開錶個d..apple watch都有買隻收藏...
作者: Glow_eye 時間: 2015-11-20 02:43
對我黎講大mon玩jubeat 同可以畫野就值回票價 :p:
作者: stta800 時間: 2015-11-20 10:47
伏咪唔買:haha:等下代囉!
作者: a39g99 時間: 2015-11-20 22:17
講來講去就係:就係因為iPad Pro定價唔合理,同sp4一樣,咁就自然引起比較
假如Pro版定價好似6s(Air2)同6s plus(Pro)咁,就無野好吵
個個係度話專業用途,實際上根本就無專業人士採用,pro既意思都只係單純加大寸數
因為真係做起野上落,除左支筆,有冇話Air2做唔到裝唔到既app?
蘋果自從iPhone4之後,失敗既產品都唔係無,第一部一定係iPhone5c,定價極度唔合理
搞到後來,即使三千蚊都無人買
第二樣,Apple watch,算唔算失敗我唔知
但係當初話想對瑞士錶業做影響真係笑話,隻黃金版,土豪都話唔要
比得起十幾萬,仲買apple watch,拎出街反而比人笑
有錢就覺佢唔夠貴,表現唔到身份,仲衰過帶隻金勞
但係我覺得,蘋果iPad市場佔有率已經好高,5000價位基本比佢殺曬
手機可能IOS同android有得鬥,但係平板基本android平板無人問津,個個都係iPad
買一部可以用返三年+
Surface pro基本同iPad無咩可比,一部真正平板 電腦 同一部平板
價錢更加一部頂兩部,但係Pro今次定價直追sp4所以先有野吵
其實平板市場下滑好正常,始終唔係手機,列為必需品
iPad好多人都係隔代/壞左先換
所以出貨率下降都好正常,但係佔有率蘋果係平板市場無下跌就得啦。
蘋果成日都想賺到盡,但係佢都唔理解,佢呢家最重要就係保持往D支持者同用家
成日開拓新市場,搞到本來應該做好既野(IOS),反而做得唔好
個個話蘋果幾多錢,點點點,nokia當年夠多錢啦,咪又係敗曬
咁耐以來,蘋果最大恩賜就係,手機無再16GB,32GB,64GB,128GB,唔係攻頂又多八百
16GB>64GB其實算係一種策略,但對我來講就係咁多年來第一次褔利放送
作者: DGCNYO 時間: 2015-11-21 01:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe178 時間: 2015-11-21 01:34
本帖最後由 joe178 於 2015-11-21 01:35 編輯
佢主攻天作群用戶,FOR 娛樂的普通IPAD 夠殺
作者: enishi 時間: 2015-11-21 03:23
回覆 48# a39g99
其實 ipad share 都一直跌緊, 早 1, 2 年總出貨量仍然上升未必發覺, 到而家出貨量下跌就家家都好大影響, 情況同電話一樣, 向低價發展
http://www.businessinsider.com/apple-tablet-market-share-2015-2

(主要留意 2012 年後, 之前基本上 ipad 獨市)
作者: kayming 時間: 2015-11-21 12:53
回覆 37# rakaiha
師兄, 我屋企而家就係咁既情況,兩個仔, 一人一部IPAD, 我老婆就攞住部電話, 睇黎都買返部TV4至得

