標題: [教學] 關於沖電時用ipad個touch好似有問題 [打印本頁]
作者: fireeye 時間: 2015-10-3 20:36 標題: 關於沖電時用ipad個touch好似有問題
大家有無試過沖電時用ipad個觸控會唔淮?
作者: 早餐A 時間: 2015-10-3 20:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2015-10-3 21:06
你用非原裝火牛?
作者: kennylam25 時間: 2015-10-3 23:15
本帖最後由 kennylam25 於 2015-10-3 23:18 編輯
我ipad air 2 上星期試過 直頭成個 touch 失靈 [原裝牛直差]
要強制重啟先冇事
平時插拔電個下都會有少少唔準
