Board logo

標題: [教學] 關於沖電時用ipad個touch好似有問題 [打印本頁]

作者: fireeye    時間: 2015-10-3 20:36     標題: 關於沖電時用ipad個touch好似有問題

大家有無試過沖電時用ipad個觸控會唔淮?
作者: 早餐A    時間: 2015-10-3 20:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2015-10-3 21:06

你用非原裝火牛?
作者: kennylam25    時間: 2015-10-3 23:15

本帖最後由 kennylam25 於 2015-10-3 23:18 編輯

我ipad air 2 上星期試過 直頭成個 touch 失靈 [原裝牛直差]
要強制重啟先冇事

平時插拔電個下都會有少少唔準





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2