Board logo

標題: 忽發奇想…… [打印本頁]

作者: smallfaihk1111    時間: 2015-9-17 19:33     標題: 忽發奇想……

買1部pro好,定1部mini 4 + 1部air 2 呢?
作者: 原明    時間: 2015-9-17 19:38

買晒,到時放!
作者: wongja    時間: 2015-9-21 17:37

當然pro la
4GB Ram, A9x
大電

唔嫌太大,呢個config 真係無敵

出街就用番6s+ 64gb

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-21 19:10

買1部pro好,定1部mini 4 + 1部air 2 呢?
smallfaihk1111 發表於 2015-9-17 19:33


都唔同用途...
你點都唔會帶部IPAD PRO去旅行掛...
作者: ivanau    時間: 2015-9-21 19:21

習慣去旅行都係帶macbook air, ipad pro暫時真係唔會考慮
作者: pakchi70    時間: 2015-9-22 00:12

ipad pro真係要睇下真身再決定
而家睇佢真係好大部
作者: aichun    時間: 2015-9-22 00:24

買1部pro好,定1部mini 4 + 1部air 2 呢?
smallfaihk1111 發表於 2015-9-17 19:33



    有錢的話,大中細size買晒冇煩惱
作者: mcdull    時間: 2015-9-22 16:35

都係果句啦.. 每件每種顏色一部, 易襯衫丫嘛.
作者: patchcyw    時間: 2015-9-22 17:47

睇左價錢先啦! 我估唔會平,蘋果絕不手軟,一定收多你。
作者: a39g99    時間: 2015-9-23 01:16

睇左價錢先啦! 我估唔會平,蘋果絕不手軟,一定收多你。
patchcyw 發表於 2015-9-22 17:47


唔係799美金咩
對返應該唔過6400,128GB另計
作者: cyrux    時間: 2015-9-23 09:54

當然pro la
4GB Ram, A9x
大電

唔嫌太大,呢個config 真係無敵

出街就用番6s+ 64gb

(Sent from EPC Poc ...
wongja 發表於 2015-9-21 17:37


我都諗住係咁
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-23 11:41

唔係799美金咩
對返應該唔過6400,128GB另計
a39g99 發表於 2015-9-23 01:16


32GB絕對唔夠..
個ipad pro個2732×2048,
d app可能下下幾百mb起...
除非買黎上fb咁沒野講...
作者: a39g99    時間: 2015-9-23 18:32

32GB絕對唔夠..
個ipad pro個2732×2048,
d app可能下下幾百mb起...
除非買黎上fb咁沒野講... ...
charcsc2000 發表於 2015-9-23 11:41


當年iPad 2上iPad 3都大把人咁講
玩具來計,一般用家32GB都夠,重度用家你比佢128GB都係唔別用
你話工業用,好多時都係裝個一兩個程式...(我已經假設左真係有企業開發程式比自己員工用)
佢地成批入都係32GB

我如果買都可能只睇漫畫,上網,睇下電影(都係當佢係放大版iPad Air,始終同surface pro無得比)
主要睇佢128GB同32GB相差幾遠啦,你話貴一千都話ok
但係你話US999咁樣就
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-23 18:35

當年iPad 2上iPad 3都大把人咁講
玩具來計,一般用家32GB都夠,重度用家你比佢128GB都係唔別用
你話 ...
a39g99 發表於 2015-9-23 18:32


咁樣做咩要買ipad pro....
不如買返ipad air 2...
作者: indigo    時間: 2015-9-23 20:26

咁樣做咩要買ipad pro....
不如買返ipad air 2...
charcsc2000 發表於 2015-9-23 18:35



    總係有人鐘意有新買新, 有大買大. ipad air2 今年無更新, 啲人自然無咁大意欲購買, 所以啲人先會諗 ipad pro.
其實 32GB 已經可以安裝幾廿隻你所講嘅幾百 MB 嘅 app, ipad 唔同 iphone, 一般唔會有好多相同片, 除左真係好專業嘅用家會用唻畫圖睇圖, 普通用家唔 offline 睇片其實都幾少可以打得爆32GB.
作者: a39g99    時間: 2015-9-23 21:35

咁樣做咩要買ipad pro....
不如買返ipad air 2...
charcsc2000 發表於 2015-9-23 18:35


我自己有Surafce pro 3同air2
留意iPad Pro都係因為今年無新Air,A9X無得用(十月應該無發佈會)
Air3出又唔知有冇4GB RAM

iPad Pro其實唔係想像中咁多所謂商業用家
學下面個位師兄講
科技野緊係有新買新啦,Air2都成年啦,又無降價,而且呢家有D人真係有咁大就買咁大
我唸出部15寸都會有人買......只要唔係大過notebook個size(eg,17寸)就點都有市場
同手機一樣,以前3.5寸都正常,呢家無5寸都話細屏
iPad Pro寸數對現有iPad Air用家唔係一個問題,重量先係大問題
我都等緊門市有現機,拎上手既感覺點先再考慮

始終分屏係iPad Air2到玩,真係太細,個感覺怪怪地,Pro先感覺正常
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-24 02:15

總係有人鐘意有新買新, 有大買大. ipad air2 今年無更新, 啲人自然無咁大意欲購買, 所以啲人先會諗  ...
indigo 發表於 2015-9-23 20:26


我只係覺得咁樣買好show off feel
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-24 02:18

我自己有Surafce pro 3同air2
留意iPad Pro都係因為今年無新Air,A9X無得用(十月應該無發佈會)
Air3出又 ...
a39g99 發表於 2015-9-23 21:35


其實分屏好雞肋,不過iPad pro玩分屏,等如兩部air size,但重量都係兩倍
作者: patchcyw    時間: 2015-9-24 09:34

回覆 10# a39g99


    我無留意出左價錢,不過我自己咁諗,蘋果一向唔會在價錢上唔會手軟。
作者: a39g99    時間: 2015-9-24 12:01

回覆  a39g99


    我無留意出左價錢,不過我自己咁諗,蘋果一向唔會在價錢上唔會手軟。 ...
patchcyw 發表於 2015-9-24 09:34


佢容量叫做手軟左啦,起碼呢家iPhone,iPad 都係16GB,64GB,128GB
無用32GB再屈多你八百
所以128GB正常就US 999,假如肯賣US 899,咁就真係抵買
不過真係無咩可能,肯定跳兩級
(我覺得另一個iPad Pro唔抵就係佢永遠都係玩具標準,好似SSD唔會係令既SSD,macbook pro都750MB/s,下代計返samsung m2就應該沖上2200MB/s,但係iPad呢?!有200MB/s都好笑
味出之前我仲唸會唔會係輕觸版既MacBook,行core m呢,只知pro就係放大寸數,加多2GB ram,如果今年有Air3,4GB RAM我實唔考慮佢,始終都係覺2代iPad Pro可能會輕好多)
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-24 12:13

佢容量叫做手軟左啦,起碼呢家iPhone,iPad 都係16GB,64GB,128GB
無用32GB再屈多你八百
所以128GB正常就US ...
a39g99 發表於 2015-9-24 12:01


其實計返spec, usd999都低既..
但呢部ipad pro個定位好怪...
佢玩封閉ios...剩係拎file出黎都有問題啦...
如果係玩票性質...買air 2仲實際...
其實佢行osx一定大把人入手...

所以我就覺得佢係試水溫...有可能2代會轉osx...
作者: a39g99    時間: 2015-9-24 19:25

其實計返spec, usd999都低既..
但呢部ipad pro個定位好怪...
佢玩封閉ios...剩係拎file出黎都有問題啦... ...
charcsc2000 發表於 2015-9-24 12:13


唔會啦,話明iPad. Pro,就預左行IOS
iPad Pro係試水温,唔得埋唔出,主力返Air
行mac可能叫mac touch咁啦

只係4GB呢個好吸引,可以告別reload
作者: charcsc2000    時間: 2015-9-24 19:53

唔會啦,話明iPad. Pro,就預左行IOS
iPad Pro係試水温,唔得埋唔出,主力返Air
行mac可能叫mac touch咁 ...
a39g99 發表於 2015-9-24 19:25


呢d野沒人知...話唔定得ipad pro會開放..其他都封閉...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2