Board logo

標題: 有冇好似ES FILE EXPLOROR既APP? [打印本頁]

作者: naturechan    時間: 2015-7-12 13:10     標題: 有冇好似ES FILE EXPLOROR既APP?

最好可以讀到WINDOWS SHARE添。
作者: naturechan    時間: 2015-7-12 13:12

回覆 1# naturechan


    錯區,可否移至APP版?
作者: 水杯    時間: 2015-7-15 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: irvingtin    時間: 2015-7-15 13:59

https://itunes.apple.com/us/app/ ... ee/id510282524?mt=8

呢D得唔得??
作者: a886    時間: 2015-7-15 17:26

JB--->IFILE
作者: ah-bee    時間: 2015-7-22 11:00

JB--->IFILE
a886 發表於 2015-7-15 17:26


"Filza" 這個更好用!
作者: a886    時間: 2015-7-22 13:48

回覆 6# ah-bee


    ftp?
作者: ah-bee    時間: 2015-7-22 14:48

回覆 7# a886

全名是 "Filza File Manager" 功能比 IFILE 好用!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2