Board logo

標題: iPad Air2差電慢嗎 ? [打印本頁]

作者: 水杯    時間: 2015-4-27 11:40     標題: iPad Air2差電慢嗎 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2015-4-27 13:51

我已經用佢比果個USB差,都係慢
水杯 發表於 2015-4-27 11:40


yes slow...I use Orgnial Power adapter also
作者: sandoeman    時間: 2015-4-27 17:18

買快差
作者: pakchi70    時間: 2015-4-27 19:45

慢慢叉無乜所謂,我都唔急用
快叉我覺得舊電好快玩完
作者: e派    時間: 2015-4-27 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 水杯    時間: 2015-4-27 22:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2015-4-28 03:11

ipad air1 12W
ipad air2 10w

買12W快小小
作者: Xingson    時間: 2015-4-28 03:43

注意如果條線唔係原裝的話都會差得超慢
作者: wongja    時間: 2015-4-28 09:27

我用偉哥線,加lightning adaptor 加12w 牛,差得ok 快。
作者: CMZ    時間: 2015-4-28 21:06

啫係幾慢?
20%到100%要幾多個鐘?
作者: @112    時間: 2015-4-28 23:07

自己唔係熟識電子,但想請教12W同10W會差幾多?
列如部機最大食5V 1A,無論幾大W數火牛去差,
佢係咪都係5V 1A速度去差?
如電腦500W火牛同1000W火牛,
總配置最火數400W,就算幾大W數火牛
佢都係用400W,
是否這樣計算?
作者: Miipp    時間: 2015-4-30 12:02

注意如果條線唔係原裝的話都會差得超慢
Xingson 發表於 2015-4-28 03:43


我用淘記廿幾雞副廠線配三叔牛, 叉 ipad6 有 2.1A

原來 2.1A 叫超慢...
作者: fepc    時間: 2015-4-30 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶    時間: 2015-4-30 21:31

自己唔係熟識電子,但想請教12W同10W會差幾多?
列如部機最大食5V 1A,無論幾大W數火牛去差,
佢係咪都係5V 1A ...
@112 發表於 2015-4-28 23:07



    係,你冇計錯到
作者: 3dgold    時間: 2015-5-1 22:36

要叉幾个鐘发叉滿
作者: fepc    時間: 2015-5-1 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2015-5-2 00:49

我用淘記廿幾雞副廠線配三叔牛, 叉 ipad6 有 2.1A

原來 2.1A 叫超慢... ...
Miipp 發表於 2015-4-30 12:02



    12w上到2.4-2.6A
作者: jj.shun    時間: 2015-5-18 16:48

12w上到2.4-2.6A
madebyp90 發表於 2015-5-2 00:49

12w牛 5.2v 2.4A
作者: lkaichun    時間: 2015-6-2 19:41

我諗係supply唔夠力姐
作者: momo4321    時間: 2015-6-2 20:46

啫係幾慢?
20%到100%要幾多個鐘?
CMZ 發表於 2015-4-28 21:06



我Air 2用拖板上既USB差(佢話有2.1A),配雞線(四頭蛇),頭先淨番17%,食飯前差(約6點左右)到而家約差咗二個半小時,而家係61%。

其實,一路都冇理佢,都係晚上臨瞓前差,朝早就滿,不過,今晚諗住先咁早差。
作者: CMZ    時間: 2015-6-2 21:12

我Air 2用拖板上既USB差(佢話有2.1A),配雞線(四頭蛇),頭先淨番17%,食飯前差(約6點左右)到而家 ...
momo4321 發表於 2015-6-2 20:46



    算係咁啦, 我Air2原裝牛+線20%到叉滿要三粒鐘多啲
幾廿蚊雞線叉緊嗰陣個USB頭熱過原裝幾多下, 仲要叉多一個鐘左右先滿
作者: momo4321    時間: 2015-6-2 22:16

算係咁啦, 我Air2原裝牛+線20%到叉滿要三粒鐘多啲
幾廿蚊雞線叉緊嗰陣個USB頭熱過原裝幾多下, 仲要 ...
CMZ 發表於 2015-6-2 21:12

不過我條線又唔覺佢熱。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: gn02083100    時間: 2015-6-3 00:42

買2.1A會快好多
作者: CMZ    時間: 2015-6-3 20:06

回覆 22# momo4321

可能我個拖板位唔多通風啩

順帶一提,叉緊嗰陣機背近 lightning 插位摸落好似有啲電咁
有啲麻痹嘅感覺,唔知正唔正常?
初時仲以為部機識震添
作者: 火神    時間: 2015-6-3 22:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky1992    時間: 2015-6-3 22:32

買3A會快好多
作者: momo4321    時間: 2015-6-3 22:52

回覆  momo4321

可能我個拖板位唔多通風啩

順帶一提,叉緊嗰陣機背近 lightning 插位摸落好似有啲電咁
...
CMZ 發表於 2015-6-3 20:06

我有用套,又唔會拆落嚟,所以答你唔到,不過似係唔正常。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: scyuen75    時間: 2015-7-25 19:27

Air系列用12w牛, 5V*2.4A=12w, 其他大iPad/iPad mini2,3用10w 5V*2.1A, mini1 用5w牛(iPhone牛),5V*1A  用真MFI(Made For iPad/iPod/iPhone)線就唔會有事.
作者: CMZ    時間: 2015-7-25 21:29

本帖最後由 CMZ 於 2015-7-25 21:33 編輯

回覆 28# scyuen75


    我 air2隻原裝牛,個插頭位寫 2.5A
但隻牛身寫 2.1A都唔知邊個真
作者: scyuen75    時間: 2015-7-25 23:57

本帖最後由 scyuen75 於 2015-7-26 00:26 編輯

HK行貨Air2原裝牛三腳位傍邊應該寫12w就對了, 不過一般好似充7-8hrs先滿, 當然係熄機叉(插電後熄機,因為熄機先插一般會自己開返機)~~
想知邊度有事就要續件試, 牛要直接插牆(唔插拖板), 用真MFI線(真野裡面有粒IC,一般$100以上,唔係$40,$50個d)再試, 如果係機問題, warranty內可換~~



作者: CMZ    時間: 2015-7-26 11:00

HK行貨Air2原裝牛三腳位傍邊應該寫12w就對了, 不過一般好似充7-8hrs先滿, 當然係熄機叉(插電後熄機,因為熄 ...
scyuen75 發表於 2015-7-25 23:57



    回覆 28# scyuen75


    原來用緊嗰隻係 10W牛 2.1A, 但點都唔駛充7-8個鐘
定係即使充滿都要插住放夠7-8個鐘先好?
圖入面嗰隻寫住 Apple Japan?
作者: dragonehk    時間: 2015-7-26 11:56

要快就要買MFI 2.4A 快充線。
充電器也要有2.4A 輸出。
應該是最快充完啦!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2