作者: 水杯 時間: 2015-4-27 11:40 標題: iPad Air2差電慢嗎 ?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888 時間: 2015-4-27 13:51
yes slow...I use Orgnial Power adapter also
作者: sandoeman 時間: 2015-4-27 17:18
買快差
作者: pakchi70 時間: 2015-4-27 19:45
慢慢叉無乜所謂,我都唔急用
快叉我覺得舊電好快玩完
作者: e派 時間: 2015-4-27 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 水杯 時間: 2015-4-27 22:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90 時間: 2015-4-28 03:11
ipad air1 12W
ipad air2 10w
買12W快小小
作者: Xingson 時間: 2015-4-28 03:43
注意如果條線唔係原裝的話都會差得超慢
作者: wongja 時間: 2015-4-28 09:27
我用偉哥線,加lightning adaptor 加12w 牛,差得ok 快。
作者: CMZ 時間: 2015-4-28 21:06
啫係幾慢?
20%到100%要幾多個鐘?
作者: @112 時間: 2015-4-28 23:07
自己唔係熟識電子,但想請教12W同10W會差幾多?
列如部機最大食5V 1A,無論幾大W數火牛去差,
佢係咪都係5V 1A速度去差?
如電腦500W火牛同1000W火牛,
總配置最火數400W,就算幾大W數火牛
佢都係用400W,
是否這樣計算?
作者: Miipp 時間: 2015-4-30 12:02
我用淘記廿幾雞副廠線配三叔牛, 叉 ipad6 有 2.1A
原來 2.1A 叫超慢...
作者: fepc 時間: 2015-4-30 20:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥寶 時間: 2015-4-30 21:31
係,你冇計錯到
作者: 3dgold 時間: 2015-5-1 22:36
要叉幾个鐘发叉滿
作者: fepc 時間: 2015-5-1 22:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90 時間: 2015-5-2 00:49
12w上到2.4-2.6A
作者: jj.shun 時間: 2015-5-18 16:48
12w牛 5.2v 2.4A
作者: lkaichun 時間: 2015-6-2 19:41
我諗係supply唔夠力姐
作者: momo4321 時間: 2015-6-2 20:46
我Air 2用拖板上既USB差(佢話有2.1A),配雞線(四頭蛇),頭先淨番17%,食飯前差(約6點左右)到而家約差咗二個半小時,而家係61%。
其實,一路都冇理佢,都係晚上臨瞓前差,朝早就滿,不過,今晚諗住先咁早差。
作者: CMZ 時間: 2015-6-2 21:12
算係咁啦, 我Air2原裝牛+線20%到叉滿要三粒鐘多啲
幾廿蚊雞線叉緊嗰陣個USB頭熱過原裝幾多下, 仲要叉多一個鐘左右先滿
作者: momo4321 時間: 2015-6-2 22:16
不過我條線又唔覺佢熱。
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: gn02083100 時間: 2015-6-3 00:42
買2.1A會快好多
作者: CMZ 時間: 2015-6-3 20:06
回覆 22# momo4321
可能我個拖板位唔多通風啩
順帶一提,叉緊嗰陣機背近 lightning 插位摸落好似有啲電咁
有啲麻痹嘅感覺,唔知正唔正常?
初時仲以為部機識震添
作者: 火神 時間: 2015-6-3 22:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky1992 時間: 2015-6-3 22:32
買3A會快好多
作者: momo4321 時間: 2015-6-3 22:52
我有用套,又唔會拆落嚟,所以答你唔到,不過似係唔正常。
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: scyuen75 時間: 2015-7-25 19:27
Air系列用12w牛, 5V*2.4A=12w, 其他大iPad/iPad mini2,3用10w 5V*2.1A, mini1 用5w牛(iPhone牛),5V*1A 用真MFI(Made For iPad/iPod/iPhone)線就唔會有事.
作者: CMZ 時間: 2015-7-25 21:29
本帖最後由 CMZ 於 2015-7-25 21:33 編輯
回覆 28# scyuen75
我 air2隻原裝牛,個插頭位寫 2.5A
但隻牛身寫 2.1A都唔知邊個真
作者: scyuen75 時間: 2015-7-25 23:57
本帖最後由 scyuen75 於 2015-7-26 00:26 編輯
HK行貨Air2原裝牛三腳位傍邊應該寫12w就對了, 不過一般好似充7-8hrs先滿, 當然係熄機叉(插電後熄機,因為熄機先插一般會自己開返機)~~
想知邊度有事就要續件試, 牛要直接插牆(唔插拖板), 用真MFI線(真野裡面有粒IC,一般$100以上,唔係$40,$50個d)再試, 如果係機問題, warranty內可換~~

作者: CMZ 時間: 2015-7-26 11:00
回覆 28# scyuen75
原來用緊嗰隻係 10W牛 2.1A, 但點都唔駛充7-8個鐘
定係即使充滿都要插住放夠7-8個鐘先好?
圖入面嗰隻寫住 Apple Japan?
作者: dragonehk 時間: 2015-7-26 11:56
要快就要買MFI 2.4A 快充線。
充電器也要有2.4A 輸出。
應該是最快充完啦!

