Board logo

標題: [操作疑難] 有無IPad Air2 trade in價? [打印本頁]

作者: suna    時間: 2015-3-24 09:21     標題: 有無IPad Air2 trade in價?

近期發覺自己少用咗部ipad air2,想話trade咗距換下其他嘢玩!
唔知放比街或者二手區高D,定系挪去有trade in服務既鋪頭好D!
作者: bbnetnet    時間: 2015-3-24 09:40

回覆 1# suna
幾日前16g wifi trade $2700.....
作者: suna    時間: 2015-3-24 10:11

回覆 2# bbnetnet


    air2,賣得咁平?
作者: tszyan29    時間: 2015-3-24 10:45

ipad私盤點都高D
師兄果部咩機,有興趣收


(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: bbnetnet    時間: 2015-3-24 11:40

回覆 3# suna
所以我無trade ,..我放左上網賣3000成交!
作者: suna    時間: 2015-3-24 12:48

回覆 4# tszyan29


    64gb wifi gold
作者: tszyan29    時間: 2015-3-24 13:30

回覆 6# suna

私放可能有4字
不過我想要lte ver

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: notz    時間: 2015-8-19 00:51

衞X trade-in?
作者: enn    時間: 2015-8-25 22:42

我都想知trade到幾多,64g lte 有Apple care





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2