作者: suna 時間: 2015-3-24 09:21 標題: 有無IPad Air2 trade in價?
近期發覺自己少用咗部ipad air2,想話trade咗距換下其他嘢玩!
唔知放比街或者二手區高D,定系挪去有trade in服務既鋪頭好D!
作者: bbnetnet 時間: 2015-3-24 09:40
回覆 1# suna
幾日前16g wifi trade $2700.....
作者: suna 時間: 2015-3-24 10:11
回覆 2# bbnetnet
作者: tszyan29 時間: 2015-3-24 10:45
ipad私盤點都高D
師兄果部咩機,有興趣收
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: bbnetnet 時間: 2015-3-24 11:40
回覆 3# suna
所以我無trade ,..我放左上網賣3000成交!
作者: suna 時間: 2015-3-24 12:48
回覆 4# tszyan29
64gb wifi gold
作者: tszyan29 時間: 2015-3-24 13:30
回覆 6# suna
私放可能有4字
不過我想要lte ver
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: notz 時間: 2015-8-19 00:51
衞X trade-in?
作者: enn 時間: 2015-8-25 22:42
我都想知trade到幾多,64g lte 有Apple care
