Board logo

標題: iPad air 2如何取消密碼 [打印本頁]

作者: lct22    時間: 2014-11-20 22:31     標題: iPad air 2如何取消密碼

升IOS 8.1.1時唔覺意set咗密碼,依家開機同休眠喚醒時都要入密碼好煩,唔知點先可以取消密碼
作者: TakuyaKimura    時間: 2014-11-20 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killerkillua    時間: 2014-11-20 23:37

你係機主就搵天材 如果唔係就俾番部機人啦
作者: DanielHO    時間: 2014-11-20 23:38

樓上睇清楚先啦
作者: 戀人未滿    時間: 2014-11-20 23:41

設定>密碼

永遠有師兄見呢d post就講「比返部機人」,真係好_9
作者: iamgozilla    時間: 2014-11-20 23:50

你有密碼就可以取消啦 x2
作者: ming8k    時間: 2014-11-21 09:34

你係機主就搵天材 如果唔係就俾番部機人啦
killerkillua 發表於 20/11/2014 23:37



    又唔好咁敏感





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2