Board logo

標題: [配件] 請問有冇師兄買左AIR2+COVER [打印本頁]

作者: kenkenmy    時間: 2014-10-24 21:55     標題: 請問有冇師兄買左AIR2+COVER

本帖最後由 kenkenmy 於 2014-10-24 21:58 編輯

請問有冇師兄買左AIR2+COVER??
合上之後第一節會5會有少少突起??(因為貌似淘X的都有少少突起既情況)
所以希望有買COVER既師兄可以影張AIR+COVER合上後既側面圖睇睇做參考
同埋想睇下個COVER同SCREEN接觸個面係點~麻煩哂
作者: kennet    時間: 2014-10-25 17:52

你個COVER係原裝? 我都買左個, 但未送
作者: cpk    時間: 2014-10-25 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047    時間: 2014-10-25 18:41

用返 air 既 cover, 好貼伏
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-25 18:47

回覆  kenkenmy
昨晚答咗你-冇
cpk 發表於 2014-10-25 18:11


我都岩岩walk in買左air2 64g連紅色cover了
尋晚麻煩哂師兄啦
作者: cpk    時間: 2014-10-25 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-25 18:54

回覆  kenkenmy
又係金配紅?
cpk 發表於 2014-10-25 18:52


我買灰色配紅
作者: lafy    時間: 2014-10-25 18:55

我買咗白色cover配金色Air 2
作者: cpk    時間: 2014-10-25 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-25 19:00

回覆  lafy
我反而覺得隻金似黃色.....
cpk 發表於 2014-10-25 18:57


我頭先係cwb見到隻金同銀差5多色~
可能燈光問題
作者: lafy    時間: 2014-10-25 19:33

回覆 9# cpk

Air 2嘅金色背比6/6 Plus好睇,因為冇咗條白邊。想快啲買到透明背蓋,怕整花!
作者: cpk    時間: 2014-10-25 19:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja    時間: 2014-10-25 21:09

仲考慮緊買cover 定等 moshi versa cover

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: madebyp90    時間: 2014-10-25 21:10


不過吸力己比上代大
作者: wongja    時間: 2014-10-25 21:28

反底吸實唔實?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: sweetdreamday    時間: 2014-10-26 00:55

係有少少突起 
作者: bobopig    時間: 2014-10-26 08:17

仲考慮緊買cover 定等 moshi versa cover

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
wongja 發表於 2014-10-25 21:09



    其實爭小小厚度, 用番 AIR 個隻得唔得 ? 有冇 COVER 全畫面保護貼 ? 加番個厚度 ?
作者: wongja    時間: 2014-10-26 09:51

回覆 17# bobopig

有用貼
荷里活 iworld $100 1 張
套同cover 唔捨得買,又淘左個不過cover 唔係米字痕
淘寶都無乜幾多間有air2 套賣

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: cpk    時間: 2014-10-26 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja    時間: 2014-10-26 10:14

回覆 19# cpk

等陣去望下,不過我最終都係等versa cover
所以而家有平買平

如果係幾十蚊底殻就買來頂住無所謂
但係298 就算了。
(我買淘寶貨連運費都係$100 人仔)

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: bobopig    時間: 2014-10-26 11:43

回覆  bobopig

有用貼
荷里活 iworld $100 1 張
套同cover 唔捨得買,又淘左個不過cover 唔係米字痕
淘寶 ...
wongja 發表於 2014-10-26 09:51



    i world , 就係呢間冇 ipad air 2 , 我先去瘋澤.
我唔會幫襯佢地. 除非得佢有得賣, 或者超平.....
自從呢 d p/k 自己放後門貨, 正常用家買唔到. 自己賺錢.
一係自己調高炒價, 好似 dog 個價咁.....價一二千......
我唔會再幫襯佢地. 正價都唔會.........
作者: wongja    時間: 2014-10-26 11:56

回覆 19# cpk

見到了,都OK
如果無買淘寶個套都會買來頂住
而家就唔諗住了

都有衝動買Smart Cover
不過298 頂幾日,太浪費
只好同自己講係屋企小心d 用

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: wongja    時間: 2014-10-26 12:53

本帖最後由 wongja 於 2014-10-26 12:55 編輯
i world , 就係呢間冇 ipad air 2 , 我先去瘋澤.
我唔會幫襯佢地. 除非得佢有得賣, 或者超平.....
...
bobopig 發表於 2014-10-26 11:43

沉日問荷里活百記,瘋記,中記同iworld都無 air2 LTE 64gb
反而CMK 有, 仲要三色全齊,正價,無骨。

之後番 iworld 貼保護貼佢地都話咁好彩比我搵到

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: zitax    時間: 2014-10-26 13:51

我會在淘寶買...
作者: bobopig    時間: 2014-10-26 13:59

沉日問荷里活百記,瘋記,中記同iworld都無 air2 LTE 64gb
反而CMK 有, 仲要三色全齊,正價,無骨。
...
wongja 發表於 2014-10-26 12:53



    下 ? 用保護貼 ?
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-26 14:14

下 ? 用保護貼 ?
bobopig 發表於 2014-10-26 13:59


我同CHING一樣5打算用貼~不過發現好多指紋而且幾難抹- -"
有冇D咩方法解決?
作者: lschun    時間: 2014-10-26 14:14

回覆 23# wongja

蘋果你又岩
作者: wongja    時間: 2014-10-26 14:30

回覆  wongja

蘋果你又岩
lschun 發表於 2014-10-26 14:14

不嬲都係蘋果人
不過一年一部除左開頭打後都無乜討論既必要

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: wongja    時間: 2014-10-26 14:34

下 ? 用保護貼 ?
bobopig 發表於 2014-10-26 13:59

用,小心d 好

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: bobopig    時間: 2014-10-26 14:45

我同CHING一樣5打算用貼~不過發現好多指紋而且幾難抹- -"
有冇D咩方法解決? ...
kenkenmy 發表於 2014-10-26 14:14



冇, 一係你用 COVER, 減小唔用既時候, 放係袋或其它地方 HIGH 花 或 HIHG 油,  二, 帶番靚布係身, 用時就抹下.
作者: bobopig    時間: 2014-10-26 14:48

用,小心d 好

(Sent from HKEPC iPad app)
wongja 發表於 2014-10-26 14:34



除左手機, IPAD 2 同 AIR 都冇用. 一來咁大面積既保護貼貴, 二來. 如果唔羅出街, 就冇必要.
三, 最重要係. 今次加左塗層. 去防反光, 減低 50光.
你而家加番塊野上去. 又變番反光 ?

如果係咁, 我今次就真係情願你加錢去買 AC 好過.....
   




不嬲都係蘋果人
不過一年一部除左開頭打後都無乜討論既必要

(Sent from HKEPC iPad app) ...
wongja 發表於 2014-10-26 14:30

作者: lafy    時間: 2014-10-26 16:45

除左手機, IPAD 2 同 AIR 都冇用. 一來咁大面積既保護貼貴, 二來. 如果唔羅出街, 就冇必要.
三, 最重要 ...
bobopig 發表於 2014-10-26 14:48

同意,iPad我不嬲用cover唔用貼。
作者: wongja    時間: 2014-10-26 17:37

回覆 31# bobopig

最慘我花過
見過鬼怕黑

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: bobopig    時間: 2014-10-26 17:53

回覆  bobopig

最慘我花過
見過鬼怕黑

(Sent from HKEPC iPad app)
wongja 發表於 2014-10-26 17:37


其實我都花左一, 兩條痕, 但係唔覺眼算. 俾佢扣小小, 同我俾錢買多左貼. 但價錢差不多.
作者: jozifkwan    時間: 2014-10-26 20:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EDEN    時間: 2014-10-26 20:38

回覆 35# jozifkwan

加埋要幾錢?我部機28號到....
作者: jozifkwan    時間: 2014-10-26 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EDEN    時間: 2014-10-26 21:21

回覆 37# jozifkwan

咁抵,你識人o架?
作者: ayacalip    時間: 2014-10-27 12:13

同意,iPad我不嬲用cover唔用貼。
lafy 發表於 2014-10-26 16:45



    愚昧一問: 無Cover你點斜托部機?

如果坐係度睇片,點都要有一個cover 疊埋托住掛?
作者: kennet    時間: 2014-10-28 00:31

愚昧一問: 無Cover你點斜托部機?

如果坐係度睇片,點都要有一個cover 疊埋托住掛? ...
ayacalip 發表於 2014-10-27 12:13


佢話用COVER而唔用貼WOR, 唔係唔用COVER...


作者: a886    時間: 2014-10-28 02:38

回覆 39# ayacalip


   另買dock
作者: lafy    時間: 2014-10-28 08:43

愚昧一問: 無Cover你點斜托部機?

如果坐係度睇片,點都要有一個cover 疊埋托住掛? ...
ayacalip 發表於 2014-10-27 12:13

ching,我咪話我有用cover囉。
作者: lonelyboy888    時間: 2014-10-29 20:32

我冇用貼。

[attach]1730444[/attach]
作者: a886    時間: 2014-10-29 20:43

回覆 43# lonelyboy888

   smartcover?
作者: robchengo    時間: 2014-10-29 23:09

請問知唔知邊度有ipad air 2 底殼可用原裝smart cover賣?

ths
作者: lonelyboy888    時間: 2014-10-29 23:38

回覆  lonelyboy888

   smartcover?
a886 發表於 2014-10-29 08:43 PM


Yes, from IFC apple shop
作者: domeso    時間: 2014-10-29 23:45

Completely fit, CWB Apple Store Red cover
作者: ayacalip    時間: 2014-10-30 09:24

ching,我咪話我有用cover囉。
lafy 發表於 2014-10-28 08:43



    唔好意思,我睇錯字

我反而咩保護都未買,真頭痕
作者: lafy    時間: 2014-10-30 10:57

唔好意思,我睇錯字

我反而咩保護都未買,真頭痕
ayacalip 發表於 2014-10-30 09:24

唔想煩就不如買個smart case,一個搞掂哂!
作者: wongja    時間: 2014-10-30 11:17

Asked Moshi HK Facebook, versa cover for ipad air 2 預算要12 月先有。
等死人。
作者: ayacalip    時間: 2014-10-30 11:34

唔想煩就不如買個smart case,一個搞掂哂!
lafy 發表於 2014-10-30 10:57



   貴到呢


但我想問Smartcase會唔會變得好厚好重?
作者: wongja    時間: 2014-10-30 12:26

貴到呢


但我想問Smartcase會唔會變得好厚好重?
ayacalip 發表於 2014-10-30 11:34



    會,最主要係反皮無磁石吸唔實
部機會大左,重左
同埋易污蹧
作者: lafy    時間: 2014-10-30 15:59

貴到呢


但我想問Smartcase會唔會變得好厚好重?
ayacalip 發表於 2014-10-30 11:34

唔介意可以買副廠smart case,百零蚊搞掂
作者: martyyau    時間: 2014-10-30 23:37

會,最主要係反皮無磁石吸唔實
部機會大左,重左
同埋易污蹧
wongja 發表於 30-10-2014 12:26


兩個我都用過,原裝 smartcase 唔係重 smartcase 好多,因為佢無左邊位條磁鐵,而個面一樣有磁石,而且仲吸得實過 smartcover,至於厚度,同用左 smartcover + 普通膠底殼差唔多。

至於易唔易污糟就睇人點用啦。
作者: ayacalip    時間: 2014-10-31 01:02

會,最主要係反皮無磁石吸唔實
部機會大左,重左
同埋易污蹧
wongja 發表於 2014-10-30 12:26


o! 咁我唔使唸了


作者: ayacalip    時間: 2014-10-31 01:05

本帖最後由 ayacalip 於 2014-10-31 01:06 編輯
兩個我都用過,原裝 smartcase 唔係重 smartcase 好多,因為佢無左邊位條磁鐵,而個面一樣有磁石,而且仲 ...
martyyau 發表於 2014-10-30 23:37



咁即係SCase 比SCover 好易拆/裝好多?
作者: ayacalip    時間: 2014-10-31 01:08

兩個我都用過,原裝 smartcase 唔係重 smartcase 好多,因為佢無左邊位條磁鐵,而個面一樣有磁石,而且仲 ...
martyyau 發表於 2014-10-30 23:37



    同埋SCase 散熱方面如何? 我聽人講話會好難散熱,係咪真ga?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2