作者: kenkenmy 時間: 2014-10-24 21:55 標題: 請問有冇師兄買左AIR2+COVER
本帖最後由 kenkenmy 於 2014-10-24 21:58 編輯
請問有冇師兄買左AIR2+COVER??
合上之後第一節會5會有少少突起??(因為貌似淘X的都有少少突起既情況)
所以希望有買COVER既師兄可以影張AIR+COVER合上後既側面圖睇睇做參考
同埋想睇下個COVER同SCREEN接觸個面係點~麻煩哂
作者: kennet 時間: 2014-10-25 17:52
你個COVER係原裝? 我都買左個, 但未送
作者: cpk 時間: 2014-10-25 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047 時間: 2014-10-25 18:41
用返 air 既 cover, 好貼伏
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-25 18:47
我都岩岩walk in買左air2 64g連紅色cover了
尋晚麻煩哂師兄啦
作者: cpk 時間: 2014-10-25 18:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-25 18:54
我買灰色配紅
作者: lafy 時間: 2014-10-25 18:55
我買咗白色cover配金色Air 2
作者: cpk 時間: 2014-10-25 18:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-25 19:00
我頭先係cwb見到隻金同銀差5多色~
可能燈光問題
作者: lafy 時間: 2014-10-25 19:33
回覆 9# cpk
Air 2嘅金色背比6/6 Plus好睇,因為冇咗條白邊。想快啲買到透明背蓋,怕整花!
作者: cpk 時間: 2014-10-25 19:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja 時間: 2014-10-25 21:09
仲考慮緊買cover 定等 moshi versa cover
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: madebyp90 時間: 2014-10-25 21:10
有
不過吸力己比上代大
作者: wongja 時間: 2014-10-25 21:28
反底吸實唔實?
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: sweetdreamday 時間: 2014-10-26 00:55
係有少少突起
作者: bobopig 時間: 2014-10-26 08:17
其實爭小小厚度, 用番 AIR 個隻得唔得 ? 有冇 COVER 全畫面保護貼 ? 加番個厚度 ?
作者: wongja 時間: 2014-10-26 09:51
回覆 17# bobopig
有用貼
荷里活 iworld $100 1 張
套同cover 唔捨得買,又淘左個不過cover 唔係米字痕
淘寶都無乜幾多間有air2 套賣
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: cpk 時間: 2014-10-26 10:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja 時間: 2014-10-26 10:14
回覆 19# cpk
等陣去望下,不過我最終都係等versa cover
所以而家有平買平
如果係幾十蚊底殻就買來頂住無所謂
但係298 就算了。
(我買淘寶貨連運費都係$100 人仔)
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: bobopig 時間: 2014-10-26 11:43
回覆 bobopig
有用貼
荷里活 iworld $100 1 張
套同cover 唔捨得買,又淘左個不過cover 唔係米字痕
淘寶 ...
wongja 發表於 2014-10-26 09:51
i world , 就係呢間冇 ipad air 2 , 我先去瘋澤.
我唔會幫襯佢地. 除非得佢有得賣, 或者超平.....
自從呢 d p/k 自己放後門貨, 正常用家買唔到. 自己賺錢.
一係自己調高炒價, 好似 dog 個價咁.....價一二千......
我唔會再幫襯佢地. 正價都唔會.........
作者: wongja 時間: 2014-10-26 11:56
回覆 19# cpk
見到了,都OK
如果無買淘寶個套都會買來頂住
而家就唔諗住了
都有衝動買Smart Cover
不過298 頂幾日,太浪費
只好同自己講係屋企小心d 用
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: wongja 時間: 2014-10-26 12:53
本帖最後由 wongja 於 2014-10-26 12:55 編輯
沉日問荷里活百記,瘋記,中記同iworld都無 air2 LTE 64gb
反而CMK 有, 仲要三色全齊,正價,無骨。
之後番 iworld 貼保護貼佢地都話咁好彩比我搵到
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: zitax 時間: 2014-10-26 13:51
我會在淘寶買...
作者: bobopig 時間: 2014-10-26 13:59
下 ? 用保護貼 ?
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-26 14:14
我同CHING一樣5打算用貼~不過發現好多指紋而且幾難抹- -"
有冇D咩方法解決?
作者: lschun 時間: 2014-10-26 14:14
回覆 23# wongja
蘋果你又岩
作者: wongja 時間: 2014-10-26 14:30
不嬲都係蘋果人
不過一年一部除左開頭打後都無乜討論既必要
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: wongja 時間: 2014-10-26 14:34
用,小心d 好
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: bobopig 時間: 2014-10-26 14:45
冇, 一係你用 COVER, 減小唔用既時候, 放係袋或其它地方 HIGH 花 或 HIHG 油, 二, 帶番靚布係身, 用時就抹下.
作者: bobopig 時間: 2014-10-26 14:48
除左手機, IPAD 2 同 AIR 都冇用. 一來咁大面積既保護貼貴, 二來. 如果唔羅出街, 就冇必要.
三, 最重要係. 今次加左塗層. 去防反光, 減低 50光.
你而家加番塊野上去. 又變番反光 ?
如果係咁, 我今次就真係情願你加錢去買 AC 好過.....
作者: lafy 時間: 2014-10-26 16:45
同意,iPad我不嬲用cover唔用貼。
作者: wongja 時間: 2014-10-26 17:37
回覆 31# bobopig
最慘我花過

見過鬼怕黑
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: bobopig 時間: 2014-10-26 17:53
其實我都花左一, 兩條痕, 但係唔覺眼算. 俾佢扣小小, 同我俾錢買多左貼. 但價錢差不多.
作者: jozifkwan 時間: 2014-10-26 20:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EDEN 時間: 2014-10-26 20:38
回覆 35# jozifkwan
加埋要幾錢?我部機28號到....
作者: jozifkwan 時間: 2014-10-26 21:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EDEN 時間: 2014-10-26 21:21
回覆 37# jozifkwan
咁抵,你識人o架?
作者: ayacalip 時間: 2014-10-27 12:13
愚昧一問: 無Cover你點斜托部機?
如果坐係度睇片,點都要有一個cover 疊埋托住掛?
作者: kennet 時間: 2014-10-28 00:31
佢話用COVER而唔用貼WOR, 唔係唔用COVER...
作者: a886 時間: 2014-10-28 02:38
回覆 39# ayacalip
另買dock
作者: lafy 時間: 2014-10-28 08:43
ching,我咪話我有用cover囉。
作者: lonelyboy888 時間: 2014-10-29 20:32
我冇用貼。
[attach]1730444[/attach]
作者: a886 時間: 2014-10-29 20:43
回覆 43# lonelyboy888
smartcover?
作者: robchengo 時間: 2014-10-29 23:09
請問知唔知邊度有ipad air 2 底殼可用原裝smart cover賣?
ths
作者: lonelyboy888 時間: 2014-10-29 23:38
Yes, from IFC apple shop
作者: domeso 時間: 2014-10-29 23:45
Completely fit, CWB Apple Store Red cover
作者: ayacalip 時間: 2014-10-30 09:24
唔好意思,我睇錯字
我反而咩保護都未買,真頭痕
作者: lafy 時間: 2014-10-30 10:57
唔想煩就不如買個smart case,一個搞掂哂!
作者: wongja 時間: 2014-10-30 11:17
Asked Moshi HK Facebook, versa cover for ipad air 2 預算要12 月先有。
等死人。
作者: ayacalip 時間: 2014-10-30 11:34
貴到呢
但我想問Smartcase會唔會變得好厚好重?
作者: wongja 時間: 2014-10-30 12:26
會,最主要係反皮無磁石吸唔實
部機會大左,重左
同埋易污蹧
作者: lafy 時間: 2014-10-30 15:59
唔介意可以買副廠smart case,百零蚊搞掂
作者: martyyau 時間: 2014-10-30 23:37
兩個我都用過,原裝 smartcase 唔係重 smartcase 好多,因為佢無左邊位條磁鐵,而個面一樣有磁石,而且仲吸得實過 smartcover,至於厚度,同用左 smartcover + 普通膠底殼差唔多。
至於易唔易污糟就睇人點用啦。
作者: ayacalip 時間: 2014-10-31 01:02
o! 咁我唔使唸了
作者: ayacalip 時間: 2014-10-31 01:05
本帖最後由 ayacalip 於 2014-10-31 01:06 編輯
咁即係SCase 比SCover 好易拆/裝好多?
作者: ayacalip 時間: 2014-10-31 01:08
同埋SCase 散熱方面如何? 我聽人講話會好難散熱,係咪真ga?

