Board logo

標題: Mini3 同 Air2 比音質又如何? [打印本頁]

作者: ayacalip    時間: 2014-10-24 11:43     標題: Mini3 同 Air2 比音質又如何?

見呢度有唔少ching說 Air2 音質差左,係咪”拆“左的意思?

另外有無CHING 買左 Mini3?

唔知兩部比較音質的話會係點?
作者: doraemonho    時間: 2014-10-24 11:48

見呢度有唔少ching說 Air2 音質差左,係咪”拆“左的意思?

另外有無CHING 買左 Mini3?

唔知兩部比較音 ...
ayacalip 發表於 2014-10-24 11:43



    差左係佢太動感既意思
作者: ayacalip    時間: 2014-10-25 11:07

差左係佢太動感既意思
doraemonho 發表於 2014-10-24 11:48



我再睇外國好多用家review話 Air2 speaker quality差左唔少
如果真係差左好多的話,我真係有D卻步。因為我打算想買Air2,唯有上store 試下先決定  
作者: 友達正傳    時間: 2014-10-25 20:03

我個人覺得Air2比Air音質靚左..bass係勁到成部機有小小震..另外人聲比Air較甜美
PS:我有AIR同AIR2
作者: a886    時間: 2014-10-25 21:06

我個人覺得Air2比Air音質靚左..bass係勁到成部機有小小震..另外人聲比Air較甜美
PS:我有AIR同AIR2 ...
友達正傳 發表於 25-10-2014 20:03



    AIR2人聲 真係出啲既~
所以變左部煲劇機
作者: ctl    時間: 2014-10-31 19:20

見呢度有唔少ching說 Air2 音質差左,係咪”拆“左的意思?

另外有無CHING 買左 Mini3?

唔知兩部比較音 ...
ayacalip 發表於 2014-10-24 11:43

如果佢唔係震到個板,其實佢音質黎講係好左...
我係apple store 開話最大聲
ipad mini 3唔夠ipad air 2好聲,不過真係震到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2