Board logo

標題: 想問下ipad mini2 有冇方法做到 OTG 讀寫 USB 手指入面嘅 files? [打印本頁]

作者: itavtrad    時間: 2014-10-20 23:41     標題: 想問下ipad mini2 有冇方法做到 OTG 讀寫 USB 手指入面嘅 files?

用緊 ipad mini 2 with retina display IOS 7.1.2
作者: cpk    時間: 2014-10-21 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stanleymm    時間: 2014-10-21 01:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886    時間: 2014-10-21 01:57

http://bbs.feng.com/read-htm-tid-1546299.html

JB 後可直讀cardreader 文件,
而且可直讀 cardreader video 好好用.
係睇片APP set一次就可以即開即睇,  新增 folder 指去 card reader ,  好方便,
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-21 02:38

唔明#2講咩,
不過答你係...無JB係唔得
就算買過百蚊既Apple iPad Camera Kit, 都只可以讀到D相片, ...
stanleymm 發表於 2014-10-21 01:27


之前出過隻APPLE MFi認証USB手指~一邊LIGHTNING一邊USB既ISTICK
我估佢係講緊呢隻~
作者: Rainman168    時間: 2014-10-21 09:32

Google iStick
作者: qawasaxa    時間: 2014-10-21 15:13

Google iStick
Rainman168 發表於 2014-10-21 09:32



    google 下先, 第一次聽
作者: stanleymm    時間: 2014-10-21 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WAI2    時間: 2014-10-21 23:39

本帖最後由 WAI2 於 2014-10-21 23:41 編輯
要另外買,16GB賣798,32GB過千
cpk 發表於 2014-10-21 00:51



A grade實際價係$999有32GB,你可以去行轉睇吓,唔好信price既面價。

http://www.price.com.hk/product.php?p=179022
作者: WAI2    時間: 2014-10-21 23:51

本帖最後由 WAI2 於 2014-10-21 23:53 編輯
JB 後可直讀cardreader 文件,
而且可直讀 cardreader video 好好用.
係睇片APP set一次就可以即開即睇, ...
iam886 發表於 2014-10-21 01:57



仲JB?
JB好乜?

專攻香港: 史上最強 iPhone / Android 監控病毒爆發
https://hk.lifestyle.yahoo.com/% ... 9%BC-080902909.html


http://forum4.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5403137
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-22 00:03

其實E+大把CLOUD可以用~仲洗咩買隻咁貴既手指呢- -"
作者: bassfranky    時間: 2014-10-22 00:12

如果拿部ipad 上大陸,相信冇人會用32/64G Cloud data
作者: 嘿哈兒    時間: 2014-10-22 11:32

仲JB?
JB好乜?

專攻香港: 史上最強 iPhone / Android 監控病毒爆發
WAI2 發表於 2014-10-21 23:51



    JB要用cydia d mod姐,我自己就為左要sb setting同大易中文輸入法,還有一些本身做唔到既ui setting先JB姐...
作者: WAI2    時間: 2014-10-22 15:56

JB要用cydia d mod姐,我自己就為左要sb setting同大易中文輸入法,還有一些本身做唔到既ui setting先 ...
嘿哈兒 發表於 2014-10-22 11:32



你可以係app store download iacces keyboard,然後俾$28內購大易輸入法。
作者: iam886    時間: 2014-10-23 01:46

其實E+大把CLOUD可以用~仲洗咩買隻咁貴既手指呢- -"
kenkenmy 發表於 2014-10-22 00:03

兩樣野來, 如果係街到部機唔夠位都可以睇片啦. 睇相.
睇影片, 相, 流量好大.  CLOUD 上網比錢先可以做到, 就算free wifi 會受速度影晌
去旅行入幾套影片, 睇都幾爽. 即插即睇
作者: tere    時間: 2014-10-23 05:48

其實有wifi card reader連usb port,幾百,
Seagate 又有wifi harddisk
作者: py120    時間: 2014-10-23 12:30

我用緊呢舊\
[attach]1728657[/attach]
作者: wilson6477    時間: 2014-10-23 13:56

回覆 17# py120


  how much? where can buy?
作者: py120    時間: 2014-10-23 15:15

我早幾個月前係淘寶買, 85人仔

我係灣仔298 2樓都見過有..不過就要250幾..
作者: pullip    時間: 2014-10-23 15:32

係羅, 咁多硬件可以用, 唔知點解係要jb, 跟住插舊野係屎窟睇片?
作者: py120    時間: 2014-10-23 16:00

公道D講,J唔JB 都係個人選擇..好多人裝jb 重有好多原因, ios 既封閉性 好處就係唔使煩咁多野, 唔好處就係好多制肘...jb 既出現可以有一定既方便, 但就預左有風險..

另外, 插舊野係SEAFOOD 點都會快D同慳電, 順D既..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2