標題: 未拆ipad,個sn比左人 [打印本頁]
作者: bbsfull 時間: 2014-9-30 19:51 標題: 未拆ipad,個sn比左人
一部全新既ipad air未拆封,但個sn比左人,有冇風險??
作者: panda360 時間: 2014-10-6 01:07
用你自己地址買,送貨?
作者: raykisi 時間: 2014-10-11 21:28
sn比人有咩用?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |