Board logo

標題: 未拆ipad,個sn比左人 [打印本頁]

作者: bbsfull    時間: 2014-9-30 19:51     標題: 未拆ipad,個sn比左人

一部全新既ipad air未拆封,但個sn比左人,有冇風險??
作者: panda360    時間: 2014-10-6 01:07

用你自己地址買,送貨?
作者: raykisi    時間: 2014-10-11 21:28

sn比人有咩用?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2