Board logo

標題: 升左ios 8後成日間唔中失控 [打印本頁]

作者: AlexKan222    時間: 2014-9-25 19:26     標題: 升左ios 8後成日間唔中失控

部ipad2 升左ios 8後成日間唔中失控
佢成日自己亂開app  
restore 左都系咁 , 有方法搞掂佢?
thx "
作者: deep    時間: 2014-9-28 10:18

升去ios 8.02





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2