標題:
升左ios 8後成日間唔中失控
[打印本頁]
作者:
AlexKan222
時間:
2014-9-25 19:26
標題:
升左ios 8後成日間唔中失控
部ipad2 升左ios 8後成日間唔中失控
佢成日自己亂開app
restore 左都系咁 , 有方法搞掂佢?
thx "
作者:
deep
時間:
2014-9-28 10:18
升去ios 8.02
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2