Board logo

標題: [操作疑難] 請問ipad mini用中移動4G開唔開到LTE?? [打印本頁]

作者: JKC710    時間: 2014-3-27 14:34     標題: 請問ipad mini用中移動4G開唔開到LTE??

請問ipad mini (第一代)用中移動4G開唔開到LTE??
見1GB都係$88諗住轉~
作者: louis91694    時間: 2014-3-30 20:41

jb左先用到
作者: suclabb    時間: 2014-3-31 23:34

jb左先用到
louis91694 發表於 2014-3-30 20:41



jb左點用?6.1可唔可以用?
作者: louis91694    時間: 2014-4-1 02:06

本帖最後由 louis91694 於 2014-4-1 02:13 編輯

回復 3# suclabb

6.1親測可用

1.手機已經越獄,已安裝 afc2add
2.請在電腦安裝 iFunbox 或 iTools 或 91手機助手,進入/System/Library/CarrierBundles/iPhone 找到以下2個資料夾 和 跟著進行:
       - backup 左 "Unknown.bundle" (己防過程出錯,到時可以回覆原檔)
       - copy “Hutchison_hk.bundle" 入邊所有檔案 或者 下載到電腦
       - 再貼上或者上載所有"Hutchison_hk.bundle" 檔案去 “Unknown.bundle" 資料夾里面,覆蓋所有相同檔案
3.重啟設備
4.進入設定/一般/重置/重置網路設定
5.記得改番 自己網絡公司 的APN (因為預設會是3的APN)
    例如:cmhk設置: 設定/行動網路/行動收據網路/行動數據 APN項 改成 cmhk
    若要開始個人熱點:個人熱點APN項 改成 cmhk

原理係等IOS以為你用緊3仔所以比你用4G
如果轉左3台記得要還原返
人仔4G 1800Mhz唔多,ipad mini用平時只去到8-1x mb/s
作者: romrom    時間: 2014-4-1 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrows    時間: 2014-4-1 14:18

iPad LTE 一直都冇鎖, 咩台都用到
Apple 齋鎖 iPhone
作者: louis91694    時間: 2014-4-1 15:03

本帖最後由 louis91694 於 2014-4-2 04:53 編輯

回復 6# arrows
PCCW就唔知,但人仔IPAD MINI IOS6.1就一定有鎖
加$40副SIM 共用DATA,3G真係...
我都係之前無意睇到先有得用LTE

回復 5# romrom

係好多地方都收到,但1800頻譜始終唔夠其他台快
因為人仔4G主打都係2600,所以你見到淨係收到1800既ipad mini 4G速度唔快得去邊
速度同之前用CSL 3G PLAN差唔多
人仔4G手機的話一般都20mb/s up
[attach]1656577[/attach]
作者: FULLHD    時間: 2014-4-1 22:51

咁如果核出張卡比部ipad mini 2 , 應該買邊個台D卡?
作者: louis91694    時間: 2014-4-2 04:39

本帖最後由 louis91694 於 2014-4-2 04:45 編輯

回復 8# FULLHD

ipad mini 2開始PCCW CMHK LTE 已經解除封印
基本上5個台都收到LTE架啦
不過數碼通自己只係行緊1800單頻速度就點都爭D架啦,不推薦
加上呢代終於肯行2600+1800雙頻LTE
比上代穩定快好多
作者: FULLHD    時間: 2014-4-3 17:26

回復 9# louis91694

如果唔上台,想買D儲值卡用,有冇邊張得?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2