作者: ywwong 時間: 2014-2-19 10:53 標題: 用了幾個月個screen出事了
本帖最後由 ywwong 於 2014-2-19 10:55 編輯
一出就買來用,琴晚用用下個screen 多了一條紫色嘅線! reset, recovery mode, restore.. 全部唔得。
朝早想online book genius 個 webpage 又話唔得,去到 festival walk apple store 話要等個幾鐘。
失望!!!!

作者: lordvalkyrie 時間: 2014-2-19 11:21
c hing 好黑...
我部 The new iPad, 一出就買用左咁耐, 玻璃都跌爆了, 但都無呢個問題..
作者: ywwong 時間: 2014-2-19 11:28
係,我仲用得好"鏡"錫.... 睇睇下 youtube 無啦啦走條咁嘅線出黎!!
作者: hirodo 時間: 2014-2-19 13:25
回復 3# ywwong
去天才度換機啦~
作者: 貧果 時間: 2014-2-19 14:03
打比CS 叫CS同你BOOK CWB 店, CWB比較多QUOTA.
作者: ywwong 時間: 2014-2-19 14:14
最後再Festival Walk apple store 等咗個幾鐘天才換機了

作者: ywwong 時間: 2014-2-20 12:21
換部機返來,restore 返部機,無事。
但今日開始自己 reboot..... 隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to factory setting 從新整過,部機無 app 都係咁!!
唔係黑成咁呀????????????
作者: KoBe@Lakers 時間: 2014-2-20 13:05
換部機返來,restore 返部機,無事。
但今日開始自己 reboot..... 隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to ...
ywwong 發表於 2014-2-20 12:21
去換啦,唔好等啦,不過最好去第二間。
作者: washushulu 時間: 2014-2-20 14:18
回復 1# ywwong
我之前嗰部都係咁嘅原因去天才吧換機,只能嘆句。。
好彩未過保仲有得換啦,過咗保養期先壞仲要俾錢換添(安慰下自己)

作者: ywwong 時間: 2014-2-20 22:13
今晚去換已經無貨要訂,唉!!!
5-7 days.. 後 call 我換貨..
作者: 230373518 時間: 2014-2-21 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywwong 時間: 2014-2-21 14:06
是的 64GB LTE...
啱啱收到email 話明天有得攞 haha.

