Board logo

標題: 用了幾個月個screen出事了 [打印本頁]

作者: ywwong    時間: 2014-2-19 10:53     標題: 用了幾個月個screen出事了

本帖最後由 ywwong 於 2014-2-19 10:55 編輯

一出就買來用,琴晚用用下個screen 多了一條紫色嘅線!  reset, recovery mode, restore.. 全部唔得。

朝早想online book genius 個 webpage 又話唔得,去到 festival walk apple store 話要等個幾鐘。

失望!!!!


作者: lordvalkyrie    時間: 2014-2-19 11:21

c hing 好黑...
我部 The new iPad, 一出就買用左咁耐, 玻璃都跌爆了, 但都無呢個問題..
作者: ywwong    時間: 2014-2-19 11:28

c hing 好黑...
我部 The new iPad, 一出就買用左咁耐, 玻璃都跌爆了, 但都無呢個問題.. ...
lordvalkyrie 發表於 2014-2-19 11:21


係,我仲用得好"鏡"錫.... 睇睇下 youtube 無啦啦走條咁嘅線出黎!!
作者: hirodo    時間: 2014-2-19 13:25

回復 3# ywwong

去天才度換機啦~
作者: 貧果    時間: 2014-2-19 14:03

打比CS 叫CS同你BOOK  CWB 店, CWB比較多QUOTA.
作者: ywwong    時間: 2014-2-19 14:14

最後再Festival Walk apple store 等咗個幾鐘天才換機了  
作者: ywwong    時間: 2014-2-20 12:21

換部機返來,restore 返部機,無事。

但今日開始自己 reboot.....  隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to factory setting 從新整過,部機無 app 都係咁!!

唔係黑成咁呀????????????
作者: KoBe@Lakers    時間: 2014-2-20 13:05

換部機返來,restore 返部機,無事。

但今日開始自己 reboot.....  隔大約 15 - 20 分鐘一次,restore to  ...
ywwong 發表於 2014-2-20 12:21



去換啦,唔好等啦,不過最好去第二間。
作者: washushulu    時間: 2014-2-20 14:18

回復 1# ywwong


我之前嗰部都係咁嘅原因去天才吧換機,只能嘆句。。
好彩未過保仲有得換啦,過咗保養期先壞仲要俾錢換添(安慰下自己)
作者: ywwong    時間: 2014-2-20 22:13

今晚去換已經無貨要訂,唉!!!

5-7 days.. 後 call 我換貨..
作者: 230373518    時間: 2014-2-21 14:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywwong    時間: 2014-2-21 14:06

大gb / lte ?
    可能2-3日已經有
230373518 發表於 2014-2-21 14:03


是的 64GB LTE...

啱啱收到email 話明天有得攞 haha.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2