作者: kbb48 時間: 2013-12-26 00:15 標題: Ipad mini 1買唔買得過?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc 時間: 2013-12-26 00:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kbb48 時間: 2013-12-26 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30 時間: 2013-12-26 03:25
回復 3# kbb48
聽歌點解唔買iPod classic呢
作者: lamchowpin 時間: 2013-12-26 09:11
聽歌就唔好買ipad mini
作者: yuppies 時間: 2013-12-26 19:25
CHING 請問 iPod classic 有咩甘好, 我都考慮緊.....
作者: dee30 時間: 2013-12-26 19:32
回復 6# yuppies 好聲過ipad mini 好多 160gb夠入好多wav檔
作者: yaunb 時間: 2013-12-26 19:41
要來上網, iPad mini 夠晒用, 我最近同朋友都入左二手的
一部32G 4G 版 $2,600
一部16G 4G 版 有保到二月都係 $2,300
買全新就唔抵
作者: kbb48 時間: 2013-12-26 20:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: appletv 時間: 2013-12-27 21:03
mini retina lar
作者: starcube168 時間: 2013-12-28 16:38
買mini 2啦
posted by mobile
作者: iam886 時間: 2013-12-28 17:12
MINI 2 好好多.
多八百, CPU , GPU很幾倍.
最重要係 512MB RAM , 變左 1GB RAM
作者: fung_peace 時間: 2013-12-29 08:07
以MINI1的條件,
好快就唔夠用,MINI2比較值得買
作者: porsche0112 時間: 2013-12-29 10:43
絕對唔會考慮,個mon濛到嘔
作者: tongziv 時間: 2013-12-29 11:55
你把1 同 2 放埋一齊開同一張相,你分到邊部係1邊部你2先講啦,蒙到嘔…
作者: wwwwoooo 時間: 2013-12-29 12:31
買二手既話抵玩
會有好多人放出黎
作者: falcom4a33 時間: 2013-12-29 13:52
iPad mini都好好用,接受到未買囉
作者: ~chimagun~ 時間: 2013-12-29 14:50
mini 1 真係好矇喎...
作者: lcska02nkc 時間: 2013-12-29 15:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cybershot 時間: 2013-12-29 15:19
Mini 2 個mon 都唔係靚。
作者: kitson520 時間: 2013-12-29 15:50
千其唔好買,係買就買MINI WITH RETINA
速度差好多,用緊1代LAG到死
作者: washushulu 時間: 2013-12-30 11:02
用咩APPS會LAG?
作者: boheh 時間: 2014-1-16 08:40
係真唔係, 好彩你講, 真係仲想入部 mini 1 玩下 Tim...
作者: Cartesius 時間: 2014-1-16 08:51
一般app ipad mini 1夠用有餘
除非你上網開好多tab/玩d大作game
個mon講真唔係差好遠
我就放大睇字先睇到差別
反而我覺得2重左少少拎上手都幾明顯
如果一般用家
想平d mini其實都買得過
作者: wongja 時間: 2014-1-16 09:21
mini 1 真係好矇, 不過又未矇到用唔到既
mini R 出之前,咁多部 ipad 用得最開心就係 mini 1
所以唔捨得trade in, 留番比個女玩 minecraft
作者: babypuppy 時間: 2014-1-16 09:23
點解我用RETINA
打機都有lag
作者: 黃金俠 時間: 2014-1-16 23:51
剛入手mini2...
ipod classic 聽歌
作者: uabonus 時間: 2014-1-16 23:57
iOS7 用 mini 2 行app較順
作者: 230373518 時間: 2014-1-17 00:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃金俠 時間: 2014-1-17 07:23
mini2夠幼细又清_(未用過ipad產品)
作者: Cartesius 時間: 2014-1-17 08:18
平時用好少唔放大睇吧
作者: mkid 時間: 2014-1-17 13:11
ipt vs ipc , 邊只好聲 d ?
作者: 黃金俠 時間: 2014-1-17 16:58
有ip就吾好買ipt

