Board logo

標題: Ipad mini 1買唔買得過? [打印本頁]

作者: kbb48    時間: 2013-12-26 00:15     標題: Ipad mini 1買唔買得過?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcska02nkc    時間: 2013-12-26 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kbb48    時間: 2013-12-26 00:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30    時間: 2013-12-26 03:25

回復 3# kbb48


    聽歌點解唔買iPod classic呢
作者: lamchowpin    時間: 2013-12-26 09:11

聽歌就唔好買ipad mini
作者: yuppies    時間: 2013-12-26 19:25

回復  kbb48


    聽歌點解唔買iPod classic呢
dee30 發表於 2013-12-26 03:25


CHING 請問 iPod classic 有咩甘好, 我都考慮緊.....
作者: dee30    時間: 2013-12-26 19:32

回復 6# yuppies 好聲過ipad mini 好多 160gb夠入好多wav檔 mini就...
作者: yaunb    時間: 2013-12-26 19:41

要來上網, iPad mini 夠晒用, 我最近同朋友都入左二手的
一部32G 4G 版 $2,600
一部16G 4G 版 有保到二月都係 $2,300
買全新就唔抵
作者: kbb48    時間: 2013-12-26 20:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: appletv    時間: 2013-12-27 21:03

mini retina lar
作者: starcube168    時間: 2013-12-28 16:38

買mini 2啦

posted by mobile
作者: iam886    時間: 2013-12-28 17:12

MINI 2 好好多.
多八百, CPU , GPU很幾倍.

最重要係 512MB RAM , 變左 1GB RAM
作者: fung_peace    時間: 2013-12-29 08:07

以MINI1的條件,
好快就唔夠用,MINI2比較值得買
作者: porsche0112    時間: 2013-12-29 10:43

絕對唔會考慮,個mon濛到嘔
作者: tongziv    時間: 2013-12-29 11:55

絕對唔會考慮,個mon濛到嘔
porsche0112 發表於 2013-12-29 10:43



    你把1 同 2 放埋一齊開同一張相,你分到邊部係1邊部你2先講啦,蒙到嘔…
作者: wwwwoooo    時間: 2013-12-29 12:31

買二手既話抵玩
會有好多人放出黎
作者: falcom4a33    時間: 2013-12-29 13:52

iPad mini都好好用,接受到未買囉
作者: ~chimagun~    時間: 2013-12-29 14:50

你把1 同 2 放埋一齊開同一張相,你分到邊部係1邊部你2先講啦,蒙到嘔… ...
tongziv 發表於 2013-12-29 11:55


mini 1 真係好矇喎...
作者: lcska02nkc    時間: 2013-12-29 15:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cybershot    時間: 2013-12-29 15:19

Mini 2 個mon 都唔係靚。
作者: kitson520    時間: 2013-12-29 15:50

千其唔好買,係買就買MINI WITH RETINA
速度差好多,用緊1代LAG到死
作者: washushulu    時間: 2013-12-30 11:02

千其唔好買,係買就買MINI WITH RETINA
速度差好多,用緊1代LAG到死
kitson520 發表於 2013-12-29 15:50



用咩APPS會LAG?
作者: boheh    時間: 2014-1-16 08:40

千其唔好買,係買就買MINI WITH RETINA
速度差好多,用緊1代LAG到死
kitson520 發表於 2013-12-29 15:50



    係真唔係, 好彩你講, 真係仲想入部 mini 1 玩下  Tim...
作者: Cartesius    時間: 2014-1-16 08:51

一般app ipad mini 1夠用有餘
除非你上網開好多tab/玩d大作game

個mon講真唔係差好遠
我就放大睇字先睇到差別

反而我覺得2重左少少拎上手都幾明顯

如果一般用家
想平d mini其實都買得過
作者: wongja    時間: 2014-1-16 09:21

你把1 同 2 放埋一齊開同一張相,你分到邊部係1邊部你2先講啦,蒙到嘔… ...
tongziv 發表於 2013-12-29 11:55



    mini 1 真係好矇, 不過又未矇到用唔到既
mini R 出之前,咁多部 ipad 用得最開心就係 mini 1
所以唔捨得trade in, 留番比個女玩 minecraft
作者: babypuppy    時間: 2014-1-16 09:23

點解我用RETINA
打機都有lag
作者: 黃金俠    時間: 2014-1-16 23:51

剛入手mini2...
ipod classic 聽歌
作者: uabonus    時間: 2014-1-16 23:57

iOS7 用 mini 2 行app較順
作者: 230373518    時間: 2014-1-17 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃金俠    時間: 2014-1-17 07:23

mini2夠幼细又清_(未用過ipad產品)
作者: Cartesius    時間: 2014-1-17 08:18

色水冇咩分別
最光 mini 2 暗d

不過開網頁睇字好大分別
mini 1 唔放大 細字蒙查查
mini 2 唔放大一樣睇 ...
230373518 發表於 2014-1-17 12:54 AM



平時用好少唔放大睇吧
作者: mkid    時間: 2014-1-17 13:11

我考慮緊ipt
kbb48 發表於 2013-12-26 20:12



ipt vs ipc  ,    邊只好聲 d ?
作者: 黃金俠    時間: 2014-1-17 16:58

有ip就吾好買ipt





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2