Board logo

標題: Air 有塵, 崩機, 死點... [打印本頁]

作者: 588494    時間: 2013-12-22 22:57     標題: Air 有塵, 崩機, 死點...

本帖最後由 588494 於 2013-12-24 00:57 編輯

我諗我都加埋開左apple迎20部Air,
Air 有塵, 崩機, 死點, 好難搵到部完美的...

所以, 大家如果手上有部完美的, 好好珍惜

我唔係一日開哂20部架, 我13號開始買, 去左幾日, 不斷換完又退, 退完再買又再換, 硬係買唔到一部無崩+mon下無塵+無死點既iPad Air, 咁既要求唔過份吧?
作者: hang1982    時間: 2013-12-23 04:20

如果我好似你咁開,第5至10部都已經死心同埋覺得唔好意思
作者: aida32    時間: 2013-12-23 04:33

本帖最後由 aida32 於 2013-12-23 04:37 編輯

Apple QC 已經跟教主升左上天
一係唔好買
一係自欺欺人用臭蟲論話人地QC都一様咁差,
APPLE設計一流,所以QC差係正常
呀Q精神開開心心用落去
買左出黎呻會比人屈成打手
作者: 588494    時間: 2013-12-23 11:09

我草左咁耐錢先買到部air,買到次貨唔甘心架嘛

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: appletv    時間: 2013-12-23 11:27

forget it, won't buy the new model of ipad........ i am using ipad 1 / 2 + samsung tab + LG Gpad
作者: bessho    時間: 2013-12-23 11:39

世上有完美?
作者: dee30    時間: 2013-12-23 14:09

第一部air (買蟹貨) 嘅16 gb wifi 已經完美無黃mon 光死點 花崩粒都無
作者: superrich    時間: 2013-12-23 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszyan29    時間: 2013-12-23 17:21

開咗廿部都唔得,就轉會la
用an tab la,價錢平1/3

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: arscum    時間: 2013-12-23 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AC360    時間: 2013-12-23 19:02

我諗我都加埋開左apple迎20部Air,
Air 有塵, 崩機, 死點, 好難搵到部完美的...

所以, 大家如果手上有部完 ...
588494 發表於 2013-12-22 22:57

開左20部, 保守估計你要驗貨驗足三個鐘
作者: charles2047    時間: 2013-12-23 19:07

開左20部, 保守估計你要驗貨驗足三個鐘
AC360 發表於 2013-12-23 19:02


一睇就知係佢係專業的,
邊洗咁長時間。

攞起手幾秒就掟返比個staff啦。
作者: AC360    時間: 2013-12-23 19:23

一睇就知係佢係專業的,
邊洗咁長時間。

攞起手幾秒就掟返比個staff啦。 ...
charles2047 發表於 2013-12-23 19:07

Staff開箱都要時間, 開完箱開機check塵check死點又要時間, 一部唔得換第二部又要等攞貨
作者: guppyguppgyuppy    時間: 2013-12-23 20:03

一看便知悶過頭,俾我一早退錢走人
作者: sandoeman    時間: 2013-12-23 20:06

開左20部, 保守估計你要驗貨驗足三個鐘
AC360 發表於 2013-12-23 19:02



    可能有糧出呢~ 20隻都要試,一係有人照,一係就大fans
作者: sandoeman    時間: 2013-12-23 20:07

我草左咁耐錢先買到部air,買到次貨唔甘心架嘛

(Sent from HKEPC iPhone app)
588494 發表於 2013-12-23 11:09



    洗唔洗草錢先買到部air ar?
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2013-12-24 00:44

第一部air (買蟹貨) 嘅16 gb wifi 已經完美無黃mon 光死點 花崩粒都無
dee30 發表於 2013-12-23 14:09

+1 但最大缺憾係軟件層,
唔信試下係設定禁2下「背景圖片與亮度」
作者: 588494    時間: 2013-12-24 00:58

洗唔洗草錢先買到部air ar?
sandoeman 發表於 2013-12-23 20:07



    邊有你咁有錢
作者: 588494    時間: 2013-12-24 00:59

一睇就知係佢係專業的,
邊洗咁長時間。

攞起手幾秒就掟返比個staff啦。 ...
charles2047 發表於 2013-12-23 19:07



    已補充返我唔係一次過開20部, 係apple store未開到第6部已經比人趕走左啦
作者: siuminglta    時間: 2013-12-24 01:02

俾你買到部完美嘅咪又係玩兩年就轉新款
作者: 588494    時間: 2013-12-24 01:07

俾你買到部完美嘅咪又係玩兩年就轉新款
siuminglta 發表於 2013-12-24 01:02



    都起馬有兩年用...
作者: philipsphilips    時間: 2013-12-24 12:14

如果當您每次去Apple store 要$20 ... 6 次都用左$120, 其實如果再咁換法唔係咁明智... 而且都未計機會成本, 都得享受部iPad...
作者: philipsphilips    時間: 2013-12-24 12:17

其實最簡單, Check 下Mon 有無死點, 光點, 無明顯黃Mon, 機身係咁而睇下有無花就走人啦... 又唔係買來收藏... 買野買都咁傷神就唔係咁好...
作者: kensonhk    時間: 2013-12-24 15:19

我想講,除非你係無塵lab裡面住,如果唔係用用下點都會入塵,

所以你咁換有咩意思? 換一部冇花有死點就算啦~
作者: billyck2    時間: 2013-12-24 16:21

可能你換泥換去,都係比返果兩部比你換...
作者: tszyan29    時間: 2013-12-24 16:35

可能你換泥換去,都係比返果兩部比你換...
billyck2 發表於 2013-12-24 16:21
無錯,如果去梗同一間買
自動生成vip
有vip專員服務


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: sandoeman    時間: 2013-12-24 22:05

+1 但最大缺憾係軟件層,
唔信試下係設定禁2下「背景圖片與亮度」
甜鬆餅糕 發表於 2013-12-24 00:44



    禁左好多下,會點?
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2013-12-24 22:35

禁左好多下,會點?
sandoeman 發表於 2013-12-24 22:05

你用咩機咩版禁?
Air 7.0.4禁2下即彈
作者: bathingduck    時間: 2014-1-3 19:50

Hahaha. 我呢部ipad4都會有呢個問題, 你唔講我真係唔知, 哈哈哈哈哈哈
+1 但最大缺憾係軟件層,
唔信試下係設定禁2下「背景圖片與亮度」
甜鬆餅糕 發表於 2013-12-24 00:44

作者: @112    時間: 2014-1-3 20:03

有相有真相
作者: kingleo666    時間: 2014-1-3 20:28

算吧啦~~LZ, APPLE 野QC已經由IPAD3 年代開始差~~陰陽屏由3代到而家AIR都無改善
作者: MirageKnight    時間: 2014-1-3 22:18

我絶對相信樓主今年絶對無運行. 連開20部都中招. 快尐找個睇相老指點下你.
作者: 230373518    時間: 2014-1-4 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dragonehk    時間: 2014-1-4 20:18

Few thousands dollars is not worth to waste your life!
作者: Wanderer    時間: 2014-1-4 20:31

Few thousands dollars is not worth to waste your life!
dragonehk 發表於 2014-1-4 20:18

agree, you can use that many hours to do something more benefitcial, just keep reminding yourself this world is not perfect
作者: kb940510    時間: 2014-1-4 21:19

ipad 3 16gb wifi版路過吃花生。。。
作者: cb2y    時間: 2014-1-5 14:58

我想講,除非你係無塵lab裡面住,如果唔係用用下點都會入塵,

所以你咁換有咩意思? 換一部冇花有死點就算啦~ ...
kensonhk 發表於 2013-12-24 15:19



    無野呀-- mon好少會用用下入塵,唔識唔好亂up
作者: 230373518    時間: 2014-1-5 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: applasd    時間: 2014-1-7 22:30

睇黎樓主係新一代的宋慈
作者: lamk    時間: 2014-1-8 02:44

無野呀-- mon好少會用用下入塵,唔識唔好亂up
cb2y 發表於 2014-1-5 14:58



    我唔知好似樓下CHING 咁講"砌時粒塵已經在機內" 定後來飛入...
但我部IPAD2 買時冇塵, 而家有...
作者: cybershot    時間: 2014-1-8 09:53

Don't waste your time, it is just a tool to make your life better and this kind of product life is within one year. it just leave few months to have new model.
作者: buddy25    時間: 2014-1-8 10:47

真心佩服, 幾千蚊攪咁多野
我買果時真係好Q求其
無咩表面傷痕, 簡單CHECK下光死點就算
咩野冷暖MON, 陰陽MON, 我真係唔識
作者: 230373518    時間: 2014-1-8 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 230373518    時間: 2014-1-8 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leslieh2o    時間: 2014-1-8 12:45

想買部冇塵都唔易
作者: 230373518    時間: 2014-1-8 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buonobi    時間: 2014-1-8 14:02

世事難完美0

太執著d瑕疵其實都唔係幾好

但有時比咁多錢買個心頭好
係人都想自己部機完美,
唔忿氣部機有瑕疵 人之常 情

不過可能就係有d 人唔係太在意(我都係=_=")
諗諗下可能益鬼左apple
d qc做唔足都知有人ok會買
好驚佢越黎越過份!
作者: raiden_yxl    時間: 2014-1-10 11:28

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: arigato    時間: 2014-1-10 12:42

同意樓上師兄講法,電話平板電腦產品生命週期得六個月到一年,不用太上心吧?外表無花無崩就算,塵方面就用用下點都會有,還好的是你現在要店員開平板電腦比你驗退換,如果你買支0.95 11602開人鋪頭十支過幾日話有塵要退換,我諗一定吾會禁順利。
作者: 星寧    時間: 2014-1-11 16:45

係咪我要求低? 買左2部都冇事WOR 其實只要平時用睇唔到就OK 又唔會用放大鏡去睇
作者: XexeX    時間: 2014-1-13 15:30

如果你買對標榜音靚o既Head Phone,聽唔出左右聲唔平衡的話,就唔好諗咁多,繼續用啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2