作者: guppyguppgyuppy 時間: 2013-12-5 09:09 標題: 好鬼得意....
好鬼得意, 未出MINI RETINA前D人死話要等, 又話RETINA MINI個芒靚. 到出左, 買左後D人又係咁同AIR比較, 又話點解唔夠AIR靚, 唔夠NEXUS靚...
作者: rickyso 時間: 2013-12-5 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight 時間: 2013-12-5 12:20
係forum都係個個人都心懷鬼胎, 各為其主'架啦'. 唔係點會有氣紛.
作者: iam886 時間: 2013-12-5 12:35
你唔知慾望係無窮無盡咩
重有, 有比較係無窮無盡
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2013-12-5 12:43
吹下水啫, 認真便輸了
作者: 梁炳 時間: 2013-12-5 13:05
好合理wor...
數據上係應該ipad mini sharp D
到拿上手先會知實際情況
所以買電子野千祺唔好只信網上review, 未玩過實機就訂
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2013-12-5 14:42
但我見好多師兄都寫住必買, 但買完又後悔
作者: MirageKnight 時間: 2013-12-5 15:06
你真係知有幾多講咗一定會買就一定買先得'架'.
. 我淨係知依度好多人無論乜產品都推到高一高.
跟住人返轉頭推佢落涯.
以此為樂.依度也有好多人係驚自己買咗的野好似無人買. 不斷咁推. 希望多尐人認同. 多返尐安全同優越感.
當然也有好多人係為咗份人工出post.
真用家其實好少出聲.
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2013-12-5 15:20
假用家問既問題又幾似真用緊, 所以真係真的假不了, 假的真不了
作者: 貧果 時間: 2013-12-5 17:21
簡單一句, 自己用得開心/滿意就夠了.
作者: wutoms 時間: 2013-12-6 01:23
最得意係自己睇唔出黃mon,但係po張相上黎問其他人係咪黃mon,應唔應該去換....
作者: a886 時間: 2013-12-6 04:01
回復 7# guppyguppgyuppy
唔吹下,唔比下,點會有話題?
作者: a886 時間: 2013-12-6 04:02
回復 11# wutoms
依啲搵黎煩,好多人都係咁,佢地鍾意就得啦~
作者: aida32 時間: 2013-12-6 04:23
apple 已經唔係以前追求完美個apple
QC差左令果粉失望係事實
果粉有權上黎呻下好正常
用一年換機又如何?,QC有問題唔爽就去換到爽
唔好學到某D果粉,仲覺得apple産品係完美,自欺欺人,
作者: bobopig 時間: 2013-12-7 22:40
因為 MINI 同 IPADA 係兩隻芒.
所以買完會後悔唔出奇.
一來 MINI 頭批芒趕住出. 陰羊仲勁過 IPADA
二來. MINI 芒個色域唔夠 IPADA 高. 會好淡.
可能係 SHARP 既問題.
作者: lcska02nkc 時間: 2013-12-7 22:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwyeung8 時間: 2013-12-8 11:04
回復 14# aida32
認同,鴛鴦mon係真有其事,QC 嚴重疏忽,如果發生係其他品牌,又會笑人QC咁架云云,錯就要認嘛
作者: waterpipe 時間: 2013-12-8 11:59
自己用得開心就好,
ipad mini 開心使用中
作者: waterpipe 時間: 2013-12-8 12:00
PS: 無update ios
作者: v908 時間: 2013-12-8 15:22
今天討論區有幾多打手, 而好多人就只會針對一兩個weak point 來打,
mini 2個mon我用緊, 我個人對mon要求十分高, mini 2個mon絕對係靚mon,
亦都唔覺有陰陽mon同鬼影, 實質我都無去試, 唔覺眼就無謂揾出來.
作者: playst 時間: 2013-12-8 16:03
用Air/Mini有幾何會全白黎睇架, 真係好多餘囉,
普通上網,睇片,睇地圖,FB,teamview根本唔覺

