Board logo

標題: 又要開POST講下發佈會之後部份人會講D咩 [打印本頁]

作者: rickyso    時間: 2013-10-22 11:41     標題: 又要開POST講下發佈會之後部份人會講D咩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 怪盜^o^雷斯    時間: 2013-10-22 11:47

An : iPad 5 剩係變細咗咋麻...冇咩新意..教主不在, Apple 真係冇得救...
作者: wongja    時間: 2013-10-22 11:48

1) 我敢大膽預言iPad 5會喺Apple真正沒落嘅標誌
2) 我敢大膽預言iPad Mini 2會喺Apple真正沒落嘅標誌
3) Jo ...
rickyso 發表於 2013-10-22 11:41



次次都係咁架啦
作者: Xingson    時間: 2013-10-22 11:53

其實如果ipad mini都有retina的話,ipad 5個芒就一定要更高解釋度先似樣,除非mini果個retina唔足2048x1536啦。
作者: arpathk    時間: 2013-10-22 11:55

"完全冇創新, 只係輕左, 薄左, CPU快左, 畫面靚左, 完全冇進步, APPLE RIP!"
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-22 11:59

標準話冇新意
勞哥照舊炒唔起
作者: rickyso    時間: 2013-10-22 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-10-22 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-10-22 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: victor1144    時間: 2013-10-22 14:48

通常發佈完幾耐有得係網上APPLE STORE 訂?
作者: rickyso    時間: 2013-10-22 15:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hirodo    時間: 2013-10-22 15:20

舊酒新瓶 Apple已死
作者: bighead    時間: 2013-10-22 16:01

"我想買"

利申: 用緊mini 4G, mini 2有1G RAM+retina即換
作者: lam33369369    時間: 2013-10-22 16:12

有冇人知邊到有直播睇?
作者: yoyo348    時間: 2013-10-22 16:17

準備信用卡
作者: lam33369369    時間: 2013-10-22 16:29

回復 15# yoyo348
上年準傋到呢加
作者: cw203    時間: 2013-10-22 17:23

1) 我敢大膽預言iPad 5會喺Apple真正沒落嘅標誌
2) 我敢大膽預言iPad Mini 2會喺Apple真正沒落嘅標誌
3) Jo ...
rickyso 發表於 2013-10-22 11:41


「蘋果已死」這句真係聽足幾年。
另一個例句就係「點解無XXXX」?

年年如是
作者: a886    時間: 2013-10-22 19:37

回復 1# rickyso


    正常都係用64BIT 但無4gb ram 架啦
作者: cw203    時間: 2013-10-22 19:59

回復  rickyso


    正常都係用64BIT 但無4gb ram 架啦
a886 發表於 2013-10-22 19:37


Tim Cook唔掂。華爾街的反應已經預見蘋果已死,股價下跌(跌輻1至10%)
新款iPad那麼貴,沒有減價,買XXXX仲好。
點解沒有XXXX(iTV、iWatch、VF-1S、GN Drive..etc)
作者: a886    時間: 2013-10-22 20:04

回復 19# cw203


    iTV、iWatch 依兩樣出,好肯定死忠打手又有得嘈
作者: raymond37211    時間: 2013-10-22 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886    時間: 2013-10-22 21:52

品牌效應. 你吹佢唔脹.......幾唔掂都有人買
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-22 21:58

我估MINI會貴左
作者: 軟硬大師    時間: 2013-10-22 23:46

IPAD 5 放大版IPAD MINI  只係輕左 用電量維持不變 又係雙核 RAM 只係1.5GB
作者: PYA    時間: 2013-10-23 00:02

回復 17# cw203


+1

我估 *** 死佢都未死
作者: lam33369369    時間: 2013-10-23 00:04

回復 24# 軟硬大師
ipad5係放大版ipad mini
ipad mini 2係縮小版ipad4

如有touch id:
ipad5/ipad mini 2 係放大版iphone5s
作者: 神奇小冰冰    時間: 2013-10-23 06:29

我估MINI會貴左
神奇小冰冰 發表於 2013-10-22 21:58


拿都話
作者: yukashing    時間: 2013-10-23 10:18

回復  cw203


    iTV、iWatch 依兩樣出,好肯定死忠打手又有得嘈
a886 發表於 2013-10-22 20:04



我估蘋果有可能根本無意推出咩itv, iwatch,可能係煙幕,等d對手"瞎忙"一餐

事實上依家所謂智能電視,智能手錶發展都相當有限,完全冇打開市場
作者: tuyylihk    時間: 2013-10-23 10:50

Tim Cook唔掂。華爾街的反應已經預見蘋果已死,股價下跌(跌輻1至10%)
新款iPad那麼貴,沒有減價,買XXXX ...
cw203 發表於 2013-10-22 19:59

開市個陣係升
發佈個陣真係跌左1.5%
但收市跌幅愈黎愈低...
盤後倒升添

理解唔到今日咩情況
作者: a886    時間: 2013-10-23 11:50

回復 28# yukashing


市場依啲野,自已打番黎姐

當初7"/8"果時咪又係話無,咪又係比山寨廠同三星密集式打開左,之後Apple又出,仲話自已最好體驗
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 12:04

回復  yukashing


市場依啲野,自已打番黎姐

當初7"/8"果時咪又係話無,咪又係比山寨廠同三星密 ...
a886 發表於 2013-10-23 11:50

有錢佬都用電話 , 智能手機都打得入
但智能手錶功能同手機OVERLAP , 而且最多流行一旅貪新鮮會買
TV更加講唔通 , 家用電腦都做到何必要買智能電視??
平板電腦、智能手機反而以電腦性能+流動性先打出市場
作者: yukashing    時間: 2013-10-23 12:14

回復  yukashing


市場依啲野,自已打番黎姐

當初7"/8"果時咪又係話無,咪又係比山寨廠同三星密 ...
a886 發表於 2013-10-23 11:50


分別係ipad mini 出之前話唔搞,更加唔高調搞動作
而iwatch就到處註冊iwatch呢個商標,多次訪問都高調談論穿戴式裝置
陰謀論d來講,好大機會係誤導你班友分左資源去研發呢d穿戴式裝置
其實大家都清楚,以宜家的電池,觸屏LCD/LED,基本上你有任何好ge idea都係比續航玩死,唔通你真係想戴隻每日叉電ge穿戴式裝置出街?
作者: a886    時間: 2013-10-23 12:59

回復 31# Isaiah

講係咁講,se/sony出錶都出左六代,一樣照出
作者: a886    時間: 2013-10-23 13:01

回復 32# yukashing


電依樣好死既姐,遲啲就話有咩能,戴上手自動差電架啦
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 13:13

回復  Isaiah

講係咁講,se/sony出錶都出左六代,一樣照出
a886 發表於 2013-10-23 12:59

咁唔知你係HK見過有人用未??
我就未啦
作者: yukashing    時間: 2013-10-23 13:59

咁唔知你係HK見過有人用未??
我就未啦
Isaiah 發表於 2013-10-23 13:13


根本個樣都玩具feel,尤其如果番工著正裝,戴住呢隻野真係比人笑
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 14:01

根本個樣都玩具feel,尤其如果番工著正裝,戴住呢隻野真係比人笑
yukashing 發表於 2013-10-23 13:59


有人死拗有市場嘛,咪陪佢吹兩句囉。
作者: a886    時間: 2013-10-23 17:32

回復 35# Isaiah


    又係問依啲問題
如果真係無人用就唔會繼續出,我身邊有人買,我都唔會話熱賣同好多人用,大家生活圈子唔同無得講依樣野


姐係有啲人生活圈子都係個個iphone,有啲人個個用and機咁
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 22:52

回復  Isaiah


    又係問依啲問題
如果真係無人用就唔會繼續出,我身邊有人買,我都唔會話熱賣同 ...
a886 發表於 2013-10-23 17:32

亞視無人睇蝕錢咪繼續係度??
AMD推土機D CPU比INTEL 秒到傻一樣照出??
再無市場都賣得出 , SONY之前出產品出到蝕錢一樣照出
NOKIA KEEP住出WP手機KEEP住蝕咪繼續出
市場再細都會有人出產品架 , 係咪值得投資問題咋   
( 同樣一個問題 , WP難成大器 , 咪又有NOKIA KEEP住出??
個問題係佢做唔做大到個市場嘛... 同樣智能手錶實有人出實有市場架
做唔做得大先係關鍵 )
作者: lcska02nkc    時間: 2013-10-23 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 22:56

NOKIA KEEP住出WP手機KEEP住蝕咪繼續出
艱難時期已過,至wp8 lumia出左之後,銷量一路升緊,股價都比一年前番 ...
lcska02nkc 發表於 2013-10-23 22:55

我出POST前都諗到會引到你出尼架啦...
作者: lcska02nkc    時間: 2013-10-23 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 23:03

只希望ms唔好糟塌左NOKIA
lcska02nkc 發表於 2013-10-23 22:58


話時話
MS收購前NOKIA轉虧為營未??
作者: lcska02nkc    時間: 2013-10-23 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Isaiah    時間: 2013-10-23 23:17

2012 q4賺左錢,係因為同ns(咩nokia西門子)有關


q2 report顯示,2013今年q2都係蝕,不過比2012q2大幅收窄 ...
lcska02nkc 發表於 2013-10-23 23:08

三大巨人相繼離場(NOKIA , MOTO , ERICSSION)
真係令人唏噓
作者: a886    時間: 2013-10-23 23:20

回復 39# Isaiah


   無市場就唔會間間輪住出啦
作者: lcska02nkc    時間: 2013-10-23 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Isaiah    時間: 2013-10-24 09:38

回復  Isaiah


   無市場就唔會間間輪住出啦
a886 發表於 2013-10-23 23:20

咁你點睇WP??
我會用WP係智能手機既市場尼比喻智能手錶既市場囉...
(都叫做間間輪住出架XD)
作者: arpathk    時間: 2013-10-24 10:23

根本個樣都玩具feel,尤其如果番工著正裝,戴住呢隻野真係比人笑
yukashing 發表於 2013-10-23 13:59


老西配膠錶
作者: a886    時間: 2013-10-24 11:15

回復 48# Isaiah


    我自己都準備轉會買1520

咁你覺得我會點睇
作者: Isaiah    時間: 2013-10-24 11:17

回復  Isaiah


    我自己都準備轉會買1520

咁你覺得我會點睇
a886 發表於 2013-10-24 11:15


咁睇尼好快WP同SMARTWATCH 會雄霸天下啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2