Board logo

標題: [操作疑難] JB左既IPAD可以拎去維修?? [打印本頁]

作者: CMwong    時間: 2013-9-9 13:35     標題: JB左既IPAD可以拎去維修??

我未過保養-_-但係充唔到電...網上搵到既方法都試左~依然無法充電...
甘我又恢復唔到原廠~因為插電腦無電都著唔到機...

JB左可以直接拎去維修?? 同埋有無人試過郵寄維修??
作者: yoyo348    時間: 2013-9-9 14:59

開唔到機要令去銀城果間,我剛剛整完!
作者: wheno    時間: 2013-9-9 17:56

你都著唔到機, 又點會CHECK到你JB? 咪照拎去囉
作者: kasterli    時間: 2013-9-11 12:36

開唔到就無計,如果唔係都係 restore 返先會好 d
作者: agent_smith    時間: 2013-9-12 14:44

開唔到就乜都唔駛做,開到機就記得 restore





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2