標題: [操作疑難] JB左既IPAD可以拎去維修?? [打印本頁]
作者: CMwong 時間: 2013-9-9 13:35 標題: JB左既IPAD可以拎去維修??
我未過保養-_-但係充唔到電...網上搵到既方法都試左~依然無法充電...
甘我又恢復唔到原廠~因為插電腦無電都著唔到機...
JB左可以直接拎去維修?? 同埋有無人試過郵寄維修??
作者: yoyo348 時間: 2013-9-9 14:59
開唔到機要令去銀城果間,我剛剛整完!
作者: wheno 時間: 2013-9-9 17:56
你都著唔到機, 又點會CHECK到你JB? 咪照拎去囉
作者: kasterli 時間: 2013-9-11 12:36
開唔到就無計,如果唔係都係 restore 返先會好 d
作者: agent_smith 時間: 2013-9-12 14:44
開唔到就乜都唔駛做,開到機就記得 restore
