標題: ipad 3 jailbreak 后 怎樣store 反原廠唔要個 cydia?? [打印本頁]
作者: numberwan 時間: 2013-2-11 10:59 標題: ipad 3 jailbreak 后 怎樣store 反原廠唔要個 cydia??
已經試過重置所有設定同清除所有內容和設定都唔得。
用清除所有內容和設定部機就hang 左,要長按home 制+power先開得番機
有無ching可指教我,
tks
作者: PC147 時間: 2013-2-11 11:20
一定要經itunes 做restore
作者: numberwan 時間: 2013-2-11 16:17
已經試過經itunes 做restore 都係唔得,出左個(3194)錯誤佈告
可能之前由6.0 經wifi升6.1 ,個shsh無backup,搞到restore 唔到,
有無ching 指點點解救
tks
作者: jerrychf 時間: 2013-2-11 16:40
要用 dfu 模式去 restore
其他回復係唔 work
作者: numberwan 時間: 2013-2-11 17:56
試過都not ok ,都係出3194.
用就正常,就係唔比我 restore番,真頭痕!
作者: Glow_eye 時間: 2013-2-11 19:06
我試過換第二部電腦黎做 restore 就得佐
作者: numberwan 時間: 2013-2-11 23:44
回復 6# Glow_eye
用你教方法終於搞掂,唔該!
作者: lamk 時間: 2013-2-11 23:55
姐係要點RESTORE?
作者: numberwan 時間: 2013-2-12 00:37
用另一部電腦裝個新itunes,連線跟著回復就得,家中得部舊電腦行xp,行得好慢搞左成個幾鐘先搞掂

