作者: scstanley 時間: 2013-2-7 21:19 標題: upgrade 完 evasi0n 1.1 後另一個問題
cydia 變成咁
[attach]1491472[/attach]
PS : up 前裝左 retinapad
作者: jackmm101 時間: 2013-2-7 21:41
你緊係裝左開心版retinapad,舊版唔支援ios 6,摌左佢拉
作者: scstanley 時間: 2013-2-7 21:44
想剷都剷唔到, 其實 up 前係無問題用到的
作者: a886 時間: 2013-2-7 21:55
回復 3# scstanley
入safe mode 啦~
retinapad 得1.3.5 先支援6.1 IOS
仲有1.3.5係會同activator 撞~
所以我都係5.1.1 唔上6.1 住
作者: laubong 時間: 2013-2-7 23:26
按住 VOL+ 開機 -> 入cydia(這時 cydia 會正常番)-> 移除 retinapad -> reboot
作者: scstanley 時間: 2013-2-8 15:49
fixed, thx
作者: 黑面人 時間: 2013-2-8 16:02
如果我早d睇到, 我就唔駛restore後再jb多次啦!
作者: aiyume 時間: 2013-2-8 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mikechiu 時間: 2013-2-9 16:00
謝ching分享!!
作者: 愛神 時間: 2013-2-9 17:38
我之前都係咁, 用左1.3.5無晒事

