Board logo

標題: upgrade 完 evasi0n 1.1 後另一個問題 [打印本頁]

作者: scstanley    時間: 2013-2-7 21:19     標題: upgrade 完 evasi0n 1.1 後另一個問題

cydia 變成咁
[attach]1491472[/attach]

PS : up 前裝左 retinapad
作者: jackmm101    時間: 2013-2-7 21:41

你緊係裝左開心版retinapad,舊版唔支援ios 6,摌左佢拉
作者: scstanley    時間: 2013-2-7 21:44

你緊係裝左開心版retinapad,舊版唔支援ios 6,摌左佢拉
jackmm101 發表於 2013-2-7 21:41



    想剷都剷唔到, 其實 up 前係無問題用到的
作者: a886    時間: 2013-2-7 21:55

回復 3# scstanley


    入safe mode 啦~

retinapad 得1.3.5 先支援6.1 IOS
仲有1.3.5係會同activator 撞~

所以我都係5.1.1 唔上6.1 住
作者: laubong    時間: 2013-2-7 23:26

按住 VOL+ 開機 -> 入cydia(這時 cydia 會正常番)-> 移除 retinapad -> reboot
作者: scstanley    時間: 2013-2-8 15:49

按住 VOL+ 開機 -> 入cydia(這時 cydia 會正常番)-> 移除 retinapad -> reboot
laubong 發表於 2013-2-7 23:26



    fixed, thx
作者: 黑面人    時間: 2013-2-8 16:02

如果我早d睇到, 我就唔駛restore後再jb多次啦!
作者: aiyume    時間: 2013-2-8 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mikechiu    時間: 2013-2-9 16:00

謝ching分享!!
作者: 愛神    時間: 2013-2-9 17:38

1.3.4版有問題, 1.3.5出左, 解決左個問題
aiyume 發表於 2013-2-8 23:09


我之前都係咁, 用左1.3.5無晒事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2