作者: chingming 時間: 2013-1-1 23:34 標題: 依家邊到出Ipad 2 平?
想出翻部ipad 2 畀小朋友玩下,想問下邊到出會平d?
thx
作者: j.lo 時間: 2013-1-1 23:37
要最平咪二手
要保證咪Apple Retail Store
作者: chingming 時間: 2013-1-1 23:39
胃信果d 仲有無ipad 2 賣?
作者: pobi 時間: 2013-1-1 23:44
$3088 iPad 2 , 16G, Wifi only
作者: speed 時間: 2013-1-1 23:59
如果3088 出ipad2 16g, 不如買ipad mini 16g
作者: y2kming 時間: 2013-1-2 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming 時間: 2013-1-2 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwe1qwe 時間: 2013-1-2 12:53
Aos有番新機,平d,都有1年保養
作者: katyaaa 時間: 2013-1-3 01:36
點解唔上3台出? PLAN又算係平!
作者: jokelib 時間: 2013-1-3 02:18
回復 9# katyaaa
3台仲有 iPad 2?
作者: cheunghin539 時間: 2013-1-3 09:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: katyaaa 時間: 2013-1-4 23:10
我睇漏左個2字..我估唔到現家仲有人用ipad 2,現家個個都肯定出4嫁啦
作者: JOEGO發 時間: 2013-1-4 23:40
回復 5# speed
MON大唔會咁易近視OR眼睛疲勞
不過睇得多都係會
作者: qwe1qwe 時間: 2013-1-6 16:27
唔唸下出mini?
作者: 閃電王 時間: 2013-1-7 00:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gzzw 時間: 2013-1-7 19:35
二手最便
作者: 進滕光 時間: 2013-1-9 13:56
尋晚係瘋宅用清貨價買左部全新 iPad 2 64GB WiFi 版,連 5% 渣打回贈 $2,700 左右~~
作者: ahwah133 時間: 2013-1-9 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dizzy86 時間: 2013-1-9 16:55
IPAD2而家個價理論上已經跌到好低所以才會想買IPAD2俾小朋友玩吧
小朋友唔會覺得有咩大分別
作者: aaron444 時間: 2013-1-12 12:02
IPAD 16GB未停產,仲有新機
作者: CATHY515 時間: 2013-1-12 12:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CATHY515 時間: 2013-1-12 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enn 時間: 2013-1-31 04:39
2手IPAD3正D, 個MON真係好大分別.
作者: 扒王 時間: 2013-1-31 06:09
係大鋪買儲現金積分算唔算平左~
作者: tocheukho 時間: 2013-2-2 00:09
唔建議IPAD 2:
1. RAM少彈APPS 512 MB vs 1GB
2. 成本低左好多, IPAD 4 MON同cpu 都係頂級,, 兩者只差800
作者: pp99 時間: 2013-2-2 20:56
Corporate plan 好似仲有
作者: Nngiht 時間: 2013-2-2 21:13
APPLE野就算係舊野都唔會跌到好離普.
SO建議買IPAD3.
作者: prometheus 時間: 2013-2-6 03:22
搭單一問......e+放ipad3入ipad4係咪時候?
作者: Anthony2005 時間: 2013-2-6 04:18
岩岩 25/1 做過《特別購物日》
http://www.techorz.com/jetso/app ... iscount-price-list/
ipad2 只須 $3088-300 = $2,788

ipad 2 & 4 同樣係獲得扣減 $300 之下
ipad2 減價幅度其實比起 ipad4 仲多
作者: Anthony2005 時間: 2013-2-6 04:33
由於最近出面全新機收購價稍高於《特別購物日》既價
所以可能會有人「買多左」

樓主可以試下去其他出名 forum 既 apple 交易專區作出徵求
不過私人交收只要一部既話
起碼要比「交收當日ST價」再多 $50-80 先會有人放
作者: a886 時間: 2013-2-6 23:08
回復 5# speed
有咩分別


