Board logo

標題: 依家邊到出Ipad 2 平? [打印本頁]

作者: chingming    時間: 2013-1-1 23:34     標題: 依家邊到出Ipad 2 平?

想出翻部ipad 2 畀小朋友玩下,想問下邊到出會平d?
thx
作者: j.lo    時間: 2013-1-1 23:37

要最平咪二手

要保證咪Apple Retail Store
作者: chingming    時間: 2013-1-1 23:39

胃信果d 仲有無ipad 2 賣?
作者: pobi    時間: 2013-1-1 23:44

$3088 iPad 2 , 16G, Wifi only
作者: speed    時間: 2013-1-1 23:59

如果3088 出ipad2 16g, 不如買ipad mini 16g
作者: y2kming    時間: 2013-1-2 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-1-2 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwe1qwe    時間: 2013-1-2 12:53

Aos有番新機,平d,都有1年保養
作者: katyaaa    時間: 2013-1-3 01:36

點解唔上3台出? PLAN又算係平!
作者: jokelib    時間: 2013-1-3 02:18

回復 9# katyaaa

3台仲有 iPad 2?
作者: cheunghin539    時間: 2013-1-3 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: katyaaa    時間: 2013-1-4 23:10

回復  katyaaa

3台仲有 iPad 2?
jokelib 發表於 2013-1-3 02:18



    我睇漏左個2字..我估唔到現家仲有人用ipad 2,現家個個都肯定出4嫁啦
作者: JOEGO發    時間: 2013-1-4 23:40

回復 5# speed


MON大唔會咁易近視OR眼睛疲勞
不過睇得多都係會
作者: qwe1qwe    時間: 2013-1-6 16:27

唔唸下出mini?
作者: 閃電王    時間: 2013-1-7 00:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gzzw    時間: 2013-1-7 19:35

二手最便
作者: 進滕光    時間: 2013-1-9 13:56

胃信果d 仲有無ipad 2 賣?
chingming 發表於 2013-1-1 23:39


尋晚係瘋宅用清貨價買左部全新 iPad 2 64GB WiFi 版,連 5% 渣打回贈 $2,700 左右~~
作者: ahwah133    時間: 2013-1-9 14:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dizzy86    時間: 2013-1-9 16:55

IPAD2而家個價理論上已經跌到好低所以才會想買IPAD2俾小朋友玩吧
小朋友唔會覺得有咩大分別
作者: aaron444    時間: 2013-1-12 12:02

IPAD 16GB未停產,仲有新機
作者: CATHY515    時間: 2013-1-12 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CATHY515    時間: 2013-1-12 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enn    時間: 2013-1-31 04:39

2手IPAD3正D, 個MON真係好大分別.
作者: 扒王    時間: 2013-1-31 06:09

係大鋪買儲現金積分算唔算平左~
作者: tocheukho    時間: 2013-2-2 00:09

唔建議IPAD 2:
1. RAM少彈APPS   512 MB vs 1GB
2. 成本低左好多, IPAD 4 MON同cpu 都係頂級,, 兩者只差800
作者: pp99    時間: 2013-2-2 20:56

Corporate plan 好似仲有
作者: Nngiht    時間: 2013-2-2 21:13

APPLE野就算係舊野都唔會跌到好離普.
SO建議買IPAD3.
作者: prometheus    時間: 2013-2-6 03:22

搭單一問......e+放ipad3入ipad4係咪時候?
作者: Anthony2005    時間: 2013-2-6 04:18

apple野不嬲都公價,邊度有得平?
CATHY515 發表於 2013-1-12 12:07

岩岩 25/1 做過《特別購物日》
http://www.techorz.com/jetso/app ... iscount-price-list/
ipad2 只須 $3088-300 = $2,788  

ipad 2 & 4 同樣係獲得扣減 $300 之下
ipad2 減價幅度其實比起 ipad4 仲多  
作者: Anthony2005    時間: 2013-2-6 04:33

Corporate plan 好似仲有
pp99 發表於 2013-2-2 20:56

由於最近出面全新機收購價稍高於《特別購物日》既價
所以可能會有人「買多左」  
樓主可以試下去其他出名 forum 既 apple 交易專區作出徵求  

不過私人交收只要一部既話
起碼要比「交收當日ST價」再多 $50-80 先會有人放  
作者: a886    時間: 2013-2-6 23:08

回復 5# speed


    有咩分別





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2