作者: 斯卡X 時間: 2012-12-27 01:39 標題: 有無人呢排數碼通LTE/3G都係得2Mb? 限速??
唔知做乜事
打上去問又話無限到速
作者: y2kming 時間: 2012-12-27 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris6688hk 時間: 2012-12-27 15:50
師兄係用無限PLAN?
作者: 斯卡X 時間: 2012-12-27 19:48
Yes 我有兩張卡,一張有事一張無事
作者: chris6688hk 時間: 2012-12-28 02:05
咁你係咪1張超左果個公平守則?
作者: miff123 時間: 2012-12-28 10:25
我都用佢 LTE...睇PPS 仲快過屋企個Wi-FI喎...haha..
作者: antonycc 時間: 2012-12-28 11:28
我冇問題。
作者: 改咩名好 時間: 2012-12-29 13:29
我仲諗住join士o麥通
作者: icccso 時間: 2012-12-29 19:44
用ipad 4 + LTE好快, 快過屋企wi-fi, 結果過左5GB都唔覺, OCFA U/DL都係得番幾十kB/sec (之前1xxxkB/sec)
作者: devilmax 時間: 2012-12-29 19:46
我都唔覺佢有限速, 不過有d地區經常斷線就有
作者: py120 時間: 2012-12-31 11:43
3G 就真係慢左好多 ><""
作者: gigijaja 時間: 2012-12-31 12:45
小弟用3 LTE都明顯快過屋企WiFi (BB100)。 用LTE真係好易過5GB!
作者: Ericson 時間: 2012-12-31 13:34
me 2.......

