Board logo

標題: 有無人呢排數碼通LTE/3G都係得2Mb? 限速?? [打印本頁]

作者: 斯卡X    時間: 2012-12-27 01:39     標題: 有無人呢排數碼通LTE/3G都係得2Mb? 限速??

唔知做乜事

打上去問又話無限到速
作者: y2kming    時間: 2012-12-27 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris6688hk    時間: 2012-12-27 15:50

師兄係用無限PLAN?
作者: 斯卡X    時間: 2012-12-27 19:48

師兄係用無限PLAN?
chris6688hk 發表於 2012-12-27 15:50



    Yes 我有兩張卡,一張有事一張無事
作者: chris6688hk    時間: 2012-12-28 02:05

Yes 我有兩張卡,一張有事一張無事
斯卡X 發表於 2012-12-27 19:48



    咁你係咪1張超左果個公平守則?
作者: miff123    時間: 2012-12-28 10:25

我都用佢 LTE...睇PPS 仲快過屋企個Wi-FI喎...haha..
作者: antonycc    時間: 2012-12-28 11:28

我冇問題。
作者: 改咩名好    時間: 2012-12-29 13:29

我仲諗住join士o麥通
作者: icccso    時間: 2012-12-29 19:44

用ipad 4 + LTE好快, 快過屋企wi-fi, 結果過左5GB都唔覺, OCFA U/DL都係得番幾十kB/sec (之前1xxxkB/sec)
作者: devilmax    時間: 2012-12-29 19:46

我都唔覺佢有限速, 不過有d地區經常斷線就有
作者: py120    時間: 2012-12-31 11:43

3G 就真係慢左好多 ><""
作者: gigijaja    時間: 2012-12-31 12:45

小弟用3 LTE都明顯快過屋企WiFi (BB100)。 用LTE真係好易過5GB!
作者: Ericson    時間: 2012-12-31 13:34

3G 就真係慢左好多 >
py120 發表於 2012-12-31 11:43



    me 2.......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2