作者: so? 時間: 2012-12-25 22:54 標題: 我friend連ipad mini都覺得重
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jokelib 時間: 2012-12-25 23:09
用 iPad micro - iPod Touch
作者: kingson12hk 時間: 2012-12-25 23:11
200G真係難D WOR
作者: 大檸樂 時間: 2012-12-25 23:25
叫佢慢慢等下先
將來總會有一日做到
但到時佢又可能話要100g 以下
作者: haha_22 時間: 2012-12-26 02:05
可能第N代可以做到你個friend ge要求
作者: 316915238 時間: 2012-12-26 02:14
可能ipad mini 4會做到
掛
作者: y2kming 時間: 2012-12-26 07:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: j.lo 時間: 2012-12-26 13:08
建議樓主個friend (唔係樓主) 用返白紙算
又薄又輕 BB都唔覺得重
作者: chris6688hk 時間: 2012-12-26 13:14
不如叫佢用 itouch,夠輕夠細
作者: lcska02nkc 時間: 2012-12-26 14:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karl0711 時間: 2012-12-26 14:37
應該真係出IPOD TOUCH先夠輕比"佢"用
作者: dee30 時間: 2012-12-26 15:05
我個fd都覺 (用緊note2)
作者: netfestv3v 時間: 2012-12-26 16:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 特務阿七 時間: 2012-12-27 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hi_fi 時間: 2012-12-27 02:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yves~ 時間: 2012-12-27 12:42
我有相熟物理治療師可介紹
作者: SLOPE 時間: 2012-12-27 12:51
10寸 PAD 200G Retina 續航力一個月 仲好添
作者: Savio 時間: 2012-12-27 13:42
我想揾個女朋友36.24.36,天使面孔,黃花閏女,C文大方,唔大洗唔貪錢唔愛玩,香港出生,IQ高,有學識,月入十萬,養埋我,最重要唔介意我有老婆仔女!
噢,sorry, 我同樓主個朋友既要求,暫時都似幻想多啲,搬去水區似適合點
作者: lok2007 時間: 2012-12-27 22:08
如果我無估錯, 你朋友應該係.................殘癈既
作者: tuyylihk 時間: 2012-12-28 11:33
唔講重量啦
10粒鐘,你死上網iPad都勉強啦...
開埋Apps打機iPad都死...
作者: 不胖胖 時間: 2012-12-28 12:44
拆左舊電, 改做插濕電用, 應該ok
作者: shwl 時間: 2012-12-28 16:00
樓主Friend應該是港女
我見街上好多港女都唔夠力拎手袋的

作者: 海棉寶寶豬 時間: 2012-12-28 21:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海棉寶寶豬 時間: 2012-12-28 21:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海棉寶寶豬 時間: 2012-12-28 21:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungfung87 時間: 2012-12-29 14:59
太弱雞了吧==""
作者: eric_1203 時間: 2012-12-29 15:22
叫你個FD唔好咁毒,練大隻D啦
作者: kambo_tong 時間: 2012-12-29 15:24
輕係好,但係唔可能又要馬兒好,又要馬兒不吃草。ipad mini 已做到好好,同重量最好有retina。
作者: mxy_007 時間: 2012-12-29 22:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s 時間: 2012-12-29 22:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallfaihk1111 時間: 2012-12-30 10:12
like like
作者: kson 時間: 2012-12-30 10:33
其實你個FRD 好有夢想! 我都想要部咁既機 :D!!! 科技會不斷進步 (多謝偉大既科學家同研究員) 遲下實會造到咁既好野比我地!!!
作者: PSP 時間: 2012-12-30 11:25
Note 7" 一定o岩佢
作者: 改咩名好 時間: 2012-12-30 18:56
應該係

作者: 改咩名好 時間: 2012-12-30 18:57
我要求比C兄你仲低,求其免費俾部ipad我就得,運費我出又點話
作者: fungfung87 時間: 2012-12-30 19:14
回復 35# 改咩名好
CHING我同你要求一樣XD
作者: marcolee96 時間: 2012-12-30 22:33
不如你自己研究整部100g以內,10吋retina mon
續航力叉一次電就用一世既平板啦好冇?
作者: lion97 時間: 2012-12-31 10:56
我建議Apple買ipad or mini, 送一對義肢,
掛在胸前, 拿什麽也不用力.
作者: wetfloor 時間: 2012-12-31 11:08
回復 36# fungfung87
X2
我要求高返少少,希望可以集運 XD
作者: muimui84 時間: 2012-12-31 14:30
你FD裸跑架?
作者: GEISS 時間: 2012-12-31 14:42
甚麼叫眼高手底就係咁解!
作者: qaz11 時間: 2012-12-31 23:08
第一次上手的確唔覺係勁輕, 仲要加套. 但短期都應該唔會出到勁輕到似本書, 頂多都係輕多dd, 除非忽然電池有咩大突破. 所以一廂情願等retina既可能有排等, 有都唔會輕.

