Board logo

標題: 我friend連ipad mini都覺得重 [打印本頁]

作者: so?    時間: 2012-12-25 22:54     標題: 我friend連ipad mini都覺得重

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jokelib    時間: 2012-12-25 23:09

用 iPad micro - iPod Touch
作者: kingson12hk    時間: 2012-12-25 23:11

200G真係難D WOR
作者: 大檸樂    時間: 2012-12-25 23:25

叫佢慢慢等下先
將來總會有一日做到
但到時佢又可能話要100g 以下
作者: haha_22    時間: 2012-12-26 02:05

可能第N代可以做到你個friend ge要求
作者: 316915238    時間: 2012-12-26 02:14

可能ipad mini 4會做到


作者: y2kming    時間: 2012-12-26 07:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: j.lo    時間: 2012-12-26 13:08

建議樓主個friend (唔係樓主) 用返白紙算
又薄又輕 BB都唔覺得重
作者: chris6688hk    時間: 2012-12-26 13:14

不如叫佢用 itouch,夠輕夠細
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-26 14:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karl0711    時間: 2012-12-26 14:37

應該真係出IPOD TOUCH先夠輕比"佢"用
作者: dee30    時間: 2012-12-26 15:05

我個fd都覺 (用緊note2)
作者: netfestv3v    時間: 2012-12-26 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 特務阿七    時間: 2012-12-27 01:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hi_fi    時間: 2012-12-27 02:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yves~    時間: 2012-12-27 12:42

我有相熟物理治療師可介紹
作者: SLOPE    時間: 2012-12-27 12:51

10寸 PAD 200G Retina 續航力一個月 仲好添
作者: Savio    時間: 2012-12-27 13:42

我想揾個女朋友36.24.36,天使面孔,黃花閏女,C文大方,唔大洗唔貪錢唔愛玩,香港出生,IQ高,有學識,月入十萬,養埋我,最重要唔介意我有老婆仔女!

噢,sorry, 我同樓主個朋友既要求,暫時都似幻想多啲,搬去水區似適合點
作者: lok2007    時間: 2012-12-27 22:08

如果我無估錯, 你朋友應該係.................殘癈既
作者: tuyylihk    時間: 2012-12-28 11:33

唔講重量啦
10粒鐘,你死上網iPad都勉強啦...
開埋Apps打機iPad都死...
作者: 不胖胖    時間: 2012-12-28 12:44

拆左舊電, 改做插濕電用, 應該ok
作者: shwl    時間: 2012-12-28 16:00

樓主Friend應該是港女
我見街上好多港女都唔夠力拎手袋的
作者: 海棉寶寶豬    時間: 2012-12-28 21:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海棉寶寶豬    時間: 2012-12-28 21:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海棉寶寶豬    時間: 2012-12-28 21:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungfung87    時間: 2012-12-29 14:59

太弱雞了吧==""
作者: eric_1203    時間: 2012-12-29 15:22

叫你個FD唔好咁毒,練大隻D啦
作者: kambo_tong    時間: 2012-12-29 15:24

輕係好,但係唔可能又要馬兒好,又要馬兒不吃草。ipad mini 已做到好好,同重量最好有retina。
作者: mxy_007    時間: 2012-12-29 22:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2012-12-29 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallfaihk1111    時間: 2012-12-30 10:12

建議樓主個friend (唔係樓主) 用返白紙算
又薄又輕 BB都唔覺得重
j.lo 發表於 2012-12-26 13:08


like like
作者: kson    時間: 2012-12-30 10:33

距 希望ipad mini 2
可以retina mon, 保持10小時續航力同埋重量 200g到








利申:
我friend不是 我  ...
so? 發表於 2012-12-25 22:54



    其實你個FRD 好有夢想! 我都想要部咁既機 :D!!! 科技會不斷進步 (多謝偉大既科學家同研究員) 遲下實會造到咁既好野比我地!!!
作者: PSP    時間: 2012-12-30 11:25

Note 7" 一定o岩佢
作者: 改咩名好    時間: 2012-12-30 18:56

樓主Friend應該是港女
我見街上好多港女都唔夠力拎手袋的
shwl 發表於 2012-12-28 16:00



    應該係
作者: 改咩名好    時間: 2012-12-30 18:57

我要求就冇你地咁高, 只要Apple 貼埋錢比我用iPad 就收貨
s 發表於 2012-12-29 22:48



    我要求比C兄你仲低,求其免費俾部ipad我就得,運費我出又點話
作者: fungfung87    時間: 2012-12-30 19:14

回復 35# 改咩名好


    CHING我同你要求一樣XD
作者: marcolee96    時間: 2012-12-30 22:33

不如你自己研究整部100g以內,10吋retina mon
續航力叉一次電就用一世既平板啦好冇?
作者: lion97    時間: 2012-12-31 10:56

我建議Apple買ipad or mini,     送一對義肢,  

掛在胸前,   拿什麽也不用力.   
作者: wetfloor    時間: 2012-12-31 11:08

回復 36# fungfung87


X2

我要求高返少少,希望可以集運 XD
作者: muimui84    時間: 2012-12-31 14:30

你FD裸跑架?
作者: GEISS    時間: 2012-12-31 14:42

甚麼叫眼高手底就係咁解!
作者: qaz11    時間: 2012-12-31 23:08

第一次上手的確唔覺係勁輕, 仲要加套. 但短期都應該唔會出到勁輕到似本書, 頂多都係輕多dd, 除非忽然電池有咩大突破. 所以一廂情願等retina既可能有排等, 有都唔會輕.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2