標題: [測試] 有無ching部mini lte....個wifi short short地 [打印本頁]
作者: buddy25 時間: 2012-12-3 19:38 標題: 有無ching部mini lte....個wifi short short地
我果部…硬係覺得個wifi好慢,好lag
明明connect左router,
但load唔到data咁...
有時就好一陣,又停一陣咁
4s & ipad3都正常
作者: tp108 時間: 2012-12-3 19:43
耐唔耐會咁
作者: buddy25 時間: 2012-12-3 20:18
有無解決方法??
需唔需要換機?
作者: tp108 時間: 2012-12-3 20:54
回復 3# buddy25
我無換, 影響唔大, 我接受到
作者: miumiumiu 時間: 2012-12-4 14:39
經常係咁...
作者: takaho 時間: 2012-12-4 14:41
應該係ios6既bug
你去setting, 揀返你個 wifi id, 入去 "HTTP代理伺服器" 度揀 "自動", 應該會好好多
作者: rk884 時間: 2012-12-4 15:27
本帖最後由 rk884 於 2012-12-4 15:33 編輯
你係咪裝左pccw auto correct ?
我delete 左就正常返
作者: buddy25 時間: 2012-12-4 16:34
THANKS.....try try sin

