Board logo

標題: AOS 換完部iPad 32GB LTE 仲有塵背小花 [打印本頁]

作者: Tux    時間: 2012-12-1 00:31     標題: AOS 換完部iPad 32GB LTE 仲有塵背小花

我係咪要認命呢?
作者: Tux    時間: 2012-12-1 00:34

其實iPad 4有無完美mon存在?
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-12-1 00:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 316915238    時間: 2012-12-1 00:36

再換
反正ipad4大把貨應該都唔洗等好耐一次
大不了退機退款walkin去IFC買  開到自己滿意為止
作者: Tux    時間: 2012-12-1 00:39

本帖最後由 Tux 於 2012-12-1 00:40 編輯

回復 4# 316915238


    都要等成個星期、C hing 係咪試過walk in 入apple store 換 aos 嘅iPad mini?
作者: 316915238    時間: 2012-12-1 01:11

回復  316915238


    都要等成個星期、C hing 係咪試過walk in 入apple store 換 aos 嘅iPad mini? ...
Tux 發表於 2012-12-1 00:39


係試過,但試左兩部service unit都比我手拎部更黃(specialist話其實我部已經好自然唔算暖,不過我睇慣藍白mon iphone4S+5)
結果都係無功而還

重回主題,你都可以去試下手神開兩部service unit望望,兩部應該頂盡,開得多既話serve你哥位難做,師兄自己衡量啦
作者: tp108    時間: 2012-12-1 01:22

唔鐘意咪再換過
作者: n_nice    時間: 2012-12-1 02:18

點解依家apple product 會咁
定係mon既問題,qc極都係咁
作者: andyfun    時間: 2012-12-1 03:37

我今日買左架LTE 32G Mini

開頭以為花左..後尾我用少少水用布卒兩卒後甩哂..原來機背唔係花而係膠水積
作者: cybershot    時間: 2012-12-1 03:48

如果冇節目,咪日日去換當節目。
作者: y2kming    時間: 2012-12-1 07:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 316915238    時間: 2012-12-1 15:31

如果冇節目,咪日日去換當節目。
cybershot 發表於 2012-12-1 03:48



提議唔錯喎師兄xd





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2