作者: Tux 時間: 2012-12-1 00:31 標題: AOS 換完部iPad 32GB LTE 仲有塵背小花
我係咪要認命呢?
作者: Tux 時間: 2012-12-1 00:34
其實iPad 4有無完美mon存在?
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-12-1 00:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 316915238 時間: 2012-12-1 00:36
再換
反正ipad4大把貨應該都唔洗等好耐一次
大不了退機退款walkin去IFC買 開到自己滿意為止
作者: Tux 時間: 2012-12-1 00:39
本帖最後由 Tux 於 2012-12-1 00:40 編輯
回復 4# 316915238
都要等成個星期、C hing 係咪試過walk in 入apple store 換 aos 嘅iPad mini?
作者: 316915238 時間: 2012-12-1 01:11
係試過,但試左兩部service unit都比我手拎部更黃(specialist話其實我部已經好自然唔算暖,不過我睇慣藍白mon iphone4S+5
結果都係無功而還
重回主題,你都可以去試下手神開兩部service unit望望,兩部應該頂盡,開得多既話serve你哥位難做,師兄自己衡量啦
作者: tp108 時間: 2012-12-1 01:22
唔鐘意咪再換過
作者: n_nice 時間: 2012-12-1 02:18
點解依家apple product 會咁
定係mon既問題,qc極都係咁
作者: andyfun 時間: 2012-12-1 03:37
我今日買左架LTE 32G Mini
開頭以為花左..後尾我用少少水用布卒兩卒後甩哂..原來機背唔係花而係膠水積
作者: cybershot 時間: 2012-12-1 03:48
如果冇節目,咪日日去換當節目。
作者: y2kming 時間: 2012-12-1 07:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 316915238 時間: 2012-12-1 15:31
提議唔錯喎師兄xd

