作者: amdwii 時間: 2012-11-30 00:01 標題: 點解好多人蝕賣Ipad 4
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja 時間: 2012-11-30 00:04
唔明
屋企用其實perfect
我setup 好部mini 都轉番 ipad 4 用
Mini 出街先啱用
作者: y2kming 時間: 2012-11-30 00:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimfactory 時間: 2012-11-30 00:07
蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~
作者: ccu 時間: 2012-11-30 00:20
因為果d係炒家, 如果自用可以砌幅ipad牆出來, 明未

作者: ccu 時間: 2012-11-30 00:22
之前有fd收左部-400, 仲要未開盒
作者: chris6688hk 時間: 2012-11-30 00:30
係啊我都係咁諗,除非全部都係員工價85折入手啦哈
作者: kinx80 時間: 2012-11-30 00:30
新既都有得平幾舊
仲買二手
作者: jimfactory 時間: 2012-11-30 00:35
搵到個全新平三舊,諗緊入唔入好~
部IPAD MINI LTE又聽日到~
要大定要細好?!
作者: Daedae 時間: 2012-11-30 00:35
D炒家炒股票蝕左,都要止蝕離場,何況iPad呢D科技野,走慢D可能蝕得仲甘。
作者: y2kming 時間: 2012-11-30 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimfactory 時間: 2012-11-30 00:51
唔啦,已經有兩部(NOTE 2 LTE + 10.1),諗住搵部行到LTE嘅TAB嚟用之嘛~
作者: aeolian2009 時間: 2012-11-30 01:03
邊到有?pm網址俾我,我要
作者: josephcgsa 時間: 2012-11-30 01:07
要蝕幾多一部
作者: cybershot 時間: 2012-11-30 01:38
回復 14# josephcgsa
HKD400
作者: ivanau 時間: 2012-11-30 08:09
pm me, please. Thanks a lot!
作者: initial23 時間: 2012-11-30 08:51
之前 $4200 入手32gb. 未開盒.
作者: ivanau 時間: 2012-11-30 08:57
師兄係那裡買呢?可否pm我呢?謝謝!
作者: dee30 時間: 2012-11-30 09:36
其實見到iPad 4張圖都知無得炒啦 咁重嘅石頭機送比我都唔想用
作者: leung93 時間: 2012-11-30 10:06
賺飛行里數,蝕少少當平買機票
作者: charcsc2000 時間: 2012-11-30 10:59
低果班人死啦..就係因為佢地成日買哂d貨, 成日搞到抄價出現..
作者: cheap_kwong 時間: 2012-11-30 17:12
可否PM我呢,想買一部
作者: chiman83 時間: 2012-11-30 19:55
係咪ipad 4 wifi + cellular???
係既話我都想入返部
有既pm我啦~~~
作者: 小子 時間: 2012-11-30 20:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: initial23 時間: 2012-11-30 23:22
肥花。
不過而家少左好多喇, 三個星期前好多蟹貨。32gb平均都只係4400〜4500,要撞手神先會有4200〜4300。 而家d蟹貨都比人掃得七七八八。
作者: ivanau 時間: 2012-12-1 00:06
Thanks a lot!
作者: palmaholic 時間: 2012-12-1 00:06
Pls pm me of the website. Thanks!
作者: cheap_kwong 時間: 2012-12-1 00:43
而家HSBC在新城市豐記或dg都有200蚊回贈啦
作者: henryli 時間: 2012-12-1 00:52
i want it too. pls pm
作者: tomccwai 時間: 2012-12-1 18:13
真係幾抵, 但係玩過NEW IPAD, IPAD 2, 同IPAD 1 既師兄, 相信99.9%都轉去MINI, 出街攞住個磚頭, 真係冇邊個頂得住, 到頭來只可以係屋企用
作者: initial23 時間: 2012-12-1 18:23
真係幾抵, 但係玩過NEW IPAD, IPAD 2, 同IPAD 1 既師兄, 相信99.9%都轉去MINI, 出街攞住個磚頭, 真係冇邊個 ...
tomccwai 發表於 2012-12-1 18:13
錯了, 用開 ipad 既應該唔會放棄 ipad 而只用mini.
我就係用開ipad 1, 而家轉o左 ipad 4th, 遲d 可能買埋mini.
作者: tomccwai 時間: 2012-12-1 18:48
錯了, 用開 ipad 既應該唔會放棄 ipad 而只用mini.
我就係用開ipad 1, 而家轉o左 ipad 4th, 遲d 可 ...
initial23 發表於 2012-12-1 18:23
IPAD 個RETINA真係好正, 但出街都係MINI, 我都有NEW IPAD, 放係屋企用
作者: c8k 時間: 2012-12-2 16:14
回復 17# initial23
原價4688?
你賣番出去仲有得讚wo

