Board logo

標題: 點解好多人蝕賣Ipad 4 [打印本頁]

作者: amdwii    時間: 2012-11-30 00:01     標題: 點解好多人蝕賣Ipad 4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja    時間: 2012-11-30 00:04

唔明
屋企用其實perfect
我setup 好部mini 都轉番 ipad 4 用
Mini 出街先啱用
作者: y2kming    時間: 2012-11-30 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimfactory    時間: 2012-11-30 00:07

蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~
作者: ccu    時間: 2012-11-30 00:20

唔明
屋企用其實perfect
我setup 好部mini 都轉番 ipad 4 用
Mini 出街先啱用
wongja 發表於 2012-11-30 00:04



    因為果d係炒家, 如果自用可以砌幅ipad牆出來, 明未
作者: ccu    時間: 2012-11-30 00:22

蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~
jimfactory 發表於 2012-11-30 00:07



    之前有fd收左部-400, 仲要未開盒
作者: chris6688hk    時間: 2012-11-30 00:30

因為d人以為有得炒入左好多部,點知原來係食詐糊,加上d卡數到期要找數,唔蝕賣點清蟹貨黎冚數呀 ...
y2kming 發表於 2012-11-30 00:06



    係啊我都係咁諗,除非全部都係員工價85折入手啦哈
作者: kinx80    時間: 2012-11-30 00:30

蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~
jimfactory 發表於 2012-11-30 00:07


新既都有得平幾舊
仲買二手
作者: jimfactory    時間: 2012-11-30 00:35

新既都有得平幾舊
仲買二手
kinx80 發表於 2012-11-30 00:30


搵到個全新平三舊,諗緊入唔入好~
部IPAD MINI LTE又聽日到~
要大定要細好?!
作者: Daedae    時間: 2012-11-30 00:35

D炒家炒股票蝕左,都要止蝕離場,何況iPad呢D科技野,走慢D可能蝕得仲甘。
作者: y2kming    時間: 2012-11-30 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimfactory    時間: 2012-11-30 00:51

駛乜煩啫,大細都要囉
y2kming 發表於 2012-11-30 00:42


唔啦,已經有兩部(NOTE 2 LTE + 10.1),諗住搵部行到LTE嘅TAB嚟用之嘛~
作者: aeolian2009    時間: 2012-11-30 01:03

見X網站,好多人蝕賣Ipad 4,點解?
amdwii 發表於 2012-11-30 00:01



    邊到有?pm網址俾我,我要
作者: josephcgsa    時間: 2012-11-30 01:07

要蝕幾多一部
作者: cybershot    時間: 2012-11-30 01:38

回復 14# josephcgsa

HKD400
作者: ivanau    時間: 2012-11-30 08:09

見X網站,好多人蝕賣Ipad 4,點解?
amdwii 發表於 2012-11-30 00:01

pm me, please. Thanks a lot!
作者: initial23    時間: 2012-11-30 08:51

之前 $4200 入手32gb. 未開盒.
作者: ivanau    時間: 2012-11-30 08:57

之前 $4200 入手32gb. 未開盒.
initial23 發表於 2012-11-30 08:51


師兄係那裡買呢?可否pm我呢?謝謝!
作者: dee30    時間: 2012-11-30 09:36

其實見到iPad 4張圖都知無得炒啦 咁重嘅石頭機送比我都唔想用依加後悔緊點解之前唔訂多一㗎mini (訂左一㗎16gb白用緊)
作者: leung93    時間: 2012-11-30 10:06

賺飛行里數,蝕少少當平買機票
作者: charcsc2000    時間: 2012-11-30 10:59

低果班人死啦..就係因為佢地成日買哂d貨, 成日搞到抄價出現..
作者: cheap_kwong    時間: 2012-11-30 17:12

可否PM我呢,想買一部
作者: chiman83    時間: 2012-11-30 19:55

係咪ipad 4 wifi + cellular???
係既話我都想入返部

有既pm我啦~~~
作者: 小子    時間: 2012-11-30 20:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: initial23    時間: 2012-11-30 23:22

師兄係那裡買呢?可否pm我呢?謝謝!
ivanau 發表於 2012-11-30 08:57



    肥花。
不過而家少左好多喇, 三個星期前好多蟹貨。32gb平均都只係4400〜4500,要撞手神先會有4200〜4300。 而家d蟹貨都比人掃得七七八八。
作者: ivanau    時間: 2012-12-1 00:06

肥花。
不過而家少左好多喇, 三個星期前好多蟹貨。32gb平均都只係4400〜4500,要撞手神先會有4200 ...
initial23 發表於 2012-11-30 23:22

Thanks a lot!
作者: palmaholic    時間: 2012-12-1 00:06

見X網站,好多人蝕賣Ipad 4,點解?
amdwii 發表於 2012-11-30 00:01


Pls pm me of the website.  Thanks!
作者: cheap_kwong    時間: 2012-12-1 00:43

而家HSBC在新城市豐記或dg都有200蚊回贈啦
作者: henryli    時間: 2012-12-1 00:52

i want it too. pls pm
作者: tomccwai    時間: 2012-12-1 18:13

真係幾抵, 但係玩過NEW IPAD, IPAD 2, 同IPAD 1 既師兄, 相信99.9%都轉去MINI, 出街攞住個磚頭, 真係冇邊個頂得住, 到頭來只可以係屋企用
作者: initial23    時間: 2012-12-1 18:23

真係幾抵, 但係玩過NEW IPAD, IPAD 2, 同IPAD 1 既師兄, 相信99.9%都轉去MINI, 出街攞住個磚頭, 真係冇邊個 ...
tomccwai 發表於 2012-12-1 18:13



    錯了, 用開 ipad 既應該唔會放棄 ipad 而只用mini.

我就係用開ipad 1, 而家轉o左 ipad 4th, 遲d 可能買埋mini.
作者: tomccwai    時間: 2012-12-1 18:48

錯了, 用開 ipad 既應該唔會放棄 ipad 而只用mini.

我就係用開ipad 1, 而家轉o左 ipad 4th, 遲d 可 ...
initial23 發表於 2012-12-1 18:23



    IPAD 個RETINA真係好正, 但出街都係MINI, 我都有NEW IPAD, 放係屋企用
作者: c8k    時間: 2012-12-2 16:14

回復 17# initial23


    原價4688?
你賣番出去仲有得讚wo





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2