Board logo

標題: iPad mini 會唔會早出貨? [打印本頁]

作者: anson    時間: 2012-10-27 09:52     標題: iPad mini 會唔會早出貨?

之前新iPod Nano開賣,我即訂話要兩星期,點知第3日就出貨喇!

唔知部iPad mini會唔會下星期出,星期五/六就收到 早過official launch date就應該唔會喇
作者: xx123321    時間: 2012-10-27 09:56

連ackn email都未收到~
作者: pcqman    時間: 2012-10-27 10:33

多d人cut單,都有可能架,我想快d換走部ipad2~ haha





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2