標題: 自動亮度? [打印本頁]
作者: HAPPYEVERY 時間: 2012-4-14 14:09 標題: 自動亮度?
部ipad有得開自動亮度!但同時間又可以手動調光暗,如果我調暗左佢自動個到又不會調返光,係太陽下!
咁怪既!
作者: ipple 時間: 2012-4-14 21:57
我都覺佢個自動係有D問題
作者: andyfun 時間: 2012-4-14 22:09
本帖最後由 andyfun 於 2012-4-14 22:10 編輯
剛剛入房關燈再開試左冇事喎
作者: rabbit82047 時間: 2012-4-14 22:10
自動亮度經常性都會調到過暗,所以我宜家都係關左個自動功能,反正要調都唔係太多步驟
作者: StrBen 時間: 2012-4-15 00:59
我都覺得好怪,我自己都係係multi-task果到向左自己較
作者: TeraBytes 時間: 2012-4-15 01:23
開左自動之後, 手動亮度就係自動時會用既最高亮度...
