作者: WAI2 時間: 2010-10-20 09:05 標題: 攜iPad北上徵稅千元(全新或自用).內地海關越來越發,又多1條cap水財路
本帖最後由 WAI2 於 2010-10-20 10:32 編輯
其實iPhone、iPad d電子野好平常.但而家內地人,香港人帶全新或自用iPhone、iPad都會被打稅(iPad收一千元人民幣稅,iphone也差唔多吧)
內地海關越來越發,又多1條cap水財路.
本身都係平板電腦同ipad之間爭紮,而家就100%揀平板電腦,唉.
(東方日報)攜iPad北上徵稅千元:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
(蘋果日報)帶自用 iPad過關 深圳徵稅千元:
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=14571547
(太陽報)帶自用iPad北上徵稅千元 (帶兩斤海味都被人捉)
http://the-sun.on.cc/cnt/news/20101020/00407_023.html
(am730)帶iPad iPhone入內地 隨時打稅¥1000
http://www.am730.com.hk/article.php?article=28021&d=1302
作者: ae861 時間: 2010-10-20 09:32
咁我下下上去咪唔見多2千?我一部IPHONE4, 1 部3GS...><
作者: agent_smith 時間: 2010-10-20 09:32
it is crazy!
作者: WAI2 時間: 2010-10-20 09:37
上去1次又周到唔見2000,上多幾次又周到多幾次既話.........
作者: ae861 時間: 2010-10-20 09:38
都夠去澳門玩幾雲....
作者: ykwky 時間: 2010-10-20 09:40
就算唔合理都無計,阿爺話事...

作者: stonehead 時間: 2010-10-20 09:45
好明顯係貿易保護主義,為左保護大陸嗰d山寨pad/山寨phone既市場啦
作者: EU仔 時間: 2010-10-20 09:48
佢地可能好等錢洗
作者: Wildblue 時間: 2010-10-20 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: awinds 時間: 2010-10-20 13:05
山寨IPHONE4 自用會唔會都被收稅
作者: laputafish 時間: 2010-10-20 13:21
仲諗旅行返大陸帶埋部 iPad 去當地圖用都好.

睇佢個攜帶入境不能免稅商品一覽
‧電視機‧攝像機‧錄影機‧放影機‧音響設備‧冷氣機
‧雪櫃‧洗衣機‧相機‧影印機‧程式控制電話系統(PABX)
‧微型電腦及存儲等周邊設備‧電話機‧無線傳呼系統
‧傳真機‧電腦‧打印機及文字處理機‧家具‧燈具‧餐料
連相機都唔畀帶, 咁都係唔好返大陸旅行.
但個表度無提手機. 咁可能 iPhone ok 喎.
作者: ykwky 時間: 2010-10-20 13:27
仲諗旅行返大陸帶埋部 iPad 去當地圖用都好.
睇佢個攜帶入境不能免稅商品一覽
‧電視機‧攝像機‧錄影機‧放影機‧音響設備‧冷氣機
‧雪櫃‧洗衣機‧相機‧影印機‧程式控制電話系統(PABX)
‧微型電腦及存儲等周邊設備‧電話機‧無線傳呼系統
‧傳真機‧電腦‧打印機及文字處理機‧家具‧燈具‧餐料
連相機都唔畀帶, 咁都係唔好返大陸旅行.
但個表度無提手機. 咁可能 iPhone ok 喎.
laputafish 發表於 2010-10-20 13:21
D 大陸關員當 iPhone 係雪櫃你都吹佢唔漲...

作者: WAI2 時間: 2010-10-20 13:33
iPhone 唔ok ,而家主要針對iPhone、iPad
大陸D政策5時花6時變,普通手機應該得,
但大陸剛剛有iPhone、iPad行貨發售,價格比香港貴,又缺貨,
嚴格打稅可以阻止iPhone、iPad流入國內,佢地保障返 大陸版iPhone、iPad銷情.
但係香港/外國人自用iPhone、iPad好common好時尚,如果工作,旅遊經大陸海關就要打20%(人仔1000),就好唔合理
作者: 大檸樂 時間: 2010-10-20 13:59
主要都係唔想香港iphone 同ipad 入境
雖然香港人帶去大陸工作或旅遊好正常
但羅湖果到幾多香港人專門帶水貨上去
成日都見到D 人一人攞人部notebook 過關
大陸海關好難分邊D人係自用邊D係專門帶水貨
我諗所以直頭全部都要打稅咁就唔洗煩
作者: tuyylihk 時間: 2010-10-20 14:03
咦,咁我之前拎住部dv5返湖北冇事咪好好彩?
(雖然買左2年幾[大學機],不過當初實價都成萬2)
我仲帶住部DC仔...咦,咁d記者點算?
咁iPod Touch唔會都要抽稅掛....
作者: chrismok 時間: 2010-10-20 14:45
帶新機上去畀人捉就一定抵死, 不過自用都捉就真係....
不如帶LV, GUCCI, Agen b 袋都徵稅LA
作者: gerrardjamie 時間: 2010-10-20 17:26
果D唔係稅.直頭係茶錢...
佢地唔理咩叫IPHONE同IPAD架
淨係認住個蘋果LOGO...如果你個銀包有個蘋果LOGO都會當你APPLE產品捉去收茶錢
作者: denc 時間: 2010-10-20 18:01
笑咗!You Win!^^
作者: dragonehk 時間: 2010-10-20 19:09
Over RMB 2000 belonging can be taxed according to TVB!
作者: 611 時間: 2010-10-20 20:49
香港去深圳再上機飛成都...去西藏
過關無打人叫打稅喎, DV + DSLR ...
作者: laputafish 時間: 2010-10-20 23:48
果D唔係稅.直頭係茶錢...
佢地唔理咩叫IPHONE同IPAD架
淨係認住個蘋果LOGO...如果你個銀包有個蘋果LOGO都 ...
gerrardjamie 發表於 2010-10-20 17:26
如果將蘋果改成香蕉會點呢?
話呢個係香蕉牌相架
作者: chinwah 時間: 2010-10-20 23:57
YEAH, 今日成功袋2部 iPHONE 3G 返上去整,
成功無事返到落嚟
(我仲要背囊袋左部 netbook, 咁都成功過到去又返到嚟)
作者: wing1234 時間: 2010-10-21 00:00
癡乜線
咁電腦收唔收?
其他電話收唔收?
電話隨身用品都要打稅...............著底褲要打稅丫
呢 d 只會被其他國家當笑柄
作者: bee8013 時間: 2010-10-21 11:49
HTC DESIRE唔駛打稅, IPHONE4要,哈哈哈。。。
作者: lazy_fish_cat 時間: 2010-10-21 21:21
HTC 系唔需要打稅, 打蘋果即系打富士康, 打富士康即系報服佢亂甘加人工, 攪亂大陸個經濟, 你攪佢, 佢攪返你地D人用蘋果野.
作者: WAI2 時間: 2010-10-22 06:15
又有新既新聞
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

