作者: ronc2490 時間: 2021-7-28 09:56 標題: 何詩蓓有機會取得3面獎牌
本帖最後由 ronc2490 於 2021-7-28 09:59 編輯
200米自由得到銀牌,不用失望,游到1分54秒內,雖敗猶榮。
黎緊50同100仲有機會奪金。
加油!
作者: ronc2490 時間: 2021-7-28 10:06
100初賽今晚, 50初賽星期五。
100機會大啲, 50對手太多。
作者: ronc2490 時間: 2021-7-28 10:07
200破了亞洲紀錄。
作者: lays 時間: 2021-7-28 10:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2021-7-28 11:01
加油, 希望更多獎牌
作者: C-Leung 時間: 2021-7-28 11:11
本帖最後由 C-Leung 於 2021-7-28 11:12 編輯
回復 4 #lays
所以其他泳手就冇咁努力?
努力就拎到金牌,咁小組賽選手全部都應該拎金牌啦
努力做出好成績,突破自己已經好叻
就算冇牌都值得驕傲
而家銀牌直頭犀非利
作者: wct 時間: 2021-7-28 12:29
睇狀態,應該唔止一面咁少
作者: lays 時間: 2021-7-28 12:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung 時間: 2021-7-28 12:50
本帖最後由 C-Leung 於 2021-7-28 12:53 編輯
回復 8 #lays
做一次世界第一咁容易?幾多億分1嘅機會?
運動競技原意就係挑戰自己超越自己,互相切磋互相交流
以冠軍做目標當然係好事
但努力過後就肯定有冠軍?做唔到冠軍就係失敗者?拎唔到冠軍都讚就係自圓其說?
真係笑死人
你講得 佢既努力唔應該只得第二名
即係漠視其他人嘅努力啦
我覺得你好唔尊重同場同樣付出好多努力嘅其他7位運動員
作者: lays 時間: 2021-7-28 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soccerhk 時間: 2021-7-28 13:00
係 如果淨計頭一百 應該還有機會
作者: C-Leung 時間: 2021-7-28 13:02
回復 10 #lays
乜野叫唔承認失敗
如果超越咗自己,但拎唔到冠軍,都算失敗?
咁你係咪想講香港大部分運動員都好失敗
請問你又失唔失敗
作者: lays 時間: 2021-7-28 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkongiron 時間: 2021-7-28 13:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lays 時間: 2021-7-28 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung 時間: 2021-7-28 13:56
回復 13 #lays
一句講晒
我問嘅野一句都唔答就啱
中國加油
作者: ptafans 時間: 2021-7-28 14:04
講就真係天下無敵
搵個實力D都冇得把口
作者: wct 時間: 2021-7-28 14:22
除金牌外全部都係失敗者,小粉紅一向係咁對自国運動員,有甚麼問題?
作者: 潮流教主 時間: 2021-7-28 18:26
本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-21 09:54 編輯
cancel
作者: ronc2490 時間: 2021-7-28 18:58
跑完!
第二快時間入明天準決賽。
作者: lays 時間: 2021-7-28 19:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Indiana 時間: 2021-7-28 20:05
幾時決賽?
via HKEPC Reader for Android
作者: ronc2490 時間: 2021-7-28 21:29
準決賽星期四09:53
決賽星期五09:59
作者: ronc2490 時間: 2021-7-28 21:32
準決賽何詩蓓在第一組第4線。
作者: bobobig 時間: 2021-7-28 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobobig 時間: 2021-7-28 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wct 時間: 2021-7-29 09:58
游完,分組第一入決賽
作者: lays 時間: 2021-7-29 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wct 時間: 2021-7-29 10:17
好心你啦,想話人食禁藥又唔夠膽講。
咁多年來澳洲都係游泳強國(係真強國,唔係吹嘅)。奧運游泳金牌嘅第一超級強國係人都知係美國,四成半金牌落入美國人手,澳洲排第二,攞到一成。
作者: lays 時間: 2021-7-29 10:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lays 時間: 2021-7-29 10:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wct 時間: 2021-7-29 10:50
未比賽就話人會輸,唔知邊Q個先係手指拗出唔拗入。
作者: ronc2490 時間: 2021-7-29 11:31
十點就完左了!
記住, 9點59分, 何詩蓓第5缐。
作者: ronc2490 時間: 2021-7-29 11:38
何詩蓓狀態大勇,好似食左药咁, 時間一次快過一次。
所以金牌, 甚至世界纪錄,唔係天荒夜談。
作者: lays 時間: 2021-7-29 11:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lays 時間: 2021-7-29 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronc2490 時間: 2021-7-29 11:55
陰謀論, 呢啲野有証據先好講, 否則可以告你。
作者: lays 時間: 2021-7-29 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asimo 時間: 2021-7-29 13:54
其實放棄團體既決定係啱定錯?
好處係留力衝牌,壞處係其他3人冇機會比賽,同埋會加重佢比賽既壓力,因為隊友成全佢冇得出賽,真係好難決擇
via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung 時間: 2021-7-29 15:16
本帖最後由 C-Leung 於 2021-7-29 15:18 編輯
回復 39 #asimo
啱
本身接力就好難有獎
放棄咗,亦唔見得俾咗壓力何詩蓓
你睇今日16強以破亞洲紀錄第2名入決賽就知
如果本身接力賽係有力爭獎牌,就真係母親的抉擇喇(相信唔會棄權)
作者: Healing 時間: 2021-7-29 16:08
本帖最後由 Healing 於 2024-3-20 15:22 編輯
delete to post
作者: wct 時間: 2021-7-29 16:16
小粉紅輸咗就話人哋食藥、黑哨嘅喇,唔會認技不如人。
作者: GUILDWARS 時間: 2021-7-29 17:00
回覆 39# asimo
團體賽要睇返排名
入圍排13,14名咋
畀你出賽奪金難度有幾高?
單人賽坐亞望冠
放棄團體賽未嘗唔係一件好事
塞翁失馬,焉知非福
留力重點出擊更好
作者: ronc2490 時間: 2021-7-30 10:08
100米銀牌,再破亞洲紀錄,收貨了。
作者: ronc2490 時間: 2021-7-30 10:10
100同200亞洲紀錄,除了何詩蓓本人,相信未來很久都沒人能挑戰。
作者: hongkongiron 時間: 2021-7-30 10:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung 時間: 2021-7-30 10:25
回復 46 #hongkongiron
有人話因為香港女子泳隊冇第5人奧運達標,所以冇後備隊員
作者: ckkong97 時間: 2021-7-30 10:25
接力要最少兩個A 標,香港隊得兩個有,何詩蓓退就少左個A標無得玩
via HKEPC Reader for Android
作者: lays 時間: 2021-7-30 11:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lays 時間: 2021-7-30 12:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394 時間: 2021-7-30 12:35
本帖最後由 mo9394 於 2021-7-30 12:39 編輯
29 歲游得慢搞到成隊輸仲大壓力
游水體力真係最基本. 歐鎧淳去到呢個年紀你好難望有突破, 100 米入唔番一分鐘.
作者: ronc2490 時間: 2021-7-30 18:13
今晚50初賽, 何詩蓓在最後一組第11组,排第一缐, 6:45分。
作者: ronc2490 時間: 2021-7-30 18:15
50入到準決賽已經满足。
作者: m92fshing 時間: 2021-7-30 18:50
拉車邊入到,但Mckeon好勁,又破記錄
via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong 時間: 2021-7-30 19:37
本帖最後由 daemongmong 於 2021-7-30 19:55 編輯
剛宣佈退出。
謝謝某位著名「燈神」
via HKEPC Reader for Android
作者: ronc2490 時間: 2021-7-30 22:09
何詩蓓今屆奥運完滿结束,2面銀牌,各方都满足了。

