Board logo

標題: 有冇師兄跑步有菠蘿蓋痛問題?有冇試過用護膝有用嗎 [打印本頁]

作者: cchhll    時間: 2016-5-14 22:23     標題: 有冇師兄跑步有菠蘿蓋痛問題?有冇試過用護膝有用嗎

因為體重問題,長期跑步已令膝蓋好痛,請問護膝有用嗎?想 keep 住跑
作者: aussie    時間: 2016-5-14 22:40

如果太重嘅話唔適宜跑步,可以選擇游水或者快步行
作者: skw    時間: 2016-5-17 18:38

回覆 1# cchhll

疼痛就係警號 , 即使俾你用止痛藥 (止痛乜,止痛乜乜 )  止到痛都唔表示
你可以去跑步 , 繼續跑步只會傷上加傷.
作者: qkuser    時間: 2016-5-17 22:49

痛就唔好再跑了,試下選另一些運動,游水真係都唔錯選擇
作者: cchhll    時間: 2016-5-18 00:20

謝謝大家意見,咁我改下游水抖抖隻腳先
作者: 燕飛    時間: 2016-5-18 00:25

減重之後再跑

via HKEPC Reader for Android
作者: Tenzin    時間: 2016-5-18 00:46

本帖最後由 Tenzin 於 2016-5-18 00:51 編輯

最好搵骨科醫生照番將X光, 睇睇乜野事以及有冇大碍
我識得有人又係做運動攪到菠蘿蓋移位, 之後好長手尾
作者: skw    時間: 2016-5-18 08:40

回覆 5# cchhll

如果響痛嘅時候,游水都要避免.
另一樣就係唔好做大量嘅劇烈運動,膝蓋嘅運動次數有限額,
通常啲劇烈運動嘅運動員(特別係有成就嗰啲),年紀大咗就好
多毛病,尤其是膝蓋
作者: fatroy    時間: 2016-5-18 12:06

如果太重嘅話唔適宜跑步,可以選擇游水或者快步行
aussie 發表於 2016-5-14 22:40



我就係由跑步轉咗去游泳
作者: cchhll    時間: 2016-5-18 14:50

感謝大家建議,依家停左跑,做下掌上壓同 situp
作者: aussie    時間: 2016-5-18 15:48

回覆 10# cchhll


    游水係最好嘅選擇,如果唔方便嘅話快步行係另一個選擇。

當然飲食要控制,少鹽少糖少油同多蔬果。
作者: koport    時間: 2016-5-18 16:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cchhll    時間: 2016-5-18 17:40

回覆 11# aussie


    好的,努力忍口,謝謝
作者: timrice    時間: 2016-5-18 17:58

痛要停跑, 你天天跑定點? 比起跑街, 跑運動場比較冇咁傷腳. 跑前有冇做熱身, 跑完有冇做COOL DOWN. 其實COOL DOWN比熱身重要. 若果天天跑就不如試下隔日跑, 其他日子做其他運動.
作者: 好波獻給你    時間: 2016-5-20 14:53

真係唔好勉強
小弟係好例子
作者: ma411111b13    時間: 2016-5-21 20:29

回覆 2# aussie


正确!
作者: cchhll    時間: 2016-5-21 21:46

回覆 14# timrice


    一星期五次,因為痛先抖兩日
無做 cool down

通常跑完沖涼就瞓
作者: wongty    時間: 2016-5-22 10:56

注意一下跑步時的姿勢, 唔好彈吓彈吓, 身體要係同一水平中移動.
作者: dorataihung    時間: 2016-6-8 06:56

跑姿不良導致?
作者: witon    時間: 2016-6-9 15:58

樓主你要操下盤,練扎馬強化下肢。
自己練咗年半後,跑步(4 -10k)膝頭先無痛
作者: Yeung1201    時間: 2016-6-11 14:00

游水仲好~ 同埋試下踩單車都OK~ 帶氧運動一定好過就咁做GYM~
始終你問題係體重度
作者: killer_queen    時間: 2016-6-11 14:44

游水仲好~ 同埋試下踩單車都OK~ 帶氧運動一定好過就咁做GYM~
始終你問題係體重度 ...
Yeung1201 發表於 2016-6-11 14:00



    嘩 三鐵囉喎
作者: 天地一沙鷗    時間: 2016-6-11 14:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yeung1201    時間: 2016-6-14 09:31

游水一定係最低風險同最健康~ 就算係3鐵都無所謂
我之前都好鍾意跑步~ 腳有事之後就轉左游水~ 又曬太陽~
你游得密真係GYM都唔洗做~ 身形自然好好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2