作者: cchhll 時間: 2016-5-14 22:23 標題: 有冇師兄跑步有菠蘿蓋痛問題?有冇試過用護膝有用嗎
因為體重問題,長期跑步已令膝蓋好痛,請問護膝有用嗎?想 keep 住跑
作者: aussie 時間: 2016-5-14 22:40
如果太重嘅話唔適宜跑步,可以選擇游水或者快步行
作者: skw 時間: 2016-5-17 18:38
回覆 1# cchhll
疼痛就係警號 , 即使俾你用止痛藥 (止痛乜,止痛乜乜 ) 止到痛都唔表示
你可以去跑步 , 繼續跑步只會傷上加傷.
作者: qkuser 時間: 2016-5-17 22:49
痛就唔好再跑了,試下選另一些運動,游水真係都唔錯選擇
作者: cchhll 時間: 2016-5-18 00:20
謝謝大家意見,咁我改下游水抖抖隻腳先
作者: 燕飛 時間: 2016-5-18 00:25
減重之後再跑
via HKEPC Reader for Android
作者: Tenzin 時間: 2016-5-18 00:46
本帖最後由 Tenzin 於 2016-5-18 00:51 編輯
最好搵骨科醫生照番將X光, 睇睇乜野事以及有冇大碍
我識得有人又係做運動攪到菠蘿蓋移位, 之後好長手尾
作者: skw 時間: 2016-5-18 08:40
回覆 5# cchhll
如果響痛嘅時候,游水都要避免.
另一樣就係唔好做大量嘅劇烈運動,膝蓋嘅運動次數有限額,
通常啲劇烈運動嘅運動員(特別係有成就嗰啲),年紀大咗就好
多毛病,尤其是膝蓋
作者: fatroy 時間: 2016-5-18 12:06
係
我就係由跑步轉咗去游泳
作者: cchhll 時間: 2016-5-18 14:50
作者: aussie 時間: 2016-5-18 15:48
回覆 10# cchhll
游水係最好嘅選擇,如果唔方便嘅話快步行係另一個選擇。
當然飲食要控制,少鹽少糖少油同多蔬果。
作者: koport 時間: 2016-5-18 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cchhll 時間: 2016-5-18 17:40
回覆 11# aussie
好的,努力忍口,謝謝

作者: timrice 時間: 2016-5-18 17:58
痛要停跑, 你天天跑定點? 比起跑街, 跑運動場比較冇咁傷腳. 跑前有冇做熱身, 跑完有冇做COOL DOWN. 其實COOL DOWN比熱身重要. 若果天天跑就不如試下隔日跑, 其他日子做其他運動.
作者: 好波獻給你 時間: 2016-5-20 14:53
真係唔好勉強
小弟係好例子
作者: ma411111b13 時間: 2016-5-21 20:29
回覆 2# aussie
正确!
作者: cchhll 時間: 2016-5-21 21:46
回覆 14# timrice
一星期五次,因為痛先抖兩日
無做 cool down
通常跑完沖涼就瞓
作者: wongty 時間: 2016-5-22 10:56
注意一下跑步時的姿勢, 唔好彈吓彈吓, 身體要係同一水平中移動.
作者: dorataihung 時間: 2016-6-8 06:56
跑姿不良導致?
作者: witon 時間: 2016-6-9 15:58
樓主你要操下盤,練扎馬強化下肢。
自己練咗年半後,跑步(4 -10k)膝頭先無痛
作者: Yeung1201 時間: 2016-6-11 14:00
游水仲好~ 同埋試下踩單車都OK~ 帶氧運動一定好過就咁做GYM~
始終你問題係體重度
作者: killer_queen 時間: 2016-6-11 14:44
嘩 三鐵囉喎
作者: 天地一沙鷗 時間: 2016-6-11 14:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yeung1201 時間: 2016-6-14 09:31
游水一定係最低風險同最健康~ 就算係3鐵都無所謂
我之前都好鍾意跑步~ 腳有事之後就轉左游水~ 又曬太陽~
你游得密真係GYM都唔洗做~ 身形自然好好

