Board logo

標題: 肥賓去找卡數 [打印本頁]

作者: XABI    時間: 2016-3-11 22:58     標題: 肥賓去找卡數

下季打算拎英冠
作者: 4466    時間: 2016-3-11 23:08

回覆 1# XABI

不過傳聞佢張合約有條款講明,如果最後紐卡素護唔到級,降左班,咁佢份合約就自動取消,只計佢呢半季,其他完全無得賠,當然無得教埋落去啦!

如果屬實,都好合理的說,佢亦唔會有機會係下季帶紐卡素係英冠闖蕩。


作者: XABI    時間: 2016-3-11 23:56

死肥佬真係做到咁cheap既話
唔怪之得椰子唔去啦
作者: bcy796    時間: 2016-3-12 01:11

而家先搵佢救火會唔會太遲.....
作者: find72    時間: 2016-3-12 18:38

而家先搵佢救火會唔會太遲.....
bcy796 發表於 2016-3-12 01:11


    似系搵佢 去放火 :titter:
作者: john1022    時間: 2016-3-14 09:03

理論上護級ok嘅,比新特蘭少打一場只少一分,好大機會唔洗降班啦。
作者: XABI    時間: 2016-3-15 16:01

尋晚豬波,打少場一樣19位
作者: usei    時間: 2016-3-15 17:27

下場對新特蘭護級線會推高 1-3分
作者: john1022    時間: 2016-3-15 17:58

尋晚豬波,打少場一樣19位
XABI 發表於 2016-3-15 16:01



    估唔到肥賓咁渣,新教練第一場嘅慣性唔洗輸都做唔到,收番好大機會護到級果句先
作者: XABI    時間: 2016-3-15 18:27

下場東北打吡和波係攬炒2隊都唔想
新特蘭有得失球同護級大師大sam
大sam同肥實有牙齒印
作者: 4466    時間: 2016-3-15 18:55

昨晚放工返到屋企剛好未到 4:00 am,順便睇下賓尼迪斯呢鑊點攪,本來之前對佢護級都有信心,但睇完就戥佢擔心,皆因果班紐卡素法國兵,平均係完全無腦既!成日毫無目的地 1-2,你彈畀我、我彈畀你,但又唔係做得好喎!彈到個波心口、甚至頭頂咁高,玩野呀!   成隊計,技術就係平均唔錯,有 d 好好添,有 d 完全唔掂,但有成半隊係傻既,肥賓呢鑊杰咯!

果個施素高,真係我見過既球員中最極品果幾個來,唔止一次見到佢亂咁來,最印象深係有球係對方右閘位對出,自己有隊友 hold 住個波,畀李斯特城兩個圍住,另加一個捕住佢位,但佢竟然保得住個波 ,然後交畀衝到來兩米外幫腳既施素高,但呢位施大哥,竟然立即彈番個波畀果個被人圍住既隊友,又想來個 1-2…,仲要又係彈到頭咁高…,睇到我 O 哂嘴。

去到尾段,有球光頭仔舒爾菲係中場,見到班隊友係開波圈後面畀對方焗,仲係度搓來搓去、搓到個波心口咁高,佢忍唔住衝埋去,一手推開個隊友,然後一腳長傳兼解圍,大快人心,睇到我都忍唔住笑。

紐記班法國兵,之前係點買返來架?負責人一定發達咯!
作者: XABI    時間: 2016-3-15 19:32

好似渣,佢地果個買左卡巴耶,賓艾化依班
之後就不斷搵法甲兵,但係佢地班法甲兵得頭一季/半季有料,之後就反面轉會
https://zh-tw.facebook.com/hknewcastle/posts/10150650885081035
條友權力大到係肥佬之下
老列納咁樣
作者: 4466    時間: 2016-3-15 20:19

明白,謝謝。

呢班人、包括之前賓硬化果批,多數都有身材、速度,甚至有很不錯的技巧,但可惜多數都係心態和頭腦都有問題,初初睇技術統計應該不錯,但後來都掂既真係唔多,佢地去紐記都係當踏跳板者。
作者: 綠豆豆    時間: 2016-3-16 15:19

昨晚放工返到屋企剛好未到 4:00 am,順便睇下賓尼迪斯呢鑊點攪,本來之前對佢護級都有信心,但睇完就戥佢擔 ...
4466 發表於 2016-3-15 18:55



    舒爾菲好野泥,唔想見到佢降班...
作者: child5085    時間: 2016-3-23 16:07

你當違約金大師流架? 教幾場波降班就可以汁返幾個月人工...違約金大師並唔係浪得虛名
作者: usei    時間: 2016-3-23 16:24

下場東北打吡和波係攬炒2隊都唔想
新特蘭有得失球同護級大師大sam
大sam同肥實有牙齒印 ...
XABI 發表於 2016-3-15 18:27


今年護級形勢好明郎
3 留 1
作者: XABI    時間: 2016-4-3 00:30

又豬一場,仲要係6分波
作者: 4466    時間: 2016-4-3 21:26

又豬一場,仲要係6分波
XABI 發表於 3-4-2016 12:30 AM

都話架啦!佢果班球員,真係有一半以上都係極品來,心理、思維…等,真係見到都戥佢頭痕。  
作者: usei    時間: 2016-4-5 15:00

回覆 17# XABI

又多隊夠分護級
更加接近 3 留 1
作者: XABI    時間: 2016-4-5 16:06

英超亞視降硬
其他3隊賽程
黑貓
http://hk.premierleague.com/cont ... /sunderland#nextsix
下下場打金絲雀又係6分波大戰,依場無3分到手死硬,因為其他全部硬野,無氣勢
找卡數賽程好過黑貓,但係班波咁廢,可能未到最後2場係護級大戰就降班
http://hk.premierleague.com/cont ... l/newcastle#nextsix
金絲雀下2場係6分波大戰,有分到手應該無事,特別係贏到水精宮就可以拖佢落水
http://hk.premierleague.com/cont ... tml/norwich#nextsix
水精宮上半季龍,下半季蟲,柏祖教波次次都係咁賽程同黑貓一樣惡啃,再唔贏有機會降
http://hk.premierleague.com/cont ... stal-palace#nextsix
作者: usei    時間: 2016-4-5 16:33

回覆 20# XABI

水晶宮 2 月時已經有 32 分
意為好安全 , 點知 6 場得 2 分
作者: XABI    時間: 2016-4-9 23:02

又豬緊2粒
作者: XABI    時間: 2016-4-10 00:04

隔離水精宮贏左,找卡數(喜鵲),黑貓,金絲雀3隊邊隊逃出生天
作者: 4466    時間: 2016-4-10 05:35

呢隊紐卡素,d 球員無腦不特止,仲要係無鬥志既!成隊波,大部份都係玩玩下心態,點救得到?賓總呢次捉蟲了!


作者: cpowan    時間: 2016-4-10 12:59

我諗好大機會會降啦,呢幾場就知無得救

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2016-4-11 09:20

回覆 23# XABI

對後面是好事
仍有一個低分護級的希望
作者: XABI    時間: 2016-4-11 17:43

肥賓係咪未食藥,話要剩返果6場贏5場
作者: liok    時間: 2016-4-11 19:37

肥賓係咪未食藥,話要剩返果6場贏5場
XABI 發表於 2016-4-11 17:43


    都係關公說話吧, 佢來之前分分鐘已經揾定左出年, 只係來幾個月hea下時間
作者: usei    時間: 2016-4-12 10:44

回覆 27# XABI

分分鐘下場新特輸波
送一程
作者: usei    時間: 2016-4-18 11:03

水晶宮 39 分
確定少一個護級位

新特蘭無輸護級線不變
3 隊機會大致均等

新特蘭和紐卡素少打一場有機會反超前
作者: XABI    時間: 2016-4-18 12:36

東北雙雄救命3分,金絲雀連輸2場6分波咁渣
作者: hktoni    時間: 2016-4-20 19:33

火燒后*

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2016-4-21 20:49

和曼城 勁
1 分好重要剛好可以 1 場過頭
作者: XABI    時間: 2016-4-21 23:29

依2場執4分算好野,等高普daddy送肥賓一程
作者: XABI    時間: 2016-4-23 23:55

又比肥賓執一分多謝廢米
作者: usei    時間: 2016-4-25 11:15

新特拿 1 分
護級線實質升上 32 分了
作者: ppwang    時間: 2016-4-26 00:26

似乎有D起色喎
作者: usei    時間: 2016-4-29 15:15

最尾 3 場好像卡數的對手比較弱
卡數機會較大了
作者: find72    時間: 2016-5-1 16:03

最尾 3 場好像卡數的對手比較弱
卡數機會較大了
usei 發表於 2016-4-29 15:15


    暫時脫離降班區
作者: XABI    時間: 2016-5-1 23:34

碌下碌下找卡數竟然有優勢
金絲雀依幾場係咁失分,應該要落去
作者: liok    時間: 2016-5-2 00:08

但找卡數打多1場, 近況睇我都係比較睇好黑貓
作者: usei    時間: 2016-5-2 00:16

暫時脫離降班區
find72 發表於 2016-5-1 16:03


下場對維拉
真是形勢大好
作者: liok    時間: 2016-5-7 23:54

最後阿士就算走都要找埋卡數, 黑貓真係上岸了吧
作者: XABI    時間: 2016-5-8 00:19

av都搞唔掂,抵降啦掛
周中黑貓補賽對拖肥
依場贏就唔駛睇最後一周

最後一周找卡數對未來熱刺
黑貓客對屈記
作者: liok    時間: 2016-5-8 00:23

av都搞唔掂,抵降啦掛
周中黑貓補賽對拖肥
依場贏就唔駛睇最後一周

最後一周找卡數對未來熱刺
黑貓客對屈記 ...
XABI 發表於 2016-5-8 00:19



    通常已肯定降班的球隊最後一場主場都係打得異常出色, 本來睇好黑貓X阿士, 點知最後都只係和
作者: XABI    時間: 2016-5-8 00:55

通常已肯定降班的球隊最後一場主場都係打得異常出色, 本來睇好黑貓X阿士, 點知最後都只係和:hitwall ...
liok 發表於 2016-5-8 00:23

av和波當贏啦,今季咁廢,有分落袋算係咁
作者: find72    時間: 2016-5-8 01:03

DELETE
作者: amx004    時間: 2016-5-8 01:56

估唔到黒貓今晚贏到車仔
家吓找卡數又危咗

via HKEPC Reader for Android
作者: john1022    時間: 2016-5-8 08:25

維拉都贏唔到,篤定降班啦
作者: usei    時間: 2016-5-8 10:51

估唔到黒貓今晚贏到車仔
家吓找卡數又危咗

via HKEPC Reader for Android
amx004 發表於 2016-5-8 01:56


黒貓差 2 分就確定護級成功
另外 2 隊則一失分就降班

現在變成黑貓形勢大好
作者: amx004    時間: 2016-5-8 23:14

黒貓差 2 分就確定護級成功
另外 2 隊則一失分就降班

現在變成黑貓形勢大好 ...
usei 發表於 2016-5-8 10:51



係...
e家場曼vs阿好睇喎
作者: harryau    時間: 2016-5-10 01:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: luckboy    時間: 2016-5-10 19:54

真的嗎??????
作者: XABI    時間: 2016-5-12 09:54

貓食糖,又成功留班
找卡數降班自己攞黎
作者: john1022    時間: 2016-5-12 11:20

大sam叔果然唔是浪得虛名
作者: usei    時間: 2016-5-12 18:31

貓食糖,又成功留班
找卡數降班自己攞黎
XABI 發表於 2016-5-12 09:54


卡數對維拉之前打得不差
2 勝 2 和
和的兩隊是强隊

主要死因並不是對維拉失分
而是黑貓打得更好
作者: CMZ    時間: 2016-5-12 21:07

貓有九條命,用到第九條,贏咗車仔拎左個 1-UP
食埋拖肥成功上岸
卡數可能太遲發力





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2