Board logo

標題: 享特拉爾1月上馬(有埋片睇) [打印本頁]

作者: 小麒麟    時間: 2008-12-10 14:59     標題: 享特拉爾1月上馬(有埋片睇)

http://uk.youtube.com/watch?v=ezPypvgfKsk
著19號

[ 本帖最後由 小麒麟 於 2008-12-10 15:24 編輯 ]
作者: ticktock    時間: 2008-12-10 19:30

睇好佢   希望佢入多d波
作者: 笨孩子    時間: 2008-12-10 23:31

希望佢唔好快快傷出.....踢足一季........
作者: 小麒麟    時間: 2008-12-11 09:56

雲佬傷癒唔知會唔會做埋超級後備
沙維奧拿
作者: 小朋友    時間: 2008-12-12 20:12

沙維奧拿成日比人收麻
都唔重睇佢
我怕架好似舒仔咁開始退步
作者: 笨孩子    時間: 2008-12-13 03:30

我覺得沙維奧拿真係慘...去到巴塞冇得重用 賣去皇馬真係大後備....亨特拿應該未能即時取代雲佬既 但係視乎雲佬keep唔keep到姐! keep唔到 一季就可以取代啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2