標題: 請教用緊可以 插卡 平板的網友 [打印本頁]
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-1-29 12:09 標題: 請教用緊可以 插卡 平板的網友
終於入左部 A9+
慢到呢。。。
不過用黎睇片都 OK,係好重
想問下你地插卡,有冇邊張好介紹或應該買什麼速度就夠?
只係放 PDF 電子書 下載 NETFLIX 片,電影旅行影既片。
UHI,又 v30,express。。。好多種類。
平平地,邊種就夠呢
呢部支援最一1T,但應該唔會買咁大,128或256應該好夠。
還是你們會放 512?
謝謝
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: iPAQ 時間: 2026-1-29 12:15
本帖最後由 iPAQ 於 2026-1-29 12:16 編輯
呢隻囉,不過啲咭都好似貴咗成倍 (同兩年前比),原本仲諗住 2TB 今年會跌過千......
https://www.price.com.hk/product.php?p=366315
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-1-29 12:40
謝謝
但我見其它卡又減價,好似冇人買咁
例如 Switch2 高速卡,初出256要4xx,而家3xx
如果買大容量又唔急用,係咪美馬日馬買個 d 抵?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: zoin0000 時間: 2026-1-29 13:58
回覆 1# 鴨蛋妹
6系CPU你想幾快...
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-1-29 14:38
我唔係要快
而係冇咁過咁窒,掃左掃野同開野都慢慢地。
我未 login syn 野,原廠開都係咁。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 超哥 時間: 2026-3-18 12:05
用緊A9+ 幾個月一d問題都無!無過之前個D大陸機多多聲。
依家都係用緊黎覆你。
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-3-24 10:45
你係用緊 one ui 幾?
我收返黎係 6,有得升7,唔知升唔升好,驁升左拖慢。
但個窒,要插電先升頻快。上網搵係 bug,三星出左更新 fix,但更新同 ui 驚要綑綁升,冇得獨立升。
而家解決係上網睇到人講入去開發者到,關晒 d 動畫特效黎推番快部機。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: fung_peace 時間: 2026-3-24 12:00
如果旅行用,256gb應該足夠
平時返工放工睇戲用返張sim睇片就完美

