Board logo

標題: [開箱] SurfaceGo 8+128 + Keyboard Cover [打印本頁]

作者: shal    時間: 2018-9-25 11:05     標題: SurfaceGo 8+128 + Keyboard Cover

本帖最後由 shal 於 2018-9-25 13:11 編輯

有日行經凶宅見到surface go 有demo 就過去玩下
試左開program & web view 下速度比atom快好多(我原身用緊GPD Pocket 對我會dev下野來講有點慢)
再拿上手一試重量就GG 完全中毒 勁輕 睇返原來得500g左右
之後再試下開下 web code IDE 效能真的唔錯就一沖了 8+128了

順帶一提 demo 機已switch off 左 S mode 行緊10home mode

唔講太多開箱先



今次入手當然順便入個cover keyboard la


surface GO 原來都有四電一腦貼紙


打開囉~~ 真系幾細部下 細過ipad pro 小小 但 輕勁多



盒低 說明+火牛


開機囉


新的keyboard cover 手感唔錯 新的cover 的質地我幾鐘意
加上個touch pad 比以前果個大左反應都好左 好有osx個流暢feel 不錯

玩左日個windows hello 幾好用 全黑地方都應到我個樣  又算快
整體效能唔錯office&remote& dev web app 非常唔錯 沒點lag過
用左2-3個鐘上網加remote 都只沒左20%左右 看來只用來上網 電量 maybe 頂到5-6小時
另個部機有個micro SD 卡位 128+128SD 外出夠晒用
為一不好就系成部機得一個typeC port 外出用typeC PD充電就用不到USB了
不過好彩我有個ORICO typeC 流動Docking 可以充到部surface go + 用USBx2 / giga lan / hdmi


加多部小米平板四加隻apps 做win10副mon 去旅行&外出工作一流~~
win10副mon apps 只要同一network行AC router  就會非常流暢

作者: jj999c    時間: 2018-9-25 11:31

thanks yr update
好利害, 要用到 2nd mon.
原來用apps 可以 2nd mon.

同GDD 果d 老千 比, 自然順d , 但同N3450比
就輸了
但GO加keyboard 又dock , 就"重"到pk  VS GDD
個keyboard 又散俢修, 吾夠 Notebook 好用
作者: shal    時間: 2018-9-25 13:07

thanks yr update
好利害, 要用到 2nd mon.
原來用apps 可以 2nd mon.

同GDD 果d 老千 比, 自然順d , 但同 ...
jj999c 發表於 2018-9-25 11:31


new newboard cover 實在左好多la
個Dock 好輕ja~ 淘實有D仲小型D 不過要試 因為唔系個個 typeC dock 都支付邊用邊充PD mode
作者: shal    時間: 2018-9-25 13:11

thanks yr update
好利害, 要用到 2nd mon.
原來用apps 可以 2nd mon.

同GDD 果d 老千 比, 自然順d , 但同 ...
jj999c 發表於 2018-9-25 11:31



    android & IOS 都有apps 做windows 10 副mon
作者: tomming    時間: 2018-9-25 14:19

android & IOS 都有apps 做windows 10 副mon
shal 發表於 2018-9-25 13:11


可否介紹隻 App?  

你 Show 出來兩部機我都有興趣
作者: shal    時間: 2018-9-25 14:22

可否介紹隻 App?  

你 Show 出來兩部機我都有興趣
tomming 發表於 2018-9-25 14:19



    spacedesk x10
now bata is free
作者: louis3412    時間: 2018-9-25 15:07

去大鋪睇surface成日都比人關照
佢地真係好唔想人地睇surface
作者: x28    時間: 2018-9-25 15:13

去大鋪睇surface成日都比人關照
佢地真係好唔想人地睇surface
louis3412 發表於 2018-9-25 15:07


被關照?
作者: tkm2002    時間: 2018-9-25 15:14

spacedesk x10
now bata is free
shal 發表於 2018-9-25 14:22

個app好似好正
拎返iPad mini 出黎睇下用唔用到

via HKEPC Reader for Android
作者: shal    時間: 2018-9-25 15:23

去大鋪睇surface成日都比人關照
佢地真係好唔想人地睇surface
louis3412 發表於 2018-9-25 15:07



    禁攪笑??
作者: shal    時間: 2018-9-25 15:27

個app好似好正  
拎返iPad mini 出黎睇下用唔用到  

via HKEPC Reader for Android ...
tkm2002 發表於 2018-9-25 15:14



    我ipad pro 都用到效果唔錯
不過用系surface go 上就唔好用大過1920x1080 pad & 多過1部機做副mon
始終cpu 效能有限
作者: louis3412    時間: 2018-9-25 15:34

禁攪笑??
shal 發表於 2018-9-25 15:23


surface佣少
同佢講比我自己睇下 9秒9佢就黑哂面
見水你買其他機唔成 就想問你想睇D咩
(吓 唔通玩下部機都唔比)
相反胃信玩手機唔買佢都冇反應
作者: shal    時間: 2018-9-25 15:42

surface佣少
同佢講比我自己睇下 9秒9佢就黑哂面
見水你買其他機唔成 就想問你想睇D咩
(吓 唔通玩下部機 ...
louis3412 發表於 2018-9-25 15:34



    我去凶宅又沒事wo 唔理我任玩XD
作者: Mino    時間: 2018-9-26 04:43

你果部係mipad4 plus?
作者: shal    時間: 2018-9-26 06:59

本帖最後由 shal 於 2018-9-26 08:03 編輯
你果部係mipad4 plus?
Mino 發表於 2018-9-26 04:43



    Yes
作者: rfdingo    時間: 2018-9-26 10:20

gpd pocket最慢係隻emmc,嚴重影響效能,用usb ssd 裝win10 都快過內置既emmc一截

豐澤 d sales好現實,之前問另一部平機(特價款又慢)應該又少佣,佢唔想做咁款
第日落去買一開波就講唔駛爆機直接比錢找數就笑笑口

surface go 我自己無買,不過坑左另一個之前用thinkpad 8 既 fd買,平板win10價又靚又要效能既選擇太少啦
作者: shal    時間: 2018-9-26 10:27

gpd pocket最慢係隻emmc,嚴重影響效能,用usb ssd 裝win10 都快過內置既emmc一截

豐澤 d sales好現實,之 ...
rfdingo 發表於 2018-9-26 10:20



    最緊要輕~~ Surface go 只有5xxg 輕到爆
效能又唔錯,我好滿足了~~ 比起用GPD
作者: 餓狼    時間: 2018-9-26 12:34

用緊x2
其實就大把type-C 轉插 有埋個type-C 俾你pd charge
用緊呢款

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6e917).jpg

surface go 暫時缺點可以話係個芒
正常擺枱用
正常坐距
會覺得d字細
要d時間+耐性tune下

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6e917).jpg (2018-9-26 12:31, 147.67 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083695&k=28a8b5c05b7aa5baafafc2d532c95a49&t=1782190352&sid=38cgaUGaOA


作者: shal    時間: 2018-9-26 12:55

用緊x2
其實就大把type-C 轉插 有埋個type-C 俾你pd charge
用緊呢款



surface go 暫時缺點可以話係個芒
...
餓狼 發表於 2018-9-26 12:34


>>其實就大把type-C 轉插 有埋個type-C 俾你pd charge
但有勁多都系㐲 個充電系唔work
作者: 餓狼    時間: 2018-9-26 14:33

>>其實就大把type-C 轉插 有埋個type-C 俾你pd charge
但有勁多都系㐲 個充電系唔work ...
shal 發表於 2018-9-26 12:55


    咁可能我好彩啦
我呢隻未買surface go 前係俾部switch用
2部機都可以正常叉住用 (插65w pd充)
作者: shal    時間: 2018-9-26 14:44

咁可能我好彩啦  
我呢隻未買surface go 前係俾部switch用
2部機都可以正常叉住用 (插65w  ...
餓狼 發表於 2018-9-26 14:33



    我有個in new macbook  & switch 上都可以邊充邊用usb
但一去到 surface go 就不能邊充邊用usb
作者: luke123    時間: 2018-9-26 20:04

DELETED
作者: 餓狼    時間: 2018-9-27 11:23

我有個in new macbook  & switch 上都可以邊充邊用usb
但一去到 surface go 就不能邊充邊用usb ...
shal 發表於 2018-9-26 14:44


    咁奇怪
咁我真係好彩
touch wood
作者: hyperbola    時間: 2018-9-27 12:01

我買左呢隻lenovo 咩都有既usb-c hub。  thinkpad上就一定充到電.

TB2THbyH7CWBuNjy0FaXXXUlXXa_!!2979298246.jpg

圖片附件: TB2THbyH7CWBuNjy0FaXXXUlXXa_!!2979298246.jpg (2018-9-27 11:57, 37.24 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2083860&k=9bd9f794dc68020ba4fa82103dfcba43&t=1782190352&sid=38cgaUGaOA


作者: shal    時間: 2018-9-27 13:07

我買左呢隻lenovo 咩都有既usb-c hub。  thinkpad上就一定充到電.
hyperbola 發表於 2018-9-27 12:01



    Lenovo & Dell 我有朋友都用緊in surface go 系可以的
我隻OR牌都ok
作者: bbsen    時間: 2018-9-27 13:33

回覆 6# shal


    但係幾lag
作者: shal    時間: 2018-9-27 13:50

回覆  shal


    但係幾lag
bbsen 發表於 2018-9-27 13:33



    我行5G AC unifi AP  一D都唔lag~
作者: trango    時間: 2018-9-27 22:26

surface我買紅色全套(筆,keyboard,mouse)
整體體驗比我想像中更好
作者: porsche911    時間: 2018-9-27 22:29

surface我買紅色全套(筆,keyboard,mouse)
整體體驗比我想像中更好
trango 發表於 2018-9-27 22:26


那裡出機好?
作者: shal    時間: 2018-9-28 10:04

surface我買紅色全套(筆,keyboard,mouse)
整體體驗比我想像中更好
trango 發表於 2018-9-27 22:26



   我作日都買返之pan 又真系幾好用~~
作者: shal    時間: 2018-9-28 10:05

那裡出機好?
porsche911 發表於 2018-9-27 22:29



    兇宅la 〜〜 我所有surface機都系兇宅出
作者: 556556bt    時間: 2018-9-28 11:56

有日行經凶宅見到surface go 有demo 就過去玩下
試左開program & web view 下速度比atom快好多(我原身用緊G ...
shal 發表於 2018-9-25 11:05



    CHING 入左幾多$$$?
作者: shal    時間: 2018-9-28 13:09

CHING 入左幾多$$$?
556556bt 發表於 2018-9-28 11:56



    SGO 8G128 4288 + 1048 Keyboard cover (red)+ 5xx (1+2年保)
作日再買支SPAN 798(red)

因為我要分期所以食唔到citiband+兇宅 買過6000 回500$
作者: 556556bt    時間: 2018-9-28 19:24

SGO 8G128 4288 + 1048 Keyboard cover (red)+ 5xx (1+2年保)
作日再買支SPAN 798(red)

因為我要分 ...
shal 發表於 2018-9-28 13:09


    接近六千

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: shal    時間: 2018-9-28 20:57

接近六千  

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
556556bt 發表於 2018-9-28 19:24


    平過iPad pro好多啦

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: Marshall    時間: 2018-9-28 22:57

我今晚喺百記買SGO 8G,連藍keyboard 藍筆,5千7咋喎.......
作者: anson    時間: 2018-9-28 23:39

回復 36 #Marshall

因有回贈?
作者: 556556bt    時間: 2018-9-29 02:17

我今晚喺百記買SGO 8G,連藍keyboard 藍筆,5千7咋喎.......
Marshall 發表於 2018-9-28 22:57



    咁都算抵. 計落貴U promo 373
作者: shal    時間: 2018-9-29 08:14

我今晚喺百記買SGO 8G,連藍keyboard 藍筆,5千7咋喎.......
Marshall 發表於 2018-9-28 22:57



    我買左安心保1+2先貴左5xx xd
作者: Marshall    時間: 2018-9-29 14:26

我今晚喺百記買SGO 8G,連藍keyboard 藍筆,5千7咋喎.......
Marshall 發表於 2018-9-28 22:57


我估佢哋係比EDU 優惠我,機價有94折,筆一齊買630.....  未計如果有信用卡優惠。
作者: Zz笨影zZ    時間: 2018-9-29 20:04

睇片 部機熱唔熱? 同埋捱到幾耐
作者: shal    時間: 2018-9-29 20:53

睇片 部機熱唔熱? 同埋捱到幾耐
Zz笨影zZ 發表於 2018-9-29 20:04



    官方話9小時睇片
我用左好幾日都唔系好熱
作者: anson    時間: 2018-9-29 21:09

我估佢哋係比EDU 優惠我,機價有94折,筆一齊買630.....  未計如果有信用卡優惠。 ...
Marshall 發表於 2018-9-29 14:26

今日去咗問,一句冇優惠,原全唔想做生意
作者: shal    時間: 2018-9-29 21:22

今日去咗問,一句冇優惠,原全唔想做生意
anson 發表於 2018-9-29 21:09



    Surface go / keyboard cover / surface mouse 全線正價
最多買支筆平100
作者: louis3412    時間: 2018-9-29 23:51

今日去咗問,一句冇優惠,原全唔想做生意
anson 發表於 2018-9-29 21:09

係咪因為back to school果類剩係去到9月30
唔知 純估

via HKEPC Reader for Android
作者: god_snowman    時間: 2018-9-30 15:58

可否介紹隻 App?  

你 Show 出來兩部機我都有興趣
tomming 發表於 2018-9-25 14:19



    Don't even know this kind of apps exist!!
Learn a new thing la! Thanks!!!
作者: shal    時間: 2018-9-30 18:00

Don't even know this kind of apps exist!!
Learn a new thing la! Thanks!!!
god_snowman 發表於 2018-9-30 15:58



    WiFi display & usb display apps 有左好耐不過效能不好所以小人用

只有duet display (iOS only for windows & OS X)
同 spacedesk x10 ( Android & iOS for windows only)
以上兩隻系比較流暢又支援高解析度又唔會好lag 算流暢
作者: anson    時間: 2018-9-30 18:13

MS個promo 做理今日,唔知明天起有冇新promo
作者: davegg    時間: 2018-9-30 22:45

唔知部機RUN唔RUN到ANDROID STUDIO??
作者: shal    時間: 2018-9-30 23:48

唔知部機RUN唔RUN到ANDROID STUDIO??
davegg 發表於 2018-9-30 22:45



    我有install 到未試run xd
作者: jazz2014    時間: 2018-10-2 07:46

今日去咗問,一句冇優惠,原全唔想做生意
anson 發表於 2018-9-29 21:09

你想要乜優惠先

如果一次拎到十部平5蚊比你又點話

via HKEPC Reader for Android
作者: shal    時間: 2018-10-30 13:58

唔知部機RUN唔RUN到ANDROID STUDIO??
davegg 發表於 2018-9-30 22:45



    試左run android studio 唔算好慢
作者: 556556bt    時間: 2018-11-3 23:14

試左run android studio 唔算好慢
shal 發表於 2018-10-30 13:58



    琴日走落去百記試下佢個KEYBOARD. 10" KB 成日撞KEY. 打野真係要一段時間習慣下

諗緊黑KB 同signature KB 分別.. 係咪真係咁大呢?!
作者: shal    時間: 2018-11-4 14:38

琴日走落去百記試下佢個KEYBOARD. 10" KB 成日撞KEY. 打野真係要一段時間習慣下

諗緊黑KB 同signat ...
556556bt 發表於 2018-11-3 23:14



    個手感&質感好d
作者: 556556bt    時間: 2018-11-4 16:11

個手感&質感好d
shal 發表於 2018-11-4 14:38



    palm resting 位係好D 無咁CHI 手....
但10" KB CHING 會唔會成日打錯字?
作者: shal    時間: 2018-11-4 16:44

palm resting 位係好D 無咁CHI 手....
但10" KB CHING 會唔會成日打錯字?
556556bt 發表於 2018-11-4 16:11



    用開macbook10-13”習慣了
作者: 556556bt    時間: 2018-11-4 16:58

用開macbook10-13”習慣了
shal 發表於 2018-11-4 16:44



    MacBook 12" KB 好似無咁細?

btw 想問CHING default resolution 係校到150%?!
作者: shal    時間: 2018-11-4 22:32

MacBook 12" KB 好似無咁細?

btw 想問CHING default resolution 係校到150%?!
556556bt 發表於 2018-11-4 16:58



    佢default 系150
但我用100%的
作者: 556556bt    時間: 2018-11-5 10:22

佢default 系150
但我用100%的
shal 發表於 2018-11-4 22:32



    100% OK?! … 真係幾細... tablet mode 用埋身OK 既.

但typing 我要125%
作者: shal    時間: 2018-11-5 12:10

100% OK?! … 真係幾細... tablet mode 用埋身OK 既.

但typing 我要125%
556556bt 發表於 2018-11-5 10:22



    我寫code 都系用100% xd
作者: 556556bt    時間: 2018-11-5 12:26

我寫code 都系用100% xd
shal 發表於 2018-11-5 12:10


    勁
咁使唔使推到好前睇?!

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: shal    時間: 2018-11-5 13:14

勁  
咁使唔使推到好前睇?!

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
556556bt 發表於 2018-11-5 12:26



    唔洗~
放大好唔習慣
作者: 556556bt    時間: 2018-11-5 20:56

唔洗~
放大好唔習慣
shal 發表於 2018-11-5 13:14



    哈哈... 好眼力喎...
作者: ellie2036    時間: 2018-11-6 07:42

靚機!
作者: 556556bt    時間: 2018-11-13 22:12

唔洗~
放大好唔習慣
shal 發表於 2018-11-5 13:14



    CHING 想問你部SGO battery life 抵到幾耐?! ....
作者: cct241292    時間: 2018-11-14 00:57

128GB不是用eMMC嘛……
不過Win10會用Ram來快取了,不關機就可以了。
作者: rings    時間: 2018-11-14 09:17

回覆 65# 556556bt


    我用大約6-8個鐘, 但未試過用到儘先叉電
作者: shal    時間: 2018-11-14 10:53

回覆  556556bt


    我用大約6-8個鐘, 但未試過用到儘先叉電
rings 發表於 2018-11-14 09:17



    me2 六個鐘左右la
但我會先用哂個尿袋先用機電
作者: 556556bt    時間: 2018-11-14 11:49

回覆  556556bt


    我用大約6-8個鐘, 但未試過用到儘先叉電
rings 發表於 2018-11-14 09:17



    我睇見一D 就話得5 個鐘電...... 比起話9 個鐘既少4 成...
作者: 556556bt    時間: 2018-11-14 11:49

me2 六個鐘左右la
但我會先用哂個尿袋先用機電
shal 發表於 2018-11-14 10:53



    六個鐘會唔會少左D?~ ........

CHING 即係插住個尿袋先?~
作者: shal    時間: 2018-11-15 08:45

六個鐘會唔會少左D?~ ........

CHING 即係插住個尿袋先?~
556556bt 發表於 2018-11-14 11:49



    6個鐘系用ie + 小量coding  
如only 睇片官方話有9小時

我only 尿袋行中效mode 個尿袋都頂到6-8小時左右
機連續用6個鐘好勁ka la macbook 中效mode 都頂唔系好到
作者: 556556bt    時間: 2018-11-15 11:06

6個鐘系用ie + 小量coding  
如only 睇片官方話有9小時

我only 尿袋行中效mode 個尿袋都頂到6-8小 ...
shal 發表於 2018-11-15 08:45


    都明既,本身browser 係現今js 下都幾食U.
中效其實都幾powerful 下。

現實中,做野都未必連續長用。 行開行埋,應該頂到七至八個鐘。

加埋好似Ching 咁先用尿袋頂,計落有十四五小時用到,真係兩日用都唔使要牛...

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: alfred831    時間: 2018-11-19 09:09

電量好似幾夠用
作者: alvin0604    時間: 2018-11-20 09:12

有無邊隻10000mah尿袋推薦?我見全漢隻Q1012PD 唔錯,但又見有人話差surface go 得14w 唔足火
作者: ttboy-max    時間: 2018-11-22 13:00

係咪4K片睇唔到?
作者: 亞迪    時間: 2018-11-27 00:08

係咪4K片睇唔到?
ttboy-max 發表於 2018-11-22 13:00



    睇到
我之前下載 2160p@60 x265 10bit(世界遺產4K)
用W10内建的播放程式(電影與電視)播放順暢,不會lag。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2