Board logo

標題: [遊戲] 平板好似比手機打殘之後, 再比廠商陰乾埋 [打印本頁]

作者: Zenx86    時間: 2017-11-14 14:16     標題: 平板好似比手機打殘之後, 再比廠商陰乾埋

老實講, 自己想買部好少少既安卓平板睇片, 打機都難搵, 手機都去到 s835, s821, 970
平板仲係成日講s625, MT8176, 麒麟659     有無攪錯
其實平板先至應該勁d, 因為尺寸大, 所以散熱較易, 電池較大, 解像度亦可高些
作者: 刺心    時間: 2017-11-14 14:43

iPad咪勁過iPhone
作者: Zenx86    時間: 2017-11-14 14:47

iPad咪勁過iPhone
刺心 發表於 2017-11-14 14:43



    咁先正常
作者: Zenx86    時間: 2017-11-14 14:49

安卓平板攪邊科
作者: yjfoeg    時間: 2017-11-14 15:35

安卓平板攪邊科
Zenx86 發表於 2017-11-14 14:49

無水食,邊個得閑理你
作者: cthal    時間: 2017-11-14 15:42

老實講, 自己想買部好少少既安卓平板睇片, 打機都難搵, 手機都去到 s835, s821, 970
平板仲係成日講s625, M ...
Zenx86 發表於 2017-11-14 14:16

Agree. 平板好用,但無乜選擇

via HKEPC Reader for Android
作者: 紫河馬    時間: 2017-11-14 15:50

我用平板只睇戲 同 玩低性能要求既game
amazon hd tablet 爽用
作者: C-Leung    時間: 2017-11-14 15:53

銷量問題
D人肯俾5k買部電話,但唔肯俾5k買平板
作者: kofz    時間: 2017-11-14 16:26

銷量問題
D人肯俾5k買部電話,但唔肯俾5k買平板
C-Leung 發表於 2017-11-14 15:53


   
咪就係

你佔sony唔想賺錢

問題係高階既大部份都買ipad

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: Zenx86    時間: 2017-11-14 16:30

就係用開安卓唔想轉生果
作者: yjfoeg    時間: 2017-11-14 17:09

就係用開安卓唔想轉生果
Zenx86 發表於 2017-11-14 16:30
唔介意三叔咪Tab S3囉 S820
唔介意華為咪M3囉 K950
但係其他牌子真係無乜好
作者: realhkguy    時間: 2017-11-14 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2017-11-14 18:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snoopy11hk    時間: 2017-11-15 00:19

其實係 intel......
intel 唔賺咁賣 wintab.... 玩殘 android tablet
之後因為唔賺錢, 成個 atom 無左....
結果連 wintab 都無哂咁濟
作者: freefdhk    時間: 2017-11-15 04:49

老實講, 自己想買部好少少既安卓平板睇片, 打機都難搵, 手機都去到 s835, s821, 970
平板仲係成日講s625, M ...
Zenx86 發表於 2017-11-14 14:16



    重點係 99% User 願意花 3000~6000買電話
但平板則只願意花 500~1200左右去買
我將貨就價可以比幾勁你?
作者: eric196511    時間: 2017-11-15 13:11

本帖最後由 eric196511 於 2017-11-15 13:18 編輯

有用開電話同平板嘅分別係
用同一個線路設計大家都係同粒Cpu
講到發熱量同易死機平板夠大部散熱快沒有呢個過熱問題
反而我成日聽好多用家或身邊朋友講一用電話打機成日過熱死機多
因為手機細部散熱比較差
平板大部散熱比較快極小過熱死機
所以我認為要打機選平板係最適合同穩定多
我有電話又有平板電腦
玩遊戲會用後者居多
電話用來做啲簡單上網聊天比較適合
依家好嘅平板小之又小
高質素個啲Android 平板都4000以上起步
作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-15 13:19

Snapdragons 啲效能連 A11 都追唔到

更何況下代 iPad... 如無意外用 A11X ,如果部 Android 平板同 iPad 一樣價,GPU 弱超過 1 倍,邊有人會買

加上無 App Optmize for 平板,情況更差...

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: 林洋2    時間: 2017-11-15 14:01

6舊水人仔10寸平板,拎黎煲劇好足夠
作者: s84292    時間: 2017-11-15 15:48

老實講, 自己想買部好少少既安卓平板睇片, 打機都難搵, 手機都去到 s835, s821, 970
平板仲係成日講s625, M ...
Zenx86 發表於 2017-11-14 14:16


ANDROID平板要勁又勁唔過APPLE(無論係軟件同硬件上)
勁唔過唯有打平價啦
但用新處理器性能又同旗艦手機一樣,又怕打死自己D手機
所以ANDROID 平板依家咪拎黎清舊貨
作者: ivan_lo    時間: 2017-11-15 15:58

回覆 18# 林洋2


    請問邊一快?
作者: prince888    時間: 2017-11-15 16:12

就係用開安卓唔想轉生果
Zenx86 發表於 2017-11-14 16:30



    咁係你問題啫, iPad Pro 2 已經係性能最強設計最靚既平板
作者: 林洋2    時間: 2017-11-15 16:44

回覆  林洋2


    請問邊一快?
ivan_lo 發表於 2017-11-15 15:58

iPlay 10 上星期雙11好似500幾蚊
作者: realhkguy    時間: 2017-11-15 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2017-11-15 19:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: prince888    時間: 2017-11-16 01:14

回覆  prince888


    又點, IOS 送都唔要
realhkguy 發表於 2017-11-15 17:15



    大家咁話啦 Android 無論介面設計的任何方便都好核突又冇美感真係送俾我都唔要
正常用慣Mac OS / iOS 仲點會想返轉頭
作者: Miipp    時間: 2017-11-16 06:46

唔介意三叔咪Tab S3囉 S820
唔介意華為咪M3囉 K950
但係其他牌子真係無乜好 ...
yjfoeg 發表於 2017-11-14 17:09


S3 唔用筆的話係退步,無啦啦畫蛇添足加塊後玻璃攪到部機又厚又重。兼且三叔用 pentile 排列(同解像度下無左 1/3 subpixel),個 mon 粒粒感重,連幾年前的 ipad3 都比不上

M3 係細 mon 機兼且 16:9 比例,睇漫畫或文件網頁 size 唔夠大

Android tab 真係無部好,大多 android 用家睇向價錢睇,攪到無廠出高階 tab. 連罪大都已經一早唔玩
作者: realhkguy    時間: 2017-11-16 08:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dull_dull    時間: 2017-11-16 13:10

本帖最後由 dull_dull 於 2017-11-16 13:13 編輯

我的 iplay 10 touchscreen 早兩日開始無反應,是不是沒得整?....這机今年初首批買的....幾個月後就玩完.  
作者: dull_dull    時間: 2017-11-16 13:13

有冇平板介紹?
作者: siukat    時間: 2017-11-16 13:14

有冇平板介紹?
dull_dull 發表於 2017-11-16 13:13



華為M3
作者: ee9861    時間: 2017-11-16 13:23

果陣部Novo7 advanced屈晒機
作者: astrial    時間: 2017-11-16 13:43

不如話代理唔入貨嚟香港啦。。。

係日本買部Asus Zenpad 3 8.0,S650,32+4,4G,圍埋港紙都係$2000

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: dull_dull    時間: 2017-11-16 13:44

回覆 30# siukat


    最好在一千人仔留下
作者: eric196511    時間: 2017-11-16 15:13

其實好多人唔用ipad原因係好多因素
Ipad 一直以來比人講係自閉係統就知點解
無得插Sd Card同太多限制
Ipad 擴充性無Android 陣營咁多元化同多
係擴充配件個價錢無ipad 配件貴
而且一部128Gb ipad pro 個價仲貴過可插咭擴充到256Gb嘅Android  高階機
所以買android 平板嘅用家都有個原因唔會轉ipad
還有未來遊戲同媒體容量不段大增記憶體雖求都要向上增加
未來連256Gb記憶體都唔夠用
何況一部ipad唔可以擴充記憶體嘅平板好快又要比用家淘汰換機
而ipad 有幾高性能都好一唔夠記憶體用又唔可以擴充好快被放去二手市場到
如果有留意到16Gb ,32Gb嘅上兩三代ipad旗艦機放係二手市場大把等人收
所以唔明白個情況啲人一直覺得買ipad一定好嘅錯覺觀念
如果喜歡睇影片嘅用家買平板一定會注意對平板記憶體擴充要求
作者: prince888    時間: 2017-11-16 16:04

有冇平板介紹?
dull_dull 發表於 2017-11-16 13:13

我的 iplay 10 touchscreen 早兩日開始無反應,是不是沒得整?....這机今年初首批買的....幾個月後就玩完.   ...
dull_dull 發表於 2017-11-16 13:10


我用過咁多apple野未試過幾個月就壞
你部iPad 10? 即係用A10 cpu 果部iPad Pro?未過保養期咪拎去apple store 整, 上網呻部機就會好番?
作者: dull_dull    時間: 2017-11-16 17:02

我用過咁多apple野未試過幾個月就壞
你部iPad 10? 即係用A10 cpu 果部iPad Pro?未過保養期咪拎去apple  ...
prince888 發表於 2017-11-16 16:04



    sorry, 酷比魔方 IPLAY 10  not apple
作者: dull_dull    時間: 2017-11-16 17:08

Capture.JPG

這部抵嗎,連集運費,應該2600左右

圖片附件: Capture.JPG (2017-11-16 17:08, 101.58 KB) / 下載次數 145
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2024069&k=7cbbc35e4eb941b993828a7a3062c7aa&t=1782612109&sid=FofzC2nKgp


作者: dingow    時間: 2017-11-16 18:17

我用過咁多apple野未試過幾個月就壞
你部iPad 10? 即係用A10 cpu 果部iPad Pro?未過保養期咪拎去apple  ...
prince888 發表於 2017-11-16 16:04

咁睇黎apple真係同八時相沖,只係買過ipod nano 同ipad pro,全部唔過保養要返去換,ipad pro 最衰,1個月多d就壞左…

via HKEPC Reader for Android
作者: howaihenry    時間: 2017-11-16 18:35

其實係 intel......
intel 唔賺咁賣 wintab.... 玩殘 android tablet
之後因為唔賺錢, 成個 atom 無左.... ...
snoopy11hk 發表於 2017-11-15 00:19

無跟開,原來atom無咗啦?!

via HKEPC Reader for Android
作者: chikelu4632    時間: 2017-11-16 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam    時間: 2017-11-16 20:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siukat    時間: 2017-11-16 20:53

回覆  siukat


    最好在一千人仔留下
dull_dull 發表於 2017-11-16 13:44


一千元人仔有台電,酷比魔方,但前題你要頂得順個mon入面有塵同個喇叭勁雞
作者: kof2002    時間: 2017-11-17 23:10

大家點分配平板和手機分別做咩task ? 有時就手會用左手機
作者: igotoworks    時間: 2017-11-18 00:06

咁係你問題啫, iPad Pro 2 已經係性能最強設計最靚既平板
作者: tyt01341    時間: 2017-11-18 00:43

要用sd 又要自由又要性價比唔揀ipad, 係明智選擇,如真心覺得ios 只係你唔需要佢。

我呢啲低智慧生物最鐘意 ...
killuakam 發表於 2017-11-16 20:49



    剩係FILE SYSTEM ios 已經piss me off
一個字, 煩!
作者: killuakam    時間: 2017-11-18 01:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk    時間: 2017-11-18 03:58

android d file 先煩,一樣piss me off . d folder 又多又亂又load 得慢,唔同牌子d 位置又唔同,唔同app ...
killuakam 發表於 2017-11-18 01:25



    android 其實都係 linux 底 , 當你權限多d甚至root 埋 , del 錯野可能開吾到機要搞一大輪 ,
而 ios 就直頭吾比你搞到d user 吾需要掂既野 , 所以先咁多  官方機構用佢 ,
放部android 係公開場合比人用, 都隨時有機會比d 不當user 改到部機奶晒野 .
所以有好有吾好, 對  某d 白痴來講成人追求自由到 , 嚴ios 多限制 ,
但係做 IT 來講 , 如果比個USER 可以隨意改咁多野 , 真係SUPPORT 死自己.

BTW , 因為 ANDROID 平板吾保值 , 就好似買 *** 咁, 4千蚊買兩年後 連500都賣吾出 , 而 IPAD  以2年來講起碼仲有一半. 去到 5年可能都仲有500蚊 .  ANDROID 平板既話放5年已經叫古董 , 100蚊都吾知放吾放到
作者: killuakam    時間: 2017-11-18 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紫河馬    時間: 2017-11-18 10:03

why not both
我玩緊既game 唔support ios (DMM 艦娘...etc), 咪玩塊幾百蚊既android板
要畫野睇片靚咪Ipad
各司其職
作者: killuakam    時間: 2017-11-18 10:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dull_dull    時間: 2017-11-18 10:54

一千元人仔有台電,酷比魔方,但前題你要頂得順個mon入面有塵同個喇叭勁雞 ...
siukat 發表於 2017-11-16 20:53



    依家考慮台电T8和 酷比freer X9 , 口碑好似T8好D,但貴2舊,screen 有細D,CHing 有冇乜意見
作者: vip4123    時間: 2017-11-18 11:31

價錢
功能
效能

每人對這三個因素的「排列次序/比重」不同,
按自己的需要選擇,
如有一件野全部都「最好」,
其他野自然會消失,
但此刻還「存在」的,總有可取之處!


買前最緊要知自己想要乜&買的野是否「足夠」!
作者: wunit    時間: 2017-11-18 11:59

價錢
功能
效能

每人對這三個因素的「排列次序/比重」不同,
按自己的需要選擇,
如有一件野全部都「最好 ...
vip4123 發表於 2017-11-18 11:31


唔知點解
就係冇 8吋 + z8350 + 4GB Ram + 64GB Rom + 雙系統 + USB差電(唔使type-c)

哩個spec可以同時滿足到開工同家用的需要......
作者: hkhappy945    時間: 2017-11-18 15:29

有冇邊部大陸平板有usb 3
作者: Isabella    時間: 2017-11-18 20:49

其實最後一部似樣嘅安桌平板係咪 Xperia Z4 Tablet?
作者: nat510    時間: 2017-11-19 04:53

其實最後一部似樣嘅安桌平板係咪 Xperia Z4 Tablet?
Isabella 發表於 2017-11-18 20:49

pixel c
作者: mokngaihong    時間: 2017-11-19 10:28

本帖最後由 mokngaihong 於 2017-11-19 10:30 編輯

回覆 53# wunit

除左粒U 好耐之前已有馳為,Pipo w6s 果的8.9 吋雙系統64G 仲有埋hdmi out 同3g 電話, 就係等極都唔再出窄邊4g版,用過非常好用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2