作者: hkstanley 時間: 2016-9-9 14:45 標題: 電子書 Kindle 同 Kobo , 最後都係買咗日本仔嘢
近期唔知發咩神經, 變咗偽文青, 不停係iPad上搵書睇
我用開Google Play Book上買書, 因為佢有中文書 (Kindle好似冇喔?!)
最後都係心思思, 買部 eReader嚟玩下
Kindle Paperwhite VS Kobo Glo HD
兩者 specification差唔多, 價錢又差唔多
我見Google話D書可以export做ACSM PDF,
Kobo又support, 所以決定買日本仔嘢
<開箱片 & 少少Review>
https://www.youtube.com/watch?v=ct3FbcOSUPg
不過, 我遇到一個好大既問題,
中文書大部份係PDF, 跟原書排版,
但係6"機內睇, D字好細隻呀 (救命)
雖然佢可以ZOOM, 但當你睇下一頁時, 個ZOOM係會自動走位 (片中有講呢個問題 2:50秒)
每轉一頁, 都要人手置中, 好唔方便
我結論係... 睇中文書, 買 KOBO AURA ONE 8吋好D!
作者: fireeye 時間: 2016-9-9 15:47
買Aura one 啦。
BTW,我部己出貨了。
作者: hkstanley 時間: 2016-9-9 16:01
本身我係貪平.... 點知出事啦...
作者: black818pro 時間: 2016-9-9 17:10
@fireeye, where did you buy yr Aura One?
作者: cubic 時間: 2016-9-9 20:25
已經買了Aura one... 但覺得唔好用...
個系統反應好慢, 慢過部2012 Paperwhite....
TXT 檔案唔可以大過2M, 開PDF超慢.
註冊又要開VPN.

作者: dwnthk 時間: 2016-9-9 23:35
本帖最後由 dwnthk 於 2016-9-9 23:45 編輯
睇 pdf 用乜 e ink reader 都會出事。 試吓去下載epub中文書啦,我所有中文都系下載。
Kobo glo hd 外國口碑唔差㗎!
作者: hkstanley 時間: 2016-9-10 00:44
Ching... 有冇咩網頁可以推介行? 我指俾錢買epub果D....
作者: hkstanley 時間: 2016-9-10 00:45
已經買了Aura one... 但覺得唔好用...
個系統反應好慢, 慢過部2012 Paperwhite....
TXT 檔案唔可以大過2M, ...
cubic 發表於 2016-9-9 20:25
連 Auro One都慢? 又冇攪錯....
作者: kwokhin 時間: 2016-9-10 06:29
我一年前都買左Kobo Glo HD,
到依家都冇後悔仍然好鍾意
睇PDF用Koreader就解決「ZOOM係會自動走位」問題
其實用6"ereader睇PDF邊部機效果都一樣咁差, 因為mon細而且eink轉頁慢,
新出個部應該好好多
所以我都係用平板睇PDF算
作者: fireeye 時間: 2016-9-10 07:31
Kobo 美水,有美國friend帮我訂!
作者: ronaldphl 時間: 2016-9-10 09:17
回覆 8# hkstanley
Kobo 本身個NICKEL 比起KINDLE 係有啲慢... PATCH 左會好少少... 但用KOREADER 好好多.. 但介面就無咁靚囉
BTW, 師兄條片拍得好專業
作者: redcarcar 時間: 2016-9-10 11:56
我經常用ereader 睇pdf
Crop 晒d邊走,就無咩問題
用六吋kindle 睇,會打橫睇
用Kindle DX 睇,更加唔會有問題
作者: dwnthk 時間: 2016-9-10 15:07
Good for you.
我就唔會囉。
作者: pkf 時間: 2016-9-11 04:38
用kpw3我都係down mobi來睇~~雖然中文mobi真係唔易揾
via HKEPC Reader for Android
作者: hkstanley 時間: 2016-9-12 11:37
回覆 hkstanley
Kobo 本身個NICKEL 比起KINDLE 係有啲慢... PATCH 左會好少少... 但用KOREADER 好好多.. ...
ronaldphl 發表於 2016-9-10 09:17
首先多謝你讚我D片先, 我業餘玩吓架咋
我覺得不論Kindle 同 Kobo, 英文書係冇問題... 係中文書有限制
作者: hkstanley 時間: 2016-9-12 11:38
Ching用咩做crop pdf? 我試過一隻, 好似叫 Slim PDF, 佢CROP完, 個FILE成7MB幾, 本身都係1MB咗右.
作者: cubic 時間: 2016-9-12 12:08
用咗幾日, 用佢來睇CBZ檔最好, 好快.
要睇中文就替換2隻字體
txt 就放棄唔用
作者: fireeye 時間: 2016-9-12 12:44
Ching用咩做crop pdf? 我試過一隻, 好似叫 Slim PDF, 佢CROP完, 個FILE成7MB幾, 本身都係1MB咗右. ...
hkstanley 發表於 2016-9-12 11:38
用abbyy cut.
作者: ronaldphl 時間: 2016-9-12 17:36
回覆 14# pkf
中文MOBI 一街都係,你可以SEARCH 看看豆..
作者: dwnthk 時間: 2016-9-12 22:44
本帖最後由 dwnthk 於 2016-9-12 22:46 編輯
azw3 epub 中文書都好易搵。
作者: tongziv 時間: 2016-9-13 15:28
條片拍得好好, 好有興趣咁睇晒成條片
作者: leungleung1234 時間: 2016-9-13 15:48
之前日本Amazon特價(連運費都係600蚊左右),我都買左部kobo glo HD,買左翻來第一時間換左張class 10 32gb microsd card落去。然後裝埋ksm08, coolreader同koreader,我覺得部機真係超正。
via HKEPC Reader for Android
作者: hkstanley 時間: 2016-9-13 16:28
之前日本Amazon特價(連運費都係600蚊左右),我都買左部kobo glo HD,買左翻來第一時間換左張class 10 32gb ...
leungleung1234 發表於 2016-9-13 15:48
琴日我裝咗 KoReader, 好感動, 終於可以crop PDF去睇書~
不過介面就差少少
作者: leungleung1234 時間: 2016-9-13 16:46
通常我用koreader 睇pdf漫書,用coolreader 睇epub的書,因為coolreader較frontlight比koreader方便
via HKEPC Reader for Android
作者: lps3a 時間: 2016-9-13 19:26
用緊部強國野差唔多兩年,唔爆炸已經燔賺緊
作者: dwnthk 時間: 2016-9-13 22:28
通常我用koreader 睇pdf漫書,用coolreader 睇epub的書,因為coolreader較frontlight比koreader方便
via H ...
leungleung1234 發表於 2016-9-13 16:46
作者: buddy25 時間: 2016-9-13 22:42
有無ching提供安裝koreader教學?
整極都唔得
另外想問kobo有無英漢字典?
作者: leungleung1234 時間: 2016-9-13 23:35
我本身有Kobo Aura H2O同Kobo Glo HD,H2O就6.8寸大,不過DPI就無Glo HD咁高。實際效果係H2O好少少,不過用Glo HD都睇到的(不過一定要開frontlight先清楚)。
我一共用過4部E-ink Devices,分別係Kindle Keyboard、Nook Touch、Kobo Aura H2O同Kobo Glo HD,暫時最滿意的係H2O同Glo HD。
作者: leungleung1234 時間: 2016-9-13 23:52
安裝koreader教學: https://github.com/koreader/kore ... ion-on-Kobo-devices
作者: CheeseJai 時間: 2016-9-14 01:41
之前日本Amazon特價(連運費都係600蚊左右),我都買左部kobo glo HD,買左翻來第一時間換左張class 10 32gb ...
leungleung1234 發表於 2016-9-13 15:48
幾時? 我唔知既? 咁既價就抵啊
剩係PRIME DAY買到日版KINDLE特價....
我都想試下KOBO
作者: leungleung1234 時間: 2016-9-14 09:22
大約8月頭,那時有賣家在amazon.JP 上面賣全新連日本國內運費7,390 yen,不過唔可以直接運來香港,要找轉運先得。
via HKEPC Reader for Android
作者: eric10316 時間: 2016-9-14 17:19
但對比下,
Boox 部 kepler pro 好似好正喎
作者: ronaldphl 時間: 2016-9-14 17:45
6吋同7.8吋點有得比?
6吋ANDROID EINK 不如用KINDLE 改仲好.

