作者: franco80k 時間: 2016-9-1 15:06 標題: Lenovo發佈左miix 510
本帖最後由 franco80k 於 2016-9-1 15:13 編輯
https://www.neowin.net/news/leno ... iix-510-at-ifa-2016
同miix 700最大分別係resolution降到1920*1200但CPU升到6代i3/i5/i7,感覺定位好古怪
同埋終於無左miix 700個奇怪USB充電頭、轉番普通充電頭
作者: mlyu 時間: 2016-9-1 15:13
比 Miix 700 重o的, 不過有 usb type-C, 唔會插住電o個陣得返一個 usb
作者: amos_ay 時間: 2016-9-1 21:46
原本考慮 MIIX4,
一直在煩惱降頻的問題
現在10月又有 yoga book, 又有 MIIX5
反正不著急, 十月再看看情況
MIIX2 8吋, 買回來沒怎麼用, 因為開關有問題,
但升了WIN10 以後, 很少出現問題, 只是沒有筆, 先用著, 反正還有兩部laptop
作者: amos_ay 時間: 2016-9-22 16:40
今天開始, Yoga Book 同 Miix 5 已經開始發售了,
有師兄會買嗎?
作者: kencpli 時間: 2016-9-22 18:53
我買左Yoga book.
作者: amos_ay 時間: 2016-9-22 21:35
回覆 5# kencpli
恭喜, 等您開箱文,
在京東還是聯想商城買?
京東現在要認証, 不知道怎樣下單, 而且沒有嘗試在京東用轉運,
剛巧現在在國內一段時間, 在聯想商城訂了 Miix 5
京東的今天已經出貨, 有其他國內的人收費了,
但聯想商城還沒有出貨記錄... 現在只好等
作者: kencpli 時間: 2016-9-22 22:06
我原本打算用聯想商城App買可以平20又送多隻mouse仲有得抽獎但唔知點解俾唔到錢(內地中銀卡) ,後來先用京東,我深圳同事都係下午幫我收左貨。京東我又無留意到邊度要認證,我都係直接order兼且用埋HKB銀聯卡付款無手續費仲有積分(貪小便:))
作者: amos_ay 時間: 2016-9-23 00:04
回覆 7# kencpli
京東發貨很快, 今日在 Miix 5 QQ群, 已有幾位師兄收貨了,
在官網買的就只有一位師兄收貨, 其他還是顯示, 等待發貨
付款我用招行沒遇到問題
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-24 10:50
回覆 1# franco80k
CPU 快左係好事,
但個 mon 變左 1920 * 1200 唔係好接受到.
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-24 10:52
回覆 8# amos_ay
想知道個 keyboard 係唔係同 miix 700 同一個,
好唔好打 ? touchpad 會唔會多誤觸
作者: amos_ay 時間: 2016-9-24 14:31
回覆 10# hk.guy2
還未收貨, 其他人在京東訂購已收貨, 我在聯想商城訂購, 還未收貨
鍵盤跟 Miix 4/ 700 不一樣, 尺寸大一點, 鍵程是 1.5mm,
有收貨的師兄說手感不錯.
留意跟機的是沒有背光, 帶背光的現在還未有價格, 還未上市
聯想商城CS說, 下單後, 發貨要等 3-5天
作者: CTC 時間: 2016-9-24 19:27
期待開箱文
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-25 13:46
係 lenovo 網上客服問過, miix 510 同 miix 4 (miix 700) 用同一個 keyboard. 唔知真定假?
作者: amos_ay 時間: 2016-9-25 14:47
能否共用不清楚, 但看官方的數據就不一樣
Miix 4 : 293mm * 224mm * 5.5mm/ 330g - 1.2 鍵程
Miix 5 : 300mm * 205mm * 6mm/ 380g - 1.5 鍵程 (防誤觸PTP觸控板)
作者: v908 時間: 2016-9-25 17:47
我反而鐘意1920*1200 剛剛好, 圖字不會縮得太少.電又慳左. 反而SRGB, 對比, 光黑度哩啲比高析度我更加看重.
作者: amos_ay 時間: 2016-9-25 23:10
回覆 15# v908
Miix 5 - QQ 群用家回覆,
實際使用不到5個小時, 沒有煲機
屬於中度使用
我的還在等發貨, 官網購物, 等到花兒也謝了
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-26 11:01
回覆 16# amos_ay
點樣加入 miix 510 Q群 ?
作者: amos_ay 時間: 2016-9-26 16:23
回覆 17# hk.guy2
QQ群號碼 555378627
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-26 17:40
回覆 18# amos_ay
thx
作者: amos_ay 時間: 2016-9-27 22:26
聯想商城下單的, 昨天晚上才安排快遞,
今天早上順豐才收貨, 到廣州預計要30號
使用順豐隔日送件, 應該是大貨車, 由陸路送貨

作者: hk.guy2 時間: 2016-9-29 08:26
回覆 20# amos_ay
Ching, 等你開箱文, 好想知keyboard 得唔得?
作者: mlyu 時間: 2016-9-29 12:07
原來 MIIX 700 都 upgrade o左做 710, 轉用新 CPU only
作者: pad38 時間: 2016-9-29 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-29 14:36
回覆 22# mlyu
MIIX 710 係唔係等放 MIIX 510 ?
作者: mlyu 時間: 2016-9-29 14:42
710 用 core m, 510 用 core U 系
710 冇咁重, resolution 高o的, 但今次得黑色, 同埋插電用會少o左個 USB 位
作者: hk.guy2 時間: 2016-9-29 15:32
回覆 25# mlyu
香港 lenovo 寫.
710 都係用 i7
作者: mlyu 時間: 2016-9-29 16:21
http://tabletmonkeys.com/lenovo- ... l-kaby-lake-tablet/
Lenovo Miix 710 processors are the latest 7th generation Intel Core “Kaby Lake” processors, ranging from the Intel Core m3 (7Y30), to the Intel Core i5 (7Y54), to the top model Intel Core i7 (7Y75) CPU. With that comes the integrated Intel HD Graphics 615 GPU as well.
其實都係 core m o黎
作者: amos_ay 時間: 2016-9-30 16:14
回覆 26# hk.guy2
由第7代開始,
不會明示 M core 這個名詞
都列入為 I 系列, 但 Cpu 會用 5Yxx, 7Yxx, 710 就是用它, 同樣沒有散風位, 所以過熱都有降頻問題
510 係用第六代notebook U, 有散風位
作者: amos_ay 時間: 2016-9-30 16:18
回覆 21# hk.guy2
我昨天在廣州收機了, 但是昨天沒有 internet , 所以沒有弄開箱文,
今晚會開始打開箱文, 個 keyboard , 同我2012年買嘅 XPS12 比較, 感覺差唔多
我打字比較多, 所以如果真係唔好打會直接表態, 當然同傳統 keyboard 係無得比
但係好爽手.

